MPI 68'LİK FABİA EN ÇOK KARŞILAŞTIGINIZ SORUNLAR?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

MPI 68'LİK FABİA EN ÇOK KARŞILAŞTIGINIZ SORUNLAR?

İleti fıratt » 26 Ekm 2008, 15:50

68 HP LİK FABİA KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ SORUNLARLA KARŞILAŞTINIZ VE SEBEBİ NEYDİ?  PAYLAŞIRSANIZ BİZDE SONUÇ OLARAK MPI FABİALARIN ORTAK ARIZALARINI TESPİT EDİP ARIZA ANINDA İRTİBAT HALİNDE OLURUZ VE ÇOZUME DAHA KISA YOLDAN ULAŞIRIZ
 
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti lazianke » 26 Ekm 2008, 19:34

arkadaşımda 2003 fabia 68 bg mpi var. 90 bine yakın km de. aracında şu ana kadar arka kapıların fitillerinden içeri su sızması dışında canını sıkan bir değişim yaşadığını bilmiyorum...
ama forumda okuduğum kadarıyla, 2001 yılının 68 liklerinde genellikle (farların göz kırpması şeklinde belirtileri) olan direksiyon (açı sensörü) ile ilgili şikayetler vardı...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ünsal » 26 Ekm 2008, 19:49

teyp arızası,direksiyon arızası,farların gözkırpması,rüzgar sesi,performans kaybı,servis yedek parça sıkıntısı...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti abdullah » 26 Ekm 2008, 20:28

arkadaşlar bugün farkettim aracım altına yag damlatmış birkaç damla motor yagı biraz siyah


motorda birçok kasnagı ve kılimayı çeviren kayış varya işte o bölgeden altına dogru damlamış neden  olabilir acaba 2 gün önce aracımı 2 ve 3 viteste 5000  6000 devir yapmıştım denemek için acaba ondanmı oldu çok canım sıkıldı şimdi lütfen yardımcı olun arkadaşlar
Kullanıcı avatarı
abdullah
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 18 Tem 2008, 01:44
Nereden: Konya
Arabanız: 2005 fabia special gıranit gıri

İleti ünsal » 26 Ekm 2008, 23:10

[quote="abdullah"]

arkadaşlar bugün farkettim aracım altına yag damlatmış birkaç damla motor yagı biraz siyah


motorda birçok kasnagı ve kılimayı çeviren kayış varya işte o bölgeden altına dogru damlamış neden  olabilir acaba 2 gün önce aracımı 2 ve 3 viteste 5000  6000 devir yapmıştım denemek için acaba ondanmı oldu çok canım sıkıldı şimdi lütfen yardımcı olun arkadaşlar
[/QUOTE]

devirdaim olabilir ...
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti muğlalı sanita » 26 Ekm 2008, 23:29

ben 2001 model 68 lik bir fabia sahibiyim.araçla ilgili bikaç problemim var.rölanti düzensizliği ve farların camının sararması gibi.benim aracımda kapılardan su sızması falan yok.yüksek hızlarda ve rüzgarlı havalarda rüzgar sesini içeri azda olsa alıyor.
muğlalı sanita
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2008, 17:50

İleti ünsal » 26 Ekm 2008, 23:50

[quote="muğlalı sanita"]ben 2001 model 68 lik bir fabia sahibiyim.araçla ilgili bikaç problemim var.rölanti düzensizliği ve farların camının sararması gibi.benim aracımda kapılardan su sızması falan yok.yüksek hızlarda ve rüzgarlı havalarda rüzgar sesini içeri azda olsa alıyor.[/QUOTE]

boğaz kelebeğini temizletin adaptasyondan sonra düzelir ...

izmirde tanıdık servisimiz var yardımcı olurlar..
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti fıratt » 27 Ekm 2008, 21:09

aynı sorun bendede vardı unsal abiye ulaştım dediği gibi bogaz kelebeği ve adaptasyondan sonra sorunum kalmadı,ama adaptasyon gerçekten bi harika insanın ağzı açık kalıyor yapılırken Big%20smile ama yapıldıktan sonra ama 3000 devirde veya ust devirde vites değiştir yeinde durmuyor,ben çok memnunum unsal abiye skodayı yaşa
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti terasus » 27 Ekm 2008, 22:39

Bende octavia dan önce 2001 model 68 hp lik fabia vardı. Far camları sararmıştı. Ayrıca ön kapı kilit ve cam krikolarının arızaları sık sık oluyordu.Fabiaların krikosu arızalandığında kapı içini komple değiştirmeye kalkıyordu yetkili servis ve 225 ytl istemişlerdi her bir kriko için. Sanayii de her birini 60 ytl ye yaptırdım ve bi daha da arızalarını görmedim...
terasus
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Ekm 2008, 14:31

İleti fıratt » 27 Ekm 2008, 22:49

cam krikolarındaki tam bi hastalık soguk havallarda gıcırtısı tedirgin ediyor insanı aman kırıldı dişli kırılacak die t?am olaak ne işlem yaptırdın krikolar için
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti kaya » 28 Ekm 2008, 01:57

[quote="ünsal"] [quote="muğlalı sanita"]ben 2001 model 68 lik bir fabia sahibiyim.araçla ilgili bikaç problemim var.rölanti düzensizliği ve farların camının sararması gibi.benim aracımda kapılardan su sızması falan yok.yüksek hızlarda ve rüzgarlı havalarda rüzgar sesini içeri azda olsa alıyor.[/QUOTE]

boğaz kelebeğini temizletin adaptasyondan sonra düzelir ...

izmirde tanıdık servisimiz var yardımcı olurlar..
[/QUOTE]
 

Bende de 2001 68 hp var 105.000 km'de..

Ben boğaz kelebeğini temizlettim ama rölantide titriyor araba hala...Bu titreme neden olur arkadaşlar bilen var mı?

Bir de yoğun trafikte birinci viteste giderken araba hoplayıp zıplıyor..Bu sorunu yaşayan var mı benden başka?Geçen bi astra kullandım hiç hoplayıp zıplamadı birinci viteste giderken..
kaya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 16 Tem 2008, 23:53

İleti PERTT » 28 Ekm 2008, 16:20

EN BUYUK SORUNU GITMIOKII HEM YAKIO HEM GITMIO
PERTT
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:18

İleti fıratt » 28 Ekm 2008, 19:18

olmadı bak şimdi katlmıyorum dediğine genelleme yapma gel deneyelim benim araçla 50 ytl ile 260 km yol yapıyorum bastınmıda gidiyor
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti gurdal07 » 28 Ekm 2008, 20:43

bizim sol cam da geçen gün  takk diye inmiş aşşağıya 50 ytl masraf çıkardı
farda göz kırpmayada direksiyon arızası yok benimkinde

bide arka kapılardan içeriye su alıyo fakat koltuğa kadar gelmiyo  sadece kapı döşemesinin alt kısmı ıslanıyo

onun dışında memnunum arabamdan tertemiz biniyoz
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti kaya » 29 Ekm 2008, 01:12

Arkadaşlar açı sensörü arızası farlarda göz kırpmasına mı sebep oluyor? Bunu ilk defa bu forumda duydum..
1) Peki başka ne gibi sorunlara yol açar açı sensörü arızası? Benim 2001 68 hp comfortta da açı sensörü arızası var direksiyon arıza lambası yanıyor sık sık, açı sensörünü değiştirmezsek sorun olur mu?? 250 ytl fiyatı var az değil..

2) Bir de bu göz kırpma sorunu var mı yok mu onu anlamak için araç rölantide ve farlar açıkken baksam anlar mıyım göz kırpması olup olmadığını yoksa seyir halinde bakmak şart mı?
kaya
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 16 Tem 2008, 23:53


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir