coralla D-4D fabia tdı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

coralla D-4D fabia tdı

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 22:04

toyota benzinli motorda çok nam saldı, dünyanın belkide en iyisi, en efsane araba, en çok satan araba corolla ve benzinli motorlar cidden harika. ne biliyon demeyinde enişte aldı son kasa gemi gibi olanlardan, 124 bg. ben çok beğendim. sessiz, sedasız, ve canavarlaştırabiliyorsunuz.   şıkkıdım 200 dayıyor...

ama dizelede el atmıyo mu çekik gözlüler... en iyi dizeller Almanlardadır...


Rudolf Christian Karl Diesel; adam zaten alman, motorada kendi adını vermiş Big%20smile

 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 22:15

[quote="hakanerdogan"]toyota benzinli motorda çok nam saldı, dünyanın belkide en iyisi, en efsane araba, en çok satan araba corolla ve benzinli motorlar cidden harika. ne biliyon demeyinde enişte aldı son kasa gemi gibi olanlardan, 124 bg. ben çok beğendim. sessiz, sedasız, ve canavarlaştırabiliyorsunuz.   şıkkıdım 200 dayıyor...

ama dizelede el atmıyo mu çekik gözlüler... en iyi dizeller Almanlardadır...


Rudolf Christian Karl Diesel; adam zaten alman, motorada kendi adını vermiş Big%20smile

[/QUOTE]
 

Bence motor+kalite+sessizlik konusunda Honda cıvıc ı tek geçerim çok seri ve sessiz bi motoru var motorun kendi sesini üst devirlerde red-line a yakın duyuyorsunuz çok sessiz bi araba ve performanslı ön tarafının tasarımını sevmiyorum bir tek

 

Toyota motor konusunda nerdeyse honda le eşit ama yalıtım konusunda katılamayacağım sana

 

Tavsiye:

 

Hondaya bin yanında güzel bi CD götür şarkıları doldur içine keyfine bak sessistemi skoda ya göre mükemmel sayılır derecedeLOL

 

Tek sevmediğim servis sorunu ve çoğu parçanın vw den pahalı olması toyota bu konuda çok iyi
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 22:22

hiç honda binmedim abi...

ama TDI dan sonra çok sessiz gelmiş  olabilir toyota  Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 22:25

[quote="hakanerdogan"] hiç honda binmedim abi...

ama TDI dan sonra çok sessiz gelmiş  olabilir toyota  Big%20smile
[/QUOTE]
 

Bende hayret ettim bizim octi kuş serisi gibi eldi gürültü olarak rüzgar sesini ve dışarının sesini çok içeri veriyor octi

 

Tek "-" olarak koltuk kafalıklarının ortasında boşluk var rahatsız ediyor adamı Tongue
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti HTP » 09 Ekm 2008, 22:33

Bir fotografta benden size 70 hp lik palio bu araba ile boludan ankaraya giderken cekilmis bir resimdir ben cektim.Kalkista bir honda civic 2003-2004 olabilir benden bir  kac metre bile uzayamadı bu araba ile, adamın sanssızlıgınaverebilirsiniz ama bu olay Giresundan donerken ordu civarlarında ısıklarda birkac kez tekrarlanmıstır.Sonucta agırlık onemli bir faktor palio 870 kg civarında bir arabadır surusu ve direksiyonu cok hissiz araba kalas gibi ama motoruna diyecek birseyim yok.
Bence fabianında coraollanında sansı yok.






HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 22:39

en iyi hız yolu tekirdağ ipsala arası sonrada kaynaşlı istanbul arası radarsız olur ve bozuk pek olmaz
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti HTP » 09 Ekm 2008, 22:42

Valla altımda passatla(1,8 t) 5. viteste 6500 devir civarlarında duzce adapazarı guzergahında 240 ı gectim hemde bircok kereAynı pasaatın 2005 otomatigi vardı bizde onla ne yaparsam yapayım 230 u gecmiyordu.Kadran yanılma paylarını bile cıkarsak 220 nin uzerinde bir surat yapar bu.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 22:44

hafiflik meselesi, irfan hoca hep der o hıza aldanmayın diye. hafifledikçe yere az basacak, altına çok rüzgar alacak ve sapma çok olacak... ama yinede 200 çok güzel yaslanmış, heyecanı bile başkadır, kadran dip..... Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti toGah » 09 Ekm 2008, 22:45

bende böyle resim çekmiştim rot balansçıda :D:D:D:D:D:D:D:D
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti HTP » 09 Ekm 2008, 22:49

[quote="toGah"]bende böyle resim çekmiştim rot balansçıda :D:D:D:D:D:D:D:D[/QUOTE]

Yani??
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 22:58

[quote="HTP"] Valla altımda passatla(1,8 t) 5. viteste 6500 devir civarlarında duzce adapazarı guzergahında 240 ı gectim hemde bircok kereAynı pasaatın 2005 otomatigi vardı bizde onla ne yaparsam yapayım 230 u gecmiyordu.Kadran yanılma paylarını bile cıkarsak 220 nin uzerinde bir surat yapar bu.
[/QUOTE]
 

Valla octi 230da redline başlangıcı görüyor zorlarsanda yapıyışıyo dibine kadar ama tüketim tavan yapıyor her meil arabaya tümsek gibi geliyo çamurluklar yere sürtüyor sanarsın f1 arabasıAngry
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 23:05

süspansiyonlar yumuşak o zaman octinin. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti HTP » 09 Ekm 2008, 23:07

Sanzımanın daha kısa oranlarından kaynaklanıyordur sanırım 230 da redline a girmesi ama zaten son suratleride bu motorların asagı yukarı bu.Daha da ne olsun.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 23:10

[quote="hakanerdogan"]süspansiyonlar yumuşak o zaman octinin.  [/QUOTE]
 

Virajlarda iyi yapışıyo ama çok esniyor süspansiyonlar tümsekte vs yavaş geçsen bile sürtüyo yandaki plastikler
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 23:10

[quote="HTP"]Sanzımanın daha kısa oranlarından kaynaklanıyordur sanırım 230 da redline a girmesi ama zaten son suratleride bu motorların asagı yukarı bu.Daha da ne olsun.
[/QUOTE]

yani bencede, 170 e kadar faşırt diye geliyo, ıkına sıkına 180 yapabiliyorum. 230 nıuhaha diyorum Big%20smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakanerdogan » 09 Ekm 2008, 23:11

[quote="kadir_"][quote="hakanerdogan"]süspansiyonlar yumuşak o zaman octinin.  [/QUOTE]
 

Virajlarda iyi yapışıyo ama çok esniyor süspansiyonlar tümsekte vs yavaş geçsen bile sürtüyo yandaki plastikler
[/QUOTE]

arabana uzun vadede bineceksen iki takım yay alabilirsin abi aslında, tam viraj canavarı olur Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti HTP » 09 Ekm 2008, 23:18

tek basına yay bir ise yaramaz, stok amortisorlere gore dizayn edilmedikleri icin amortisor tam verimli calismaz bu nedenle yaylar spor amortisorlerle takım halinde degistirilmelidir.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti kadir_ » 09 Ekm 2008, 23:43

[quote="hakanerdogan"] [quote="kadir_"][quote="hakanerdogan"]süspansiyonlar yumuşak o zaman octinin.  [/QUOTE]
 

Virajlarda iyi yapışıyo ama çok esniyor süspansiyonlar tümsekte vs yavaş geçsen bile sürtüyo yandaki plastikler
[/QUOTE]

arabana uzun vadede bineceksen iki takım yay alabilirsin abi aslında, tam viraj canavarı olur Smile
[/QUOTE]
 

kısa olmaması lazım kısa olursa %90 il hafta karter patlar herhalde LOL

 

Birde nerden baksan 800 ytl patlar 4tanesi arkaları daha değişeli 2 ay olmadı bile onler aldığımdan beri aynıLOL
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir