istanbulu yıkan ferrari bmw corvette:)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

istanbulu yıkan ferrari bmw corvette:)

İleti oguz » 31 Tem 2009, 02:35

arkadaşlar izledim eridim bittim burda o corvette i istiyorum hayallerimin arabası yaa. adamlar aşmış olayı artık:/


 

 


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti hakanerdogan » 31 Tem 2009, 02:41

getirecen 1970 Dodge Charger'ı, üzerinde benim kadar ayağım kalınlığında kayışlı  supercharger ile 800 beygiri saf şafttan arkaya atacak, alayının sesini kesecek, camlarını çatlatacak basacak tokadı bu pahalı cadde çocuklarına, ne fantezi ama Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti oguz » 31 Tem 2009, 02:46

yau hakan ne bilim içim varya gitti izlerken. ben biliyomusun bilmem corvette manyagıyımdır bide 3 renk ya kırmızı ya siyah yada bu videodaki sarıdan en cok  bunlar yakısıyo bide videodan arkadan zart die cıkıyo ya ses vapur gibi geliyo:D ferrarilerde fena yapıstırıyo ama yırtıyolar valla:D


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti hakanerdogan » 31 Tem 2009, 02:46

American Forever Cool
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti oguz » 31 Tem 2009, 02:48

evet bi arabaları işte onlarada bitiyorum zaten.D


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti asdfghjk » 31 Tem 2009, 02:51

adamlar anlaşmış mı ne yaa :) kaç tane ferrari//m3//corvette vardı öyle :S
asdfghjk
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 258
Kayıt: 28 Nis 2009, 14:26
Nereden: İzmir

İleti oguz » 31 Tem 2009, 02:52

yüksek ihtimalle :) 2 ferrari bi m3 bi corvette var:) birde dikkat ederseniz gören peşlerine yapıstırıyo :) milletide galyana getiriyolar. gerci o sesi duyunca herkez gaza gelir:D


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti asdfghjk » 31 Tem 2009, 02:54

ah bi de octi vRS olsaydı da skoda nın gücünü görseydiler LOL
asdfghjk
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 258
Kayıt: 28 Nis 2009, 14:26
Nereden: İzmir

İleti hakanerdogan » 31 Tem 2009, 03:20

bu tarz supersport araçlarda günümüz teknolojisi ile yüksek verim alınmış makineleri sevmiyorum. ruh yok, oyuncak gibi geliyor.



aerodinamı namına kas yok makinelerede. motora dokunamazsın, supercharge yapamazsın yapsan bile eben ağlar. her şey elektronik.



atarsın 6.2 litre V8 sandık motoru  Chargera, Cuda'ya yada bilmem
Camaroya İmpalaya... karbüratörün üstünede bi supercharge, aha sana
700-800 beygir en aşağı...



öle Ferrariler misali karı gibi ciyaklamaz araba, göğüs kafesini titretir adamın.



bkz.kaç bin beygir olduğu bile şüphede olan, gayet basitçe yapılmış asla veasla bi ferrari parası olmayan ama 3 ferrari gücündeki kas fışkıran superşarjlı bir Camaro... sesi yeter... rölantide bile bi 300-400 beygirim var diyo Smile

http://www.youtube.com/watch?v=4350R8rfBCo&NR=1





hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti oguz » 31 Tem 2009, 10:56

hakan youtube yaz 1700 hp viper diye araç gör:) okadar diyorum :) adam dragda kalkıs yapmıyo ilk 3 vitesde araba zıplıyo oldugu yerden ileri resmen:D


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir