SES SİSTEMİ | 5+1

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SES SİSTEMİ | 5+1

İleti iceman70 » 28 May 2009, 23:10

valla ben daha yokken 1981 yılında kurulmuş creative xD birde çin markası zaten çinlilerin ne malını alırım nede kendilerini severim..
 
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti MEGAN » 28 May 2009, 23:22

valla içini açtım baktım :D cıxx benim yapabilcem bişi diil bu :D servise gidecekk :D
bu arada içini açtım ama herhangi bi yerine dokumayım bi sorun olmaz dimi ???
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti iceman70 » 29 May 2009, 12:45

olmaz olmaz
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti Balki, Burak » 29 May 2009, 13:03

teklifim hala geceerlı 100 tl ver yapıyım .:D:D:D
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti alpko » 29 May 2009, 13:36

[quote="iceman70"]valla ben daha yokken 1981 yılında kurulmuş creative xD birde çin markası zaten çinlilerin ne malını alırım nede kendilerini severim..[/QUOTE]

Yanlis dusunce, Cin mali teknikte cok iyi, zaten butun PC`ler de orada uretiliyor, adamlarin 3-5 cakma oyuncakci yuzunden ismi cikmis ..
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti MEGAN » 29 May 2009, 14:53

bu hapörlerlerin giriş yeri tam olarak kapıgın arkasında ve üstlerini silikonla kapatmışlar tamamen silikonla karantinaya almışlar ulaşmamın imkanı yok :S
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti isikayhan » 29 May 2009, 15:05

laccess'in ithalatçısı mascom'un sitesinde de hoparlörden bahsedilmiyor:



 

sadece kulaklık ve mikrofonlar var

 


 


Shenzen Laccess, 2001 yılında faaliyetlerine başlamıştır. “Laccess” markası ile, kablolu ve kablosuz kulaklık üretimine odaklanmıştır.. Avrupa standartlarında yaptığı üretimi, kullanıcıların değişken ihtiyaçlarına sunduğu verimli çözümleri ile Avrupa ve Asya ülkelerinde adını duyurmuştur.


http://www.laccess.com.cn/

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti MEGAN » 29 May 2009, 15:56

[quote="isikayhan"]

laccess'in ithalatçısı mascom'un sitesinde de hoparlörden bahsedilmiyor:



 

sadece kulaklık ve mikrofonlar var

 


 


Shenzen Laccess, 2001 yılında faaliyetlerine başlamıştır. “Laccess” markası ile, kablolu ve kablosuz kulaklık üretimine odaklanmıştır.. Avrupa standartlarında yaptığı üretimi, kullanıcıların değişken ihtiyaçlarına sunduğu verimli çözümleri ile Avrupa ve Asya ülkelerinde adını duyurmuştur.


http://www.laccess.com.cn/

[/QUOTE]
 fotoğraflardada var :D markası görünüyor laccess marka  LS-6007B 5+1 EV Sinema sistemi :D
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti isikayhan » 29 May 2009, 16:37

hala anlamadın mı ne demek istediğimi?
hem Creative'in modelini taklt etmişler, hem de marka adını: “Laccess” 

yani çifte çakma olmuş demek istiyorum

 

google'de aratınca da sadece türk sitelerinde çıkıyor:



 
Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti Balki, Burak » 29 May 2009, 16:37

Kardeşim butun kabloları kes
elin lehim tutuyorsa alıcaksın bırkac metre kablo, butun kabloları tekrardan lehımlıceksın yarım saatını ya alır ya almaz.En kesin ve en temiz cozum bu ;)
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti MEGAN » 29 May 2009, 18:33

[quote="isikayhan"]hala anlamadın mı ne demek istediğimi?
hem Creative'in modelini taklt etmişler, hem de marka adını: “Laccess” 

yani çifte çakma olmuş demek istiyorum

 

google'de aratınca da sadece türk sitelerinde çıkıyor:



 
[/QUOTE]
TEKNOSA çakma mal satacağını düşünmüyorum ayrıca 2 yıl garantisi var garanti belgesi verdiler öle sokak köşesinden filan alsam neyse doğru diyosunuz dicemm. ama TEKNOSA dan aldım
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti isikayhan » 29 May 2009, 20:44

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir.

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

M.Niyazi Saral
Kullanıcı avatarı
isikayhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 815
Kayıt: 18 Tem 2007, 03:13
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Octavia 2009 1.6 MPI Facelift Elegance Tipt.

İleti MEGAN » 29 May 2009, 21:30

valla abim nolursa olsun kopya olsun kolpa olsun ben memnunum bu aletten sesi çok güzel sadece ufak tefek sorunları var işte :D
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

İleti iceman70 » 29 May 2009, 22:08

ağbi benim amerikada üretilmiş kingston ramlerim vardı 533 mhz soğutmasız 900mhz'e çıkıyordu overclock ile şimdi performans ram'i olarak satılan oc için üretilmiş denen çinde yapılan kingston hyperx 800mhz ram 900mhzz'e çıkmıyor bana sokaktaki kedi köpek yiyen milleti çok kaliteli diye savunmayın heralde kafamdan atmıyorum yaşadığım deneyimler sonucu bunları söylüyorum iscilik ucuz ve bir o kadarda kalitesiz çinde

 

[quote="alpko"] [quote="iceman70"]valla ben daha yokken 1981 yılında kurulmuş creative xD birde çin markası zaten çinlilerin ne malını alırım nede kendilerini severim..[/QUOTE]

Yanlis dusunce, Cin mali teknikte cok iyi, zaten butun PC`ler de orada uretiliyor, adamlarin 3-5 cakma oyuncakci yuzunden ismi cikmis ..
[/QUOTE]
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti alpko » 29 May 2009, 23:39

[quote="iceman70"]
ağbi benim amerikada üretilmiş kingston ramlerim vardı 533 mhz soğutmasız 900mhz'e çıkıyordu overclock ile şimdi performans ram'i olarak satılan oc için üretilmiş denen çinde yapılan kingston hyperx 800mhz ram 900mhzz'e çıkmıyor bana sokaktaki kedi köpek yiyen milleti çok kaliteli diye savunmayın heralde kafamdan atmıyorum yaşadığım deneyimler sonucu bunları söylüyorum iscilik ucuz ve bir o kadarda kalitesiz çinde

 

[quote="alpko"] [quote="iceman70"]valla ben daha yokken 1981 yılında kurulmuş creative xD birde çin markası zaten çinlilerin ne malını alırım nede kendilerini severim..[/QUOTE]

Yanlis dusunce, Cin mali teknikte cok iyi, zaten butun PC`ler de orada uretiliyor, adamlarin 3-5 cakma oyuncakci yuzunden ismi cikmis ..
[/QUOTE]

[/QUOTE]

aksamlar bircok yerde uretiliyor iyi de olabilir, ama PC`ler Cin`de uretiliyor. Adam kedi kopek yesin ondan sanane :)), fransiz da bocek yiyor Turkiye`de milyonlar fransiz araci kullaniyor ne alaka yani..   Senin  yasadigin deneyim de farkli seri uretimiyle alakalidir. Turkiye`de de tekstil cok ucuz dandik mi demek lazim, dunyaca unlu bircok Italyan markasini da Turkler yapiyor, Italya`da uzerine bi dugme takildigi icin made in italy diye yediriyorlar, TR kotu bir yer diye mi ucuz peki, hayir.. her sokakta bir tekstil atolyesi var, ulke de pamuk yetisiyor, seri ve hizli uretim var sebebi bunlar.. Yani her Cin mali iyidir degil, ama off made in china yaziyor kesin dandiktir bu diye bisey yok, sen Turkiye uretimi beko(ya da baska marka) bilgisayarin ile bir Cin uretimi olan HP, IBM, Lenovo karsilastirabilir misin?
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti iceman70 » 29 May 2009, 23:45

benim bildiğim çinde işçilik ucuz oldugu için montajlama işini orda yapıyorlar mesela ram'den dvm edelim üzerindeki ramleri atıyorum ibm yapıyor sonra bunları çine yolluyor orda pcb'sine yerleştiriliyor.bazı firmalar ise herşeyi orda üretiyor.kedi köpek yemelerinden sanane değil aç bak ağbi ne kadar vahşice ne kadar açımasız o hayvanları öldürdüklerini heleki o tilkileri öldürüşlerine bak lütfen insalık dışı... sen alabilirsin bişey demem ama bana göre dünyanın en  dandik mallarını üreten yer çindir nefrette ediyorum onlardan bu benim kendi görüşüm
iceman70
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 128
Kayıt: 18 Eyl 2008, 20:04

İleti alpko » 29 May 2009, 23:52

[quote="iceman70"]benim bildiğim çinde işçilik ucuz oldugu için montajlama işini orda yapıyorlar mesela ram'den dvm edelim üzerindeki ramleri atıyorum ibm yapıyor sonra bunları çine yolluyor orda pcb'sine yerleştiriliyor.bazı firmalar ise herşeyi orda üretiyor.kedi köpek yemelerinden sanane değil aç bak ağbi ne kadar vahşice ne kadar açımasız o hayvanları öldürdüklerini heleki o tilkileri öldürüşlerine bak lütfen insalık dışı... sen alabilirsin bişey demem ama bana göre dünyanın en  dandik mallarını üreten yer çindir nefrette ediyorum onlardan bu benim kendi görüşüm[/QUOTE]

mesela ram'den dvm edelim üzerindeki ramleri atıyorum ibm yapıyor sonra bunları çine yolluyor orda pcb'sine yerleştiriliyor

(bu bilgiye nereden eristin bilmiyorum ama, IBM`in herseyi Cin`de uretiliyor kendi fabrikasinda uretiyor.) 
Dunyanin en dandik mallari dedin ya su markalara bitirdin beni:)))))
evet evet acayip seyler yiyor herifler, olmpiyat doneminde bizim IBM/Lenovo resmi sponsordu devamli bilgi geldigin de yemeklerle alakali bir de dokuman gelmisti, neler neler yiyor adamlar:)) ama dedigim gibi fransiz da bocek yiyor, yapacak bisey yok:)
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti MEGAN » 30 May 2009, 01:20

[quote="alpko"] [quote="iceman70"]benim bildiğim çinde işçilik ucuz oldugu için montajlama işini orda yapıyorlar mesela ram'den dvm edelim üzerindeki ramleri atıyorum ibm yapıyor sonra bunları çine yolluyor orda pcb'sine yerleştiriliyor.bazı firmalar ise herşeyi orda üretiyor.kedi köpek yemelerinden sanane değil aç bak ağbi ne kadar vahşice ne kadar açımasız o hayvanları öldürdüklerini heleki o tilkileri öldürüşlerine bak lütfen insalık dışı... sen alabilirsin bişey demem ama bana göre dünyanın en  dandik mallarını üreten yer çindir nefrette ediyorum onlardan bu benim kendi görüşüm[/QUOTE]

mesela ram'den dvm edelim üzerindeki ramleri atıyorum ibm yapıyor sonra bunları çine yolluyor orda pcb'sine yerleştiriliyor

(bu bilgiye nereden eristin bilmiyorum ama, IBM`in herseyi Cin`de uretiliyor kendi fabrikasinda uretiyor.) 
Dunyanin en dandik mallari dedin ya su markalara bitirdin beni:)))))
evet evet acayip seyler yiyor herifler, olmpiyat doneminde bizim IBM/Lenovo resmi sponsordu devamli bilgi geldigin de yemeklerle alakali bir de dokuman gelmisti, neler neler yiyor adamlar:)) ama dedigim gibi fransiz da bocek yiyor, yapacak bisey yok:)
[/QUOTE]
ÇİN malının kalitesi kendi ismi kadar kısa sürüyor en fazlası 3 yıl gider Kendi İSMİDE 3 HARFLİ '' ÇİN '' 3 yıl sorun çıkartmaz fakat 3 yıl sonra gidicidir kalitemi istiyorsunuz tmm ozmn ALIN BİR AMERİKAN MALI bozuluma derdi yok adamlar garanti sözcüğünün manasını unutacaklar . kalite işte budur. ben size kendi izlenimimden kalite ülkelerini açıklayayım.. [ Türk Malı,Amerakikan malı,Japon malı,Fransız malı,Kore malı,Rus malı ] Korenin bazı markaları hepsi diil.. bu ülkelerin malları çok sağlam olur gerisi fasa fosa.. :P
-Skoda Octavia A5 1.6 FSI //
-34 EU 8105
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
Kullanıcı avatarı
MEGAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 16 Arl 2008, 00:27
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: PEUGEOT 307 1.6//MAKYAJLI ALP BEYAZI // 34 EU 8105

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir