TDI tüketim paylaşımı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

TDI tüketim paylaşımı

İleti hakanerdogan » 07 Nis 2009, 01:01

aynen, içine binen bi etrafı gözden geçiriyor, yerdeki çöplere bakıp içinden ne garip adam yav diyor, sora alışıyor. dek dezavantajı bu, birde inip binerken yada bagajdan bir şey alırken üstü pisleniyor arabamı dokunulabilecek bir şey zannedenlerin... 
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 07 Nis 2009, 02:33

arabma temız bkarım o knuda hassasım kendım yapmam ama haftada 1 ıc dıs temızlenır arabam hele yazın hıc çekemen kılımayı actığım zamam yerden kalkan o toz adamı cok rahatsız ediyor
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti kadir_ » 07 Nis 2009, 02:49

motor konusunda laf ettirmem en ufak bıseyınde servıse damlarım bkımlar kılometresınde yapıldı sorunsuz bı sekılde. Bu zamana kadar motora mobil 0/40 tan baska yağ değmedi. Sorun olup olmadını cogu ustadan ıyı anlarım kulak sese alıstı ıyıce artık
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti lazianke » 07 Nis 2009, 11:44

kesinlikle hakanın değeri yakalanabilir bir değerdir, en ufak kuşkum yok. çünkü vaktiyle ben de trabzon rize arası 3,8 lt değerini yakalamıştım. 90 a sabitleyerek...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti AV-2006 » 07 Nis 2009, 13:02

Uzun yolda 4.0lt 4.1lt yakalanabilir değerler. Dün şehir içi tüketimim 5.1lt idi

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti ihsann » 07 Nis 2009, 15:30

Ankara-Konya arası 250 km lik yol sonunda ortalama 3.6 idi. Gidiş-dönüş 630km yol yapmıştım çeyrek depo ile,yol bilgisayarı 950 km daha menzil gösteriyordu. Menzil ve yakıt ibresi her ne kadar şaşsa da ortalama doğru tüketimi veriyor. Çok ekonomik motorlar 3 silindirli TDI lar.
ihsann
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Arl 2008, 23:35

İleti AV-2006 » 07 Nis 2009, 18:36

Ben 4.0lt nin altını hiç göremedim.Zaten fabrika verileride bu yönde.

  • FABİA TDI
Kullanıcı avatarı
AV-2006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 94
Kayıt: 03 Şub 2007, 14:01
Ad Soyad: hasan murat bilgin
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia

İleti mxengine » 07 Nis 2009, 19:17

Arkadaşlar ne güzel 4lt bide mazot ben karma kullanıyorum aracı min 7LT ortalama yapıyorum buda km de 270bine denk geliyor ki çok sakin kullanırım kullandıgım yolun %70 i otoban cruze controlda 100-120km civarı.Sizin fabialar hiç yakmıyor nerdeyse.
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti baho06 » 07 Nis 2009, 20:10

yanlış anlamayın.3.2 leri çok gördük
baho06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 20 Oca 2008, 17:21

İleti kadir_ » 07 Nis 2009, 21:19

[quote="mxengine"]Arkadaşlar ne güzel 4lt bide mazot ben karma kullanıyorum aracı min 7LT ortalama yapıyorum buda km de 270bine denk geliyor ki çok sakin kullanırım kullandıgım yolun %70 i otoban cruze controlda 100-120km civarı.Sizin fabialar hiç yakmıyor nerdeyse.[/QUOTE]

 
Sen benle aynı yakıyorsun o zaman uzun yolda 600 km gittim max 90-120 arası hızım 275 bin yakmışım şu anki benzinin fiyatına göre ama artık lpg var pek düşünmüyorumWink
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti mxengine » 07 Nis 2009, 21:46

Bende lpg yaparımda yılda 10.000 ile 15.000 arası yol yapıyorum o yüzden gerek duymuyorum bu aralar ayda bir depo yetiyor malum kriz pek gezemiyorum.

mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir