Devletin verdiği görevi kötüye kullanma!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Devletin verdiği görevi kötüye kullanma!

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:06

3 aydan beri bir problemle uğraşıyorum....Ama çok enteresan.Bakın nasıl olduğunu anlatayım..



Adama 3 ay önce kombi sattım.Yanında doğalgaz tesisatınıda
değiştirmemiz gerektiği için değiştirdik.Projemizi çizdik vs..Buraya
kadar herşey normal.Adamın gazını, kombisini zamanında açtık.Hatta
banka üzerinden taksitlendirdik.Altınada "okudum, imzaladım" yazısının
altına imzayıda çaktı.Faturası, sözleşmesi hepsi tam..Adamın kombisini
açtık.Kullandı gitti adam..





1,5 ay sonra bu vatandaş çıkıp geldi.Ben polis memuru M.T..Benim
kombinin fiyatını yanlış söylemişsiniz.Yok ben böyle anlaşmadım vs
...demeye başladı..



Eee iyi güzel , bir şikayetin var..Ama banane senin polisliğinden memurluğundan?!!!!!!



Güzelce araştırdık, baktık.Fiyatta anormallik yok..Adam imzayıda
atmış."abi imza atarken okumadınmı?" "yahu ne bileyim ben" SAÇMALIĞA
BAK!!!!



Kombide sorun yok.Gazda sorun yok.EEe neden ??Beni banka ile muhatap etmeyin.Ben illa tam günündemi getirmek zorundayım.Ya bana icra gelirse..!!!!!!!!! Eee bahaneya bak ödemezsen gelir tabi



Tabi adam bağırış çağırış vs...Adam gitti.Bu arada 2. takside ödedi.(eli mahkum banka var arada )



Neyse 1 ay sonda MALİYE geldi
..Meğer maliyeye şikayet etmiş.Ondan öncede TÜKODER'e şikayet
etmiş.Vaillant'a şikayet etmiş.Ama hiç biri bizden kaynaklı sorun
bulamadı.



Aldılar incelediler..Hiç bir eksik bulamadılar.



Aradan yine zaman geçti.Adam bugün geldi.Benim işimi çözmediniz.Falan
filan bağırış çağırış.(Tabi ben hiç bir şey demiyorum.)Abi eğer sorunun
varsa git şikayetini et.Bizim eksik yaptığımız hiç bir şey yok..



Adamın eşi bizi savunuyor.Zira adamda var bir psikolojik sorun.

Bugün yine tantana..Şirket sahibi ile görüştürdüm.Yokefendim çözün
yoksa farklı yollar denerim.Ağzımı bozarım.Ben polisim vs.. vs...



Bizene be kardeşim senin polisliğinden!!!...



Çok sinirlendim.Adama kötü bir şey deyipte suçlu duruma düşmemek için çıktım şirketten...Ama çok sinirlendim.



Tabi o da bilmiyor kiminle raks ettiğini..Onunda hesabı görülecek elbet.. Kaba kuvvet değil canım Resmi yollarla



Ama asıl sinirlendiren olay, Polis kimliğini kullanması..En çok
delirten beni o oldu.Birde o kadar çaba sarfettim işi ile ilgili..O
kadarda teşkilattan müşterim vardır.Hiç birinde böyle sorun yaşamadım.Adam açık açık tehdit etti.Söylediği lafları bir duysanız.Eğer çözmezseniz farklı yollarda deneriz falan filan...



Neyse Em.Müd. tanıdık.Görüştük.Halledeceğiz..Sessiz kalmamak lazım bu
tiplere karşı..Polisliği lekeleyen bir tiptir bunlar..Yazık çok
yazık..Çok sinirlendim  paylaşmak istedim..
 
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti erolfabia » 21 May 2009, 18:13

geçmiş olsun...


devletin memuru olup, kendine çalışan o kadar çok zavallı varki...

duyarsız kalmamak lazım, iyi yapmışsınız...
erolfabia
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Şub 2008, 14:55

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:15

Bu arada babamda emekli polistir.Ama o bile çok kızdı.Zaten gerekeni yapıyoruz..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hetepe » 21 May 2009, 18:15

Sizin tanıdığınız varmış, halletmişsiniz.Peki geriye kalanlar no'olacak?Polis devletiyiz hâla...
İstanbul'da yaşayan Polis tanıdığımın arabası esnaf tarafından deposu doldurulup, yıkandıktan sonra kendisine gidiyor...

SONUÇ: Şaşırmadım...

Geçmiş olsun.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:20

[quote="hetepe"]Sizin tanıdığınız varmış, halletmişsiniz.Peki geriye kalanlar no'olacak?Polis devletiyiz hâla...
İstanbul'da yaşayan Polis tanıdığımın arabası esnaf tarafından deposu doldurulup, yıkandıktan sonra kendisine gidiyor...

SONUÇ: Şaşırmadım...

Geçmiş olsun.
[/QUOTE]

Söylediğiniz olay daha iğrenç bir boyutta..

Sade vatandaş iseniz, yandınız demek...
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti alpko » 21 May 2009, 18:24

Yahu Gokhan bu olay daha once olmamismiydi? Ben mi yanlis hatirliyorum yoksa!Ouch
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:25

[quote="alpko"]Yahu Gokhan bu olay daha once olmamismiydi? Ben mi yanlis hatirliyorum yoksa!Ouch
[/QUOTE]

3 aylık bir mevzuu..Ama hiç paylaşmadım sizinle daha önce..Wink
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti alpko » 21 May 2009, 18:26

[quote="mygokhan"]
[quote="alpko"]Yahu Gokhan bu olay daha once olmamismiydi? Ben mi yanlis hatirliyorum yoksa!Ouch
[/QUOTE]

3 aylık bir mevzuu..Ama hiç paylaşmadım sizinle daha önce..Wink
[/QUOTE]

Allah Allah... diger foumda paylasmis olabilir misin peki, cunku hatiliyorum :)) nyoksa baska bir polis muhabbeti miydi?:))
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:28

[quote="alpko"]
[quote="mygokhan"]
[quote="alpko"]Yahu Gokhan bu olay daha once olmamismiydi? Ben mi yanlis hatirliyorum yoksa!Ouch
[/QUOTE]

3 aylık bir mevzuu..Ama hiç paylaşmadım sizinle daha önce..Wink
[/QUOTE]

Allah Allah... diger foumda paylasmis olabilir misin peki, cunku hatiliyorum :)) nyoksa baska bir polis muhabbeti miydi?:))
[/QUOTE]

Başka olabilir..Confused
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti hetepe » 21 May 2009, 18:30

Polis muhabbeti bitmez bizim buralarda...Kesin başka olaydır.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti Balki, Burak » 21 May 2009, 18:37

Geçmiş olsun gercekten.Bende macintosh teknisyenliği yapıyorum.İnsanlar geliyor Ben Prof. Dr. falan fılan dıye baslıyor.Maksat onların ıslerını one almamızı ıstıyor.Sıfatlarını kullanarak en buyuk sıfatsızlıgı yapıyor bu karektersiz 2 ayaklı canlılar.Ama ne yaparsın ıste ekmek parası :) Uğrasıp duruyoruz :)
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti lazianke » 21 May 2009, 18:40

OLAYA, BEN  POLİS MEMURU, BEN ÖĞRETMEN, BEN KAYMAKAM TARZI GİRİŞ YAPANLARA KIL KAPIYORUM.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hetepe » 21 May 2009, 18:42

Değil mi? Mesleğin ne önemi var? Önemli olan kişiye ve konuya yaklaşım tarzı değil mi ki?Adam mezartaşına bile ''Y.İnş.Müh. ....'' diye yazdırıyor..
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mygokhan » 21 May 2009, 18:46

[quote="lazianke"]OLAYA, BEN  POLİS MEMURU, BEN ÖĞRETMEN, BEN KAYMAKAM TARZI GİRİŞ YAPANLARA KIL KAPIYORUM. [/QUOTE]

Ben hiç askerin gelipte kimliğini kullanarak alışveriş yaptığını görmedim..Askerler daha bir dikkatli bu konuda..

Çok meslek grupları denk geliyor .İnanın adam öğretmen ise, öğretmenleri sevdiğimden daha bir titiz ve alakalı oluyorum.Ama öyle kendisi özellikle söyleyip işini iyi yaptımak babında söylerlerse kesinlikle yapmıyorum..

Sonuçta bizim için tüm müşteriler aynıdır..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti Balki, Burak » 21 May 2009, 18:48

Müşteri dilencide olsa müşteridir başbakanda olsa müşteridir.Camide herkes nasıl eşitse dükkandada oyle :D
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti ERCİS » 21 May 2009, 20:58

GÖKHAN KARDEŞ www.bursa.pol.tr DE ŞİKAYET VE İHBAR LİNKİNİ TIKLA YAZ BAK YARIN ÇÖZÜMÜ NASIL OLUYOR GÖR...
ERCİS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Şub 2008, 00:16

İleti RoadFighter » 21 May 2009, 21:06

Meslekte kafayı sıyırmışlardan galiba bu eleman.
 

Böyle arıza tiplerle hiç muhatap olmamalı ama nereden anlaşılacak ki işte. Normal insan gibi geliyorlar sonra anlaşılıyor cins oldukları :)

 

 
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti serdar5306 » 21 May 2009, 21:26

[quote="lazianke"]OLAYA, BEN  POLİS MEMURU, BEN ÖĞRETMEN, BEN KAYMAKAM TARZI GİRİŞ YAPANLARA KIL KAPIYORUM. [/QUOTE]
Aynen katılıyorum sen neysen nesin hepimiz insanız ama bazıları kendini başka birşey sanıyor Wink
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir