zurna1788 ÜNİVERSİTE YOLCUSU...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

zurna1788 ÜNİVERSİTE YOLCUSU...

İleti oguz » 27 Ağu 2009, 05:24

emre harç paraları ne zaman baslıyo bende kayıt yenilicem malum 2. dönemden çaktık biz.
 


2005 fabia htp classic
2011 fabia 1.4 16v ambiante dynamic^^
Kullanıcı avatarı
oguz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 456
Kayıt: 14 Eyl 2008, 20:59

İleti joker » 27 Ağu 2009, 11:16

hayırlı uğurlu olsun kardeşim bol bol ortamlar versin allah sana. herkes sana ayak uydursun kopalım hadii Big%20smile
joker
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 May 2009, 13:56

İleti Balki, Burak » 27 Ağu 2009, 11:46

Hayırlısı ile kardeşim...
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti zurna1788 » 27 Ağu 2009, 12:27

[quote="oguz"]emre harç paraları ne zaman baslıyo bende kayıt yenilicem malum 2. dönemden çaktık biz.[/QUOTE]
oguz yarın başlıyor...gelecenmi aydına...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 27 Ağu 2009, 12:28

[quote="joker"]hayırlı uğurlu olsun kardeşim bol bol ortamlar versin allah sana. herkes sana ayak uydursun kopalım hadii Big%20smile [/QUOTE]
eyvallah abim benim :))) yeri gelir koparız yeri gelir derslerle koparız abi ama herşekilde koparız :)))
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 27 Ağu 2009, 12:28

[quote="Balki, Burak"]Hayırlısı ile kardeşim... [/QUOTE]
tşk ederim burak abicim...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti umutkubat » 27 Ağu 2009, 15:05

Hayırlı uğurlu olsun..
umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti zurna1788 » 27 Ağu 2009, 15:32

[quote="umutkubat"]Hayırlı uğurlu olsun..[/QUOTE]
tşk ederim abicim...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 28 Ağu 2009, 14:23

ya bankaya gittim bugün katkı payının parası ile hizmet karşılı ücretini yatırmaya öğrenci numarası istedi bankadaki çalışan.dedim internette böyle bir bilgi yok dedim.sadece tc kimlik numaram ile yatırmam gerektiğini söylüyorlar dedim.sistem öğrenci numaranı istiyor dedi...OĞUZ BU DURUMLA İLGİLİ BİLGİN VARSA CVP YAZARMISIN....

Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti gurdal07 » 28 Ağu 2009, 16:08

okulun intenet sitesine bi bak  açıklanmıştır bi link, bizde tc kmlk noyu yzıyon öğrenci noyu söylüyo
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti özgür_ » 28 Ağu 2009, 16:14

hayırlı olsun

okumakta fayda var =)
özgür_
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Haz 2009, 00:44

İleti zurna1788 » 28 Ağu 2009, 19:48

[quote="gurdal07"]okulun intenet sitesine bi bak  açıklanmıştır bi link, bizde tc kmlk noyu yzıyon öğrenci noyu söylüyo[/QUOTE]
valla aydını aradım hemen eve gelip öğrenci nonu kayıt yaptırdıktan sonra alıyorsun dedi...sanırım üniversitenin sistemiyle alakalı bir problemmiş...neyse aydına gidecem pazartesi orda hallederim ya...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti zurna1788 » 28 Ağu 2009, 19:49

[quote="özgür_"]hayırlı olsun

okumakta fayda var =)[/QUOTE]
tşk ederim özgür abicim... :)
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir