CİTROEN DS3

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

CİTROEN DS3

İleti joker » 26 Ağu 2009, 19:28

Citroën’in efsanevi DS serisi ilk tüketici ile buluştuğunda büyük hayranlık ve beğeni ile karşılanmıştı. Bünyesinde barındırdığı donanım ve ileri teknoloji özellikleriyle zamanının en yenilikçi araçlarından birisi olarak kabul edilmişti. Citroën bugün bu yenilikçi araçtan esinlenilerek marka için yeni bir çizgi oluşturdu. Bu çizgi ilk olarak DS3’le gün ışığına çıkıyor. Farklı ve radikal çizgileri, cezbedici tasarımı ve yüksek donanımıyla Citroën DS3, kişisel beğenileri yüksek, şehir hayatını sevenlerin tercihi olacak. 
DS3, hareketli tavanı, ön kasaya dinamizm katan köpekbalığı yüzgeçlerini andıran çamurluğu, yine ön yüzde LED lambalarını taşıyan yan rüzgârlıkları ile karakteristik ve farklı bir araç. DS3 kullanıcısına; zarafetin, teknolojinin ve kalitenin bir arada olduğu benzersiz bir araç içi ortam sunuyor. Konik şekilli 3 kadranlı göstergesi, sürüş için gerekli kumanda butonlarının yakınlığı, alçak kullanım konumu ve bedeni saran koltukları kokpit etkisi yaratıyor. DS3’te kullanılan kromajlı malzemeler araca hem dinamizim katıyor hem de hem de lüks ve farklılığı vurguluyor. 

DS3 kullanıcıları kendi zevklerine göre aksesuarları ve dış alanları kişiselleştirebiliyor. Tavan karoserin geri kalan kısmından farklı olarak Oniks Siyahı, Opal Beyazı, Botticelli Mavisi veya Carmen Kırmızısı olarak dört ayrı renkte süslenebiliyor. Dikiz aynası kapakları ve alt kapı kısımları boya veya kromajla kaplanabiliyor. Jantlar isteğe göre boyanabiliyor. 

Araç içindeki gösterge tablosu kaplaması, vites kolu topuzu ve diğer iç aksesuarlar sayısız renk, kumaş veya malzemeden kaplanabiliyor. Hatta hayat tarzını ve stilini yansıtan 7 yenilikçi kişiselleştirme teması bulunuyor. 

3,95m boyu, 1,71m genişliği ve 1,46m yüksekliği ile kompakt araçlar segmentinde yer alan Citroën DS3 şehir içinde kolay kullanım olanağı sağlıyor. Çok amaçlı ilk sportif Coupé tasarımına sahip DS3, 5 kişilik koltuk kapasitesi ile küçük bir binek aracına yakışır genişlikte araç içi alan sunuyor. Sürücü, ayarlanabilen direksiyon simidi yüksekliği ve derinliği sayesinde sürüş konumunu ayarlayabiliyor. Ön koltuklarda yükseltilmiş gösterge tablosu yapısı ve alt kısımlarda serbest geniş alan sağlayan ince ön koltuk minderleri sayesinde arkada oturan yolcular için geniş alan sunuyor. Arka koltukta oturan yolcular için tasarlanmış özel tutamaklar yolcuların araçtan rahatlıkla çıkmalarını sağlıyor. 

285 litre VDA ile oldukça geniş bagaj hacmine sahip DS3 yaşamı kolaylaştırıyor. Tek elle katlanarak 2/3 – 1/3 bölünebilen koltuklar sayesinde bagaj modüler hale getirilebiliyor. Araçta ayrıca çok sayıda saklama bölümleri bulunuyor. 13 Litre ile sınıfının en geniş torpido gözüne sahip DS3’te ön ve orta paneldeki saklama bölmeleri işlevsellik sağlıyor. 

DS3, sağlam yol tutuşu, dinamik sürüş özellikleri sayesinde şehir içinde olduğu kadar uzun yolda da sürüş konforu sunuyor. Dönüşlerde ve virajlara kolaylıkla ve peş peşe girmek için sürücüyü yola yaklaştırıyor. Optimize edilmiş aerodinamizme bağlı ağırlık kontrolü sayesinde (0,31 Cx ) yakıt tüketimini ve karbonmonoksit salınımını minumum seviyede tutuyor. 

Kilometrede 99 gram ile başlayan CO2 egzoz gazı emisyon seviyesi ile çevresel duyarlılığa sahip DS3’te Euro 5 standartlarına uyumlu V tipi motor kullanılıyor. 110 ve 90 HP arası 2 HDi FAP motor tipi 5 veya 6 oranlı vites kutusu ile kullanılıyor. 3 adet benzinli motor tipi 5 veya 6 vites oranlı vites kutusu: THP 150, VTi 120 ve Ti 95 aynı zamanda otomatik vites kutusu ile sunuluyor. DS3, Türkiye’de 1.6 16v 120 bg benzinli, 1.6 16v 150 bg benzinli ve 1.6 HDI 90 bg diesel motor özellikleri ile satışa sunulacak. 

Sürüş konforunu en üst düzeye çıkartmak için; şasi ve önde yarı McPherson tipinde yürür aksam ve arkada deforme olabilen traversler, yüksek hassasiyetli uygulama sağlıyor. Esneklik ve amortisör yolu sayesinde kasa hareketlerine mükemmel hakimiyet sağlanıyor ve virajlarda yol kolay kontrol edilebiliyor. Arka takımın çift yoğunluklu takozları engelleri aşma sırasında mükemmel filtreleme s
 
joker
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 May 2009, 13:56

İleti joker » 27 Ağu 2009, 11:20

kimseden yorum yok mu araba hakkında ben baya bi beğendim ama citroen işte orası sakat
joker
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 May 2009, 13:56

İleti hetepe » 27 Ağu 2009, 11:27

[quote="joker"]kimseden yorum yok mu araba hakkında ben baya bi beğendim ama citroen işte orası sakat [/QUOTE]
Dediğin gibi citroen işte...ilgi çekmiyor..
paylaşım için teşekkürler...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti Balki, Burak » 27 Ağu 2009, 11:42

citroen ama sonucta lüks araclarından ş görür bence ama ona erecegım parayla şunu alırım mantıgı devreye grerse bencedeiş yapmaz 
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir