Bayanlar nerdesiniz?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Bayanlar nerdesiniz?

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 12:20

Bütün kızlar toplandık :)
 
yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 12:23

gelincik arabamı çalıştırırken sorun yaşıyorum ilk seferde çalışmıyor neden olabilir sence sen servistesin bilirsin arkadaşım.

yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti gelincik » 29 Mar 2007, 12:37

enjeksiyon tıkanmış olabilir.ya da silindir kapak revizyon isteyebilir.
gelincik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Mar 2007, 15:19

İleti gelincik » 29 Mar 2007, 12:42

şarj konjektörde olabilir.bakmadan kesin bişey demek zor.
gelincik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Mar 2007, 15:19

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 12:51

Yani bana servisin yolları gözüktü :(
yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 13:08







DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLAR



- Usta sürücü, düştüğü problemden kazasız sıyrılmayı bilir!
Yanlış! Çünkü usta sürücü probleme girmeyen sürücüdür. Karşısına çıkabilecek her türlü tehlikeyi önceden görebilir, ona göre tedbirini önceden alır. Problemlerle uğraşmaz.


- Otobanda tamam ama, şehir içinde emniyet kemeri takılmayabilir!
Yanlış! Emniyet kemeri hayat kurtaran en önemli güvenlik gerecidir. 50 km/s hızda meydana gelen bir çarpışmada otonun içindekiler emniyet kemeri takmadıkları takdirde, 4 katlı bir binadan aşağı düşmeyle eşit şok yaşar.


- Arkada oturanlar için emniyet kemeri takmak gereksizdir!
Yanlış! Motorlu araçlar bir yere çarptığında hemen durur, ancak içindeki yolcular aynı hızla bir yere çarpana kadar ilerlemeye devam eder. Arkada oturanların da yaşam haklarını kullanmaları ve emniyet kemerlerini takmaları gerekir. Her ne kadar henüz kanunen zorunlu olmasa da, yolcuların güvenliği için geliştirilmiş olan arka emniyet kemerleri de hayat kurtarır. Kazalarda en çok zararı emniyet kemeri bağlı olmayan yolcular görmektedir.





yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 13:19

GENEL SÜRÜŞ TEKNİKLERİ & TAVSİYELER
 


1- Kesinlikle içkili olarak otomobil kullanmayın. En azından kendinize bir limit belirleyin ve bu limite yaklaştığınızda içmeyi bırakın. Içkili olarak sürüş esnasında refleksleriniz zayıflamış olacak ve direksiyon başındaki tepkileriniz çok daha yavaş gerçekleşecektir.


2- Emniyet kemerinizi mutlaka takınız. Hayatınızı kurtaracak bu kadar basit bir uygulamada “sıkılıyorum” mazereti kabul edilebilir mantıklı bir mazeret değildir. Emniyet kemerini hiç takmamanın yanında yapılan bir diğer hata da emniyet kemerini otoyolda takmak, ancak şehir içinde ya da gidilecek semte yaklaşıldığında “nasıl olsa geldik” mantığıyla otomobil henüz durmadan emniyet kemerini çıkartmaktır. Kazanın emniyet kemerinin çıkarıldığı an ile otomobilin park edildiği ana kadar geçen bu süre zarfında gerçekleşmeyeceğini kimse garanti edemez. Hatchback otomobillerde 8 km/h gibi son derece düşük süratte yapılan ‘geri viteste direğe çarpma’ testinde, çarpmanın etkisiyle birçok otomobilin arka tamponlarının içeri göçtüğünü, hatta bazılarının camlarının çatladığını biliyor musunuz? Çoğumuzun dikkate almaya değer görmediği süratlerde gerçekleşen kazaların bile ciddi yaralanma ve hatta ölümlere sebebiyet verebileceğini unutmayalım.


3- Farlarınızı gece gündüz açık tutunuz. Bu, halk arasında her ne kadar ‘görmemişlik’, ‘hava atma’ ya da ‘dikkat çekme amacıyla yapılan bir hareket’ olarak görülse de, olası bir tehlike durumunda farı yanan araçların trafikteki diğer sürücüler tarafından farı yanmayanlara göre çok daha çabuk farkedileceğini unutmayın. 4- Direksiyon başındaki oturma pozisyonunuzu iyi ayarlayın. Otomobil kullanmak son derece ciddiyet göstermek gereken bir iştir ve otomobil yatak odanız değildir. Birçok otomobilde gördüğümüz neredeyse 45 derecelik açıyla geriye doğru yatırılmış koltuklar hem sürüş konsantrasyonunu azaltacak ve tehlike anında vereceğiniz tepki süresini uzatacak, hem de kaza anında tehlike arzedecektir. Yatık olmayan ancak aşırı derecede geri alınmış koltuklar ise yine direksiyon başında verilen tepkileri geciktirmekten başka bir işe yaramayacaktır.


5- Sürüş esnasında direksiyon daima iki el ile birden ve saat 9:15 pozisyonunda

yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti yakuza » 29 Mar 2007, 13:23

Arkadaşlar herkes için faydalı olacağını düşündüğüm tavsiyeler bilgilerinize...
yakuza
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Mar 2007, 12:22

İleti baver7810 » 29 Mar 2007, 13:51

Yakuza verdigin bilgiler için saol ama bu başlık altında yanlış yerde olmamışmı?
baver7810
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Oca 2007, 20:31

İleti erali » 29 Mar 2007, 15:05

yakuza sendeki problem bendede var motoru yeni rektefiye yaptırdım bu karbüratörle alakalı sanırım

benim hava filtresinin iki tane sıkma civatası yerinde yok belki ordan benzin buharlaşıyor olabilir bi r ihtimal tabi
 

aslında 9 metre kare bir yerim olsa aracı kople elden geçirmeyi düşünüyorum ama imkansızlık işte :( tek hayalim aracımın bir kapalı garajı olması
erali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 10:47

İleti yonetici » 29 Mar 2007, 15:25

Konunun amaç dışı kullanımı had safhaya ulaştığı için kilitlenmiştir. Buda forumumuzda bir ilktir katılımcı arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Ouch
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir