Sonax hızlı cila %55 indirim.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sonax hızlı cila %55 indirim.

İleti skinoske » 06 Ağu 2009, 19:30

Arkadaşlar forumda bir çok yerde Sonax Hızlı cila ismi geçiyordu.Bende alıp deneyim neymiş bu böyle dedim.Hepsiburada da %55 indirim varmış şansıma.kargoda bedava.tanesi 9.33 ten 2 tane aldım.Tanesi 3 tl den 2 tanede microfiber havlu aldım,araya bitanede lokal bakım sütü sıkıştırdım.Hepsi 34 TL tuttu.Üstüne birde 6 taksit yaptım.İhtiyacı olan var ise, fiyatta %55 indirim uygun ise kaçırmayın derim.Kargo bedave üstüne hızlı gönderi.

İşin garip tarafı 1.5 TL lik yıkama süngerine bile kargo bedava yazmışlar.O nasıl oluyor anlamış değilim.
 
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti skinoske » 06 Ağu 2009, 19:32

Tam gönder tuşuna bastım kargo geldi işe bak :D Baya hızlı gönderiymiş.
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti hakanerdogan » 06 Ağu 2009, 22:34

yav ben onu denedim var bende şindi Allah var parlatıyor ama, tatmin edici değil be müdürüm. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti serdar5306 » 07 Ağu 2009, 00:57

[quote="hakanerdogan"]yav ben onu denedim var bende şindi Allah var parlatıyor ama, tatmin edici değil be müdürüm.  [/QUOTE]
bende kullandım etkisi hemen geçiyor
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti RAZOR10 » 07 Ağu 2009, 00:59

anlık yapıyor 2 gün snr eser yok
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti skinoske » 07 Ağu 2009, 10:02

Pasta cila olayına girmeden, sanırım uzun süre parlak kalmasını sağlamak zor.Onu da kendin yapsam yer yok,malzeme yok.Para ile yaptırsan en az 100 TL..
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55

İleti delidolu » 07 Ağu 2009, 10:42

Aynen öyle bu tür cilalar iyi hoş ancak kısa süreli. Mutlaka polish-vax olayı yapmak gerekiyor. Benim aracımı park ettiğim yerde 0 bir chevrola-epika var, bu işlemi yapmazdan evvel aracım yanında sönük, puslu kalıyordu. Garibim chevy şimdi benimkinin yanında sönük kalmaya başladı! :) Mutlaka tavsiye ederim.
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti skinoske » 07 Ağu 2009, 11:04

Bir ara yaptırıcam abi ya.Evin yanında var bi yıkamacı.Pasta-cila-boya koruma 100 TL ye yaparız dedi.Şuan masrafım çok.Ev aldım,tadilat falan.Kredi kartları full.3-5 ay sonra artık.Ama yaptırıcam 1 defa bile olsa.Dalga dalga görünüyo araba.Bide bordo benim arada.Eminim iyi parlar.Daha sırada tavan döşemesi var 150 TL, Subwoofer alıcam bağlat falan 200 de ona gider.Masraf çok :D
skinoske
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 80
Kayıt: 26 May 2009, 13:55


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir