SKODA MÜŞTERİ ŞİKAYETİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SKODA MÜŞTERİ ŞİKAYETİ

İleti FABIACI » 01 Tem 2009, 16:14

Arkadaşlar,
skoda müşteri şikayetlerini iletebileceğimiz bir yer biliyormusunuz? Benim aracımın sol arka kapısı değişmesi gerekiyordu 2 haftadan beri araç serviste hala kapı bekliyoruz. neymiş kapı yurt dışından gelmiş gümrükteymiş,oradan çıkacakta servise gelecek arabaya takılacak.

Bu durumu şikayet edebileceğim bir yer varmı?Bu tür yedek parçalar türkiyede bulunmuyormu?
 
FABIACI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Eyl 2007, 16:52

İleti alpko » 01 Tem 2009, 16:17

Durum dogrudur sikayet etsenizde bir sonuc alabileceginizi sanmiyorum, sonucunda sorun gumrukte..

Ayni durum otomobil, IT ... hemen hemen her sektorde var.
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti feliciaZK » 01 Tem 2009, 16:35

şikayetimvar.com ne kadar faydalı olur bilmiyorum ?Unhappy
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti WXW » 01 Tem 2009, 17:08

bencede sorun her zaman sadece serviste olmuyor, yaz sebebiyle gümrükte işler yavaş ilerliyebiliyor, biz de araçlarımızı alabilmek için beklemiştik,gümrükten çıksın diye, ne var ki kuzenin mini cooper ı var, ona da yandan çarptılar, kapı için 1 ay bekledi, bence biraz normal, ha deselerki bugun geliyor yarın geliyor falan, oyalasalar yani derim ki serviste, ama gümrük diyorlarsa biraz zaman vermekte fayda var, sonuçta adam da takıp kapısını parasını alacak...
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti shumenli » 01 Tem 2009, 17:32

[quote="feliciaZK"]şikayetimvar.com ne kadar faydalı olur bilmiyorum ?Unhappy[/QUOTE]

buradan sonuç alırsın. en azından Skodadan yetkili birileri geri dönüş yapar. http://www.sikayetvar.com/ bence çok iyi bir fikir olur Thumbs%20Up
2001 FABIA ELEGANCE 1.4 16V 101BG

A5 - 2005 OCTAVIA ELEGANCE 1.6 FSI 115BG

B6 - 2011 SUPERB ELEGANCE 1.4 TSI 125BG
Kullanıcı avatarı
shumenli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 114
Kayıt: 18 Eyl 2008, 12:38
Ad Soyad: EROL GÜLER
Nereden: Yurt Dışı
Arabanız: B6 - 2011 SUPERB ELEGANCE 1.4 TSI 125BG

İleti agros » 01 Tem 2009, 18:23

daha önceden sıfır bir aracın jant olayını halledildi forumda ki coğu arkadaş bilir. yüce oto dan biri vardı ama onun adını da adilektasli nicki arkadaş bilir. ondan yardım alabilirsiniz. konuyu okursa anlatır durumları zaten...
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti RoadFighter » 01 Tem 2009, 19:01

Bu firmaların çok övündükleri stoklarını anlayamıyorum!


Bir kapı için araba yatar mı yahu? Servis dışı çözümler bulunmalı olmadı.
Kullanıcı avatarı
RoadFighter
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 221
Kayıt: 17 Arl 2008, 02:20
Nereden: Ankara

İleti FABIACI » 03 Tem 2009, 12:28

Arkadaşlar dün beklediğimiz kapı geldi ama gelen kapı yeni fabia hatchback kapısı çıktı. Servisinmi yoksa gümrüktekilerinin mi hatası bilemiyorum. Tatile çıkacağım için aracıma tekrar eski hasarlı kapı takılacak . Doğru kapı geldiğinde değiştirilecek. Böyle bir hata yapıldığı için SAKARYA SKODA BÜLBÜLLER SERVİSİ kınıyorum. Böyle beceriksiz insanlar birde serviş işi yapıyorlar. Araç 12 gündür serviste kapı bekledği için yatıyor.
FABIACI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Eyl 2007, 16:52

İleti agros » 03 Tem 2009, 12:52

ne güzel işte 12 günlük yakıt tasarrufunuz var:)

şaka bi yana bence ciddi girişimlerde bulunun böyle sadece forumla kalmasın. tüketici haklarını koruma derneği var. derneğin avukatları felan oluyor gidin bi görüşün. 2 hafta olmuş bir de yanlış kapı gelmiş olmaz böyle gevşeklik. mağduriyetinizin en kısa zamanda giderilmesi lazım. ama maalesef skodanın böyle bi açığı var ve kapatmak için herhangi bir girişimde bulunmuyor yüce oto napalım böyle duyarlı kullanıcılar şikayetlerini artırırsa belki bişeyler olur. ama kimse ses cıkartmaz beklerse düzelmeside mümkün degil...
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti adilektasli » 03 Tem 2009, 13:03

[quote="agros"]daha önceden sıfır bir aracın jant olayını halledildi forumda ki coğu arkadaş bilir. yüce oto dan biri vardı ama onun adını da adilektasli nicki arkadaş bilir. ondan yardım alabilirsiniz. konuyu okursa anlatır durumları zaten...[/QUOTE]
 

Merhaba,

 

Öncelikle geçmiş olsun. Hakan Bozbas [H.Bozbas@yuceauto.com.tr] konuyla ilgili ve yetkili bir kişidir. Ayrıca sikayetvar.com a yazarsan yine ona gidecektir. Bir de müşteri bilgi hattından telefon ile şikayetlerini iletebiliyorsun. Umarım sorununa bir çözüm üretebilirler ama parça yok ise ya da gümrükte ise ???

 
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti tayfuntarhan » 03 Tem 2009, 13:58

Best FM'de şikayetim var diye küçük bir bölüm var, orayı dene, çözümsüz bırakmıyorlar. SKODA'ya şikayet edersen sonuca ulaşabileceğini sanmıyorum. Veya tüketici hakları var...
tayfuntarhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 22 Haz 2009, 16:31

İleti adilektasli » 03 Tem 2009, 14:29

[quote="tayfuntarhan"]Best FM'de şikayetim var diye küçük bir bölüm var, orayı dene, çözümsüz bırakmıyorlar. SKODA'ya şikayet edersen sonuca ulaşabileceğini sanmıyorum. Veya tüketici hakları var...[/QUOTE]
 

Katılmıyorum. Basamakları adım adım gitmek lazım. Önce skoda'ya soylenmeli. Sonuç çıkmaz ya da cevap verilmez ise şikayet mercileri hafiften hızlıya doğru tırmanılmalı bence. Doğrudan mahkemelere gitmek yerine onlara mahkemeye gideceğinizi hissettirmek daha doğru. Yapabilecekleri birşey var ise o zaman yapacaklardır. Ama mutlaka yerinizde durmayacağınızı ve sorunun büyüyeceğini hissetmeleri lazım. Doğru kişi çözüm için elinden geleni yapacaktır. Hızlı olun ve bence skodaya da mağduriyetinizi ileteceğinizi söyleyip tepki alamaz iseniz skoda'ya rahatsızlığınızı anlatın. Her gün farklı bir yerden tepkinizi verin. Ben öyle yaptım.
Kullanıcı avatarı
adilektasli
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 04 May 2009, 19:47
Ad Soyad: Alper
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia 1.6 MPI Ambiente++

İleti tayfuntarhan » 04 Tem 2009, 18:11

[quote="adilektasli"][quote="tayfuntarhan"]Best FM'de şikayetim var diye küçük bir bölüm var, orayı dene, çözümsüz bırakmıyorlar. SKODA'ya şikayet edersen sonuca ulaşabileceğini sanmıyorum. Veya tüketici hakları var...[/QUOTE]
 

Katılmıyorum. Basamakları adım adım gitmek lazım. Önce skoda'ya soylenmeli. Sonuç çıkmaz ya da cevap verilmez ise şikayet mercileri hafiften hızlıya doğru tırmanılmalı bence. Doğrudan mahkemelere gitmek yerine onlara mahkemeye gideceğinizi hissettirmek daha doğru. Yapabilecekleri birşey var ise o zaman yapacaklardır. Ama mutlaka yerinizde durmayacağınızı ve sorunun büyüyeceğini hissetmeleri lazım. Doğru kişi çözüm için elinden geleni yapacaktır. Hızlı olun ve bence skodaya da mağduriyetinizi ileteceğinizi söyleyip tepki alamaz iseniz skoda'ya rahatsızlığınızı anlatın. Her gün farklı bir yerden tepkinizi verin. Ben öyle yaptım.
[/QUOTE]
Doğru söylüyorsun, ben en son çare olarak oraları yazmıştım, direk ilk başta bunu yapmak doğru olmaz...
tayfuntarhan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 22 Haz 2009, 16:31

İleti alpko » 04 Tem 2009, 18:47

Arkadaslar neden bu durumu bu kadar uzattiniz anlamiyorum.

Sonucunda bu durum Skoda ile alakli degil. Skoda yerel bir kurulus degil,  parcalari Turkiye`de uretilmiyor.
 Almanya`da, Cek Cumhuriyeti ya da Slovakya`da uretiliyor. Siparisin verilip, Turkiye`ye getirilmesi ve gumrukten gecirilmesi bunlar tabiki zaman aliyor.  Turkiye gumruk anlasmalarina dahil olmasina ragmen, AB ve Schengen olmadigi icin gumruk durumu bazen icinden cikilmaz hal aliyor.

Suc Skoda`nin olsa daha once cozdugumuz gibi yazismalar yapilip cozulur ama burada sorun tamamiyle gumruk. 
alpko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2008, 19:37

İleti elemsi » 05 Tem 2009, 04:05

ne alaka arkadaşlar suç direk serviste ...nasıl yanlış kapı siparişi veriyorsun ...ne münasebet adam 12 gün kapı bekleyecek ondan sonra pardon yanlış kapıymış dencek eski takılcak sonrakı ay yenisi ....ölme eşşeğim ölme sattığın malın yedek parçasını serviste bulundurmak zorundasın ....kapı bu ya ...adam motor istememiş bildiğiniz bir kapı demek motor dese yok diyecekler... sanki Türkiyede bu arabanın  sadece bir kapısı mı satılacak...bir kaç tane getirirsin nerde stoklayacaksan stoklarsın... müşteri memnuniyeti diye bir şey var...arkadaş şikayetinizi yapın...tüketici heyetleri bu işi hızlıca çöxüyor bulundugunuz yerdeki  kaymakamlığa gidin dilekçenizi belgelerinizi gösterin ...bekleme süresi filan ...mağduriyet durumunuzu kanıtlayın gerekli işlemi yapacaklardır...tüketici konusunda ben bu heyetlerden çok fayda gördüm.yararlanın...
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti elemsi » 05 Tem 2009, 04:18

bu arada yanlış hatırlamıyorsam renault markasının servise giren araçta servisten dolayı veya parça bulunmamaktan dolayı araç yatarsa araç sahibine araç tahsis etmek zorunda diye bir şey hatırlıyorum...bu garanti içinde mi yoksa 10 yıl içinde mi bilmıyorum ( firma ürettiği malın parçasını kanunen 10 yıl boyunca bulundurmak zorunda 10 yıl sonunda bu zorunluluk kanunen ortadan kalkıyor )
elemsi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 99
Kayıt: 30 Ağu 2007, 13:26

İleti toGah » 05 Tem 2009, 14:39

aslında yetkili servislerin kanun gereği garanti kapsamında baktıkları modeldeki araçların tüm parçalarından en az 1 adet stoklarında bulundurmaları gerekiyor
toGah
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 Şub 2007, 12:30

İleti feliciaZK » 05 Tem 2009, 14:57

SKODA ELİNDE HER PARÇALARDAN TABİKİ BULUNDURMALI ENÇOK GİDEN KULLANILAN PARÇA BELLİ ONLARDAN DAHA ÇOK BULUNDUR DİĞERLERİNDEN DAHA AZ NE OLUR ELİNDE BLUNDURSANDA BU İNSANLAR MAĞDUR OLMASA
KAPI, ÇAMURLUKLAR ,TAMPON ,BÜTÜN CAMLAR V.S GİBİ ANA PARÇALAR OLMAZSA OLMAZ PARÇALARKEN ELİMİZDE YOK GÜMRÜKTEN GELECEK

 

ATLA DEVE DEĞİL KAPI  

 SORUMLULARI KINIYORUM
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir