Yıl Basında Özel Bi Planımız Var mı ??

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yıl Basında Özel Bi Planımız Var mı ??

İleti demirhan » 28 Arl 2008, 00:14

en iyisi tombala oynamak LOL
 
demirhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Kas 2006, 10:55

İleti destiny » 28 Arl 2008, 02:38

her zamanki gibi alkol ve dostlarla sohbet
destiny
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Ekm 2007, 16:19

İleti Aykan DURAN » 28 Arl 2008, 12:26

11-01 Nöbeti yazmazlarsa iyidir Tongue
Aykan DURAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Kas 2007, 02:11

İleti alpko » 30 Arl 2008, 17:20

Arkadaslar, noeli Slovakya nin kucuk bir kasabasinda gecirdim, cam agaci altinda hediyeler, guzel gosterilerle (ne kadar kulturlerine sahipler), Bratislava dan buraya yaklasik 500km. 28EUR yaktim 30lt.cca. ..

Bugun de yilbasi icin Allah in izniyle kazasiz belasiz Prag´a geciyoruz asagi-yukari 700km. yol.. daha sonra hem noel´den, hem de yeni yildan fotolari paylasirim..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti power_octavia » 30 Arl 2008, 18:08

31 Aralıkta sabaha kadar arkadaşlarla dans eğelence muhabbet....
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti keceli » 30 Arl 2008, 18:57

Evet bizde sabaha kadar görev yapıcaz.
Devletin güvenlik güçleri olarak sarhoşları evlerine taşıycaz, taşkınlık yapanları dizginleycez, hatta bir çoğu sorhoş sarhoş kafa tutacak bize "Sen benim kim olduğumu biliyormusun" diye, yeryer bayanlara sarkıntılık edenleri engelliycez, üzerimize kusucaklar ve gecenin sonunda eşimiz temizleycek o kusmukları çocuklarıma göstermeden.. vs.vs.vs.
Size iyi eğlenceler arkadaşlar.
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti mygokhan » 30 Arl 2008, 18:59

[quote="keceli"]Evet bizde sabaha kadar görev yapıcaz.
Devletin güvenlik güçleri olarak sarhoşları evlerine taşıycaz, taşkınlık yapanları dizginleycez, hatta bir çoğu sorhoş sarhoş kafa tutacak bize "Sen benim kim olduğumu biliyormusun" diye, yeryer bayanlara sarkıntılık edenleri engelliycez, üzerimize kusucaklar ve gecenin sonunda eşimiz temizleycek o kusmukları çocuklarıma göstermeden.. vs.vs.vs.
Size iyi eğlenceler arkadaşlar.

[/QUOTE]

Allah kolaylık versin..Clap
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti serrrkan » 30 Arl 2008, 19:38

şahsen ben kendi adıma konuşim. Filistin de yaşananlar gerçekten çok üzücü olaylar. Nasıl istanbul taksimdeki kutlamalar ve dünyanın bir çok yerindeki kutlamalar gazzedeki savaş yüzünden iptal edildi. Bende yapacaklarımı iptal ettim. Bu konuda duyarlı olmak benim içimi  fazlasıyla rahat ettiriyor !!!

serrrkan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 12 Haz 2008, 14:55

İleti power_octavia » 30 Arl 2008, 19:53

[quote="keceli"]Evet bizde sabaha kadar görev yapıcaz.
Devletin güvenlik güçleri olarak sarhoşları evlerine taşıycaz, taşkınlık yapanları dizginleycez, hatta bir çoğu sorhoş sarhoş kafa tutacak bize "Sen benim kim olduğumu biliyormusun" diye, yeryer bayanlara sarkıntılık edenleri engelliycez, üzerimize kusucaklar ve gecenin sonunda eşimiz temizleycek o kusmukları çocuklarıma göstermeden.. vs.vs.vs.
Size iyi eğlenceler arkadaşlar.
[/QUOTE]
 

 

Allah kolaylık versin iyi görevler memur bey..... 

bi bukadar yakalayacağınız kişi kadar alkol kontrollerini ve seçeceği yolları avcunun içi gibi bilen kişileride malesef elinizden kaçırmak içten bile değil

                                                                                                      saygılar...
power_octavia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Mar 2008, 02:42

İleti keceli » 31 Arl 2008, 13:09

[quote="power_octavia"][quote="keceli"]Evet bizde sabaha kadar görev yapıcaz.
Devletin güvenlik güçleri olarak sarhoşları evlerine taşıycaz, taşkınlık yapanları dizginleycez, hatta bir çoğu sorhoş sarhoş kafa tutacak bize "Sen benim kim olduğumu biliyormusun" diye, yeryer bayanlara sarkıntılık edenleri engelliycez, üzerimize kusucaklar ve gecenin sonunda eşimiz temizleycek o kusmukları çocuklarıma göstermeden.. vs.vs.vs.
Size iyi eğlenceler arkadaşlar.
[/QUOTE]
 

 

Allah kolaylık versin iyi görevler memur bey..... 

bi bukadar yakalayacağınız kişi kadar alkol kontrollerini ve seçeceği yolları avcunun içi gibi bilen kişileride malesef elinizden kaçırmak içten bile değil

                                                                                                      saygılar...
[/QUOTE]
Evet çok haklısınız
keceli
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 11 Ekm 2008, 02:46

İleti AV-2006 » 31 Arl 2008, 13:14

Yok.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti fmaka » 31 Arl 2008, 13:30

[quote="maozkan64"][quote="muzaffer"]
Ben yılbaşını 29 aralık pazartesi günü yani 1 muharrem (Hicri yılbaşı) tarihinde dualarla kutluyacağım.

31 aralık akşamıda erkenden yatıp uyuyacağım...
[/QUOTE]
 

Aynen katılıyorum.
[/QUOTE]
dünyanın çivisi çıkmışken eğlenmek pek uygun bulunacak bi davranış değil.

zaten geçen bir yıl ve gelecekbir yılın mukayesesi insanın geceyi daha güzel geçirmesine yeter.
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti umt_d » 31 Arl 2008, 14:44

Evde annemle tıkınıp yılbaşı programlarını izleyeceğz :)
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti lazianke » 01 Oca 2009, 13:24

evet bir planım vardı. pansiyonda nöbetçiydim. gerçi olmasa da farketmiyordu benim için :)
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hakanerdogan » 01 Oca 2009, 13:26

ben dün akşam 23 gibi yattıydım, malum kaza maza bütün gün uğraş, sanayide dolaş derken yorulmuşum, zaten sabahları 5.30 da kalkıyordum. tek fark bugün tatil Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir