32 gb altın kaplama flash disk

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

32 gb altın kaplama flash disk

İleti RoadFighter » 07 Nis 2009, 01:18

http://www.sahibinden.com/32_gb_altin_k ... isplayitem

     

Ben bu kadar pahalı olmasını 32 GB olmasına bağlıyorum. :D

Ne kadar gereksiz bir alet. (altın olarak)

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti MEGAN » 07 Nis 2009, 01:19

altına düşülen küçük not:
---------------------------------

bu fırsat kaçmaz


24 ayar saf altın kaplama


üzerinde değerli taşlar bulunmaktadır


alana şimdiden hayırlı olsun


 Böyle bir aleti hayrı olabilrmi ? :D
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti RoadFighter » 07 Nis 2009, 01:22



Kargo ücreti de alıcıya ait :)

Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti delidolu » 07 Nis 2009, 01:53

Ayvaa... el şükran..şok ucuz yallah yallah, eyvallah...

bizi arap şeyhi sanıyor herhalde...

ne de olsa ayağımızın altından petrol çıkıyor, ayrıca bi tarafımızı yıkamaktan bile aciziz ama bir o kadar da zenginiz ya...

o diski alsak heralde 3 kuruşluk bilgisayara da sokulmaz, bilmem ki başka neremize sokacaksak... oldu olacak onun yanında bir de 7.500.000.000.000 (sanırım 7,5 katrilyon ediyor) TL ye bilgisayar satsaydı da tam olsaydı.

Zaten şeklinden belli nerden geldiği.... kimin için üretildiği...

Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti BaTeRRiiSStt » 07 Nis 2009, 08:16

Satılan yer Bursa/gemlik yazmış bende gemlikteyim bi sorayım bakalım adama kim üretmiş bunu:)
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti turuncuklu » 07 Nis 2009, 10:47

    Arkadaşlar buna 7,500 verip cebimde onu taşıyacağıma, 7,500 lük bi araba alırım o beni taşır yavvLOL
turuncuklu
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ağu 2007, 22:19

İleti delidolu » 07 Nis 2009, 11:29


[quote="turuncuklu"]    Arkadaşlar buna 7,500 verip cebimde onu taşıyacağıma, 7,500 lük bi araba alırım o beni taşır yavvLOL[/QUOTE]

7.750 TL'ye Fabia TDI

http://www.skodam.com/forum_posts.asp?T ... 0&get=last

LOL

Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti hakanerdogan » 07 Nis 2009, 12:55

4-5 flash kaybetmiş biri olaraktan, zirilyonum olsa almam. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti cemo » 07 Nis 2009, 22:17

amacı çözebilmiş değilim
cemo
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Arl 2008, 16:46

İleti y.emre » 07 Nis 2009, 22:44

çok gereksiz ve ayrıca bu kadar parayı buna vermek günah yaa
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti RAZOR10 » 07 Nis 2009, 23:34

eğer o satılırsa alan adamı merak ederim.
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti Crzyboy » 08 Nis 2009, 00:19

Özelden yorum yapmak lazım..Big%20smile
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti ozgurbeyaz » 08 Nis 2009, 12:49

Bence bu bir şakadır. Atlayacak sazan var mı diye merak etmişlerdir.
ozgurbeyaz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 22
Kayıt: 16 Nis 2007, 23:58

İleti sonertevfik » 08 Nis 2009, 12:54

ne şakası kardeşim herşeyin bir alıcısı var bizim memleketimizde... 
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti yexplorer » 08 Nis 2009, 13:20

bizim gibi adamlar için gereksiz ama parası çok olup aaaa adam altın bellek taşıyor denmesini isteyen kişiler için çok güzel ama onlarda bu tür siteden alış yapmazlar diye düşünüyorum

yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir