Öldürmeyen allah öldürmüyor..

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Öldürmeyen allah öldürmüyor..

İleti hdoner » 21 Eyl 2009, 21:20

dehşet bi video +18 mideniz kaldırmayabilir...Dead
 
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti y.emre » 21 Eyl 2009, 21:26

hocam bu ne ya valla sağlıkçı olmama rağmen yinede içim tuaf oldu
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti Balki, Burak » 21 Eyl 2009, 21:53

Böyle birinin yaşaması mümkünmü ?
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti hdoner » 21 Eyl 2009, 21:54

[quote="y.emre"]hocam bu ne ya valla sağlıkçı olmama rağmen yinede içim tuaf oldu [/QUOTE]
dostum sen daha iyi bilirsin böyle bi kazada bayılma falan olması gerekmiyormu yav
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 21 Eyl 2009, 21:56

Hayati organlara bişi olmamışsa yaşayabilir.Hani vardır ya bacakları olmayıp ,sadece gövde ile yaşayanlar görmüşüzdür..
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti Balki, Burak » 21 Eyl 2009, 21:57

Gördümde.Benim bildigim bacaktan gelen bir can damarı var.O damar koptuysa nasıl böyle yaşayabiliyor?  Birde bu kadar kan kaybı varken...
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti hdoner » 21 Eyl 2009, 21:59

sende haklısın ,neredeyse vücudunda kan kalmamış
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti y.emre » 21 Eyl 2009, 22:07

evett bacakları olmadan sadece gövdesiyle yaşayanlar var fakat onları bacakları ameliyatla kesiliyor yani dolaşım sistemi düzenlenip arterler  dikiliyor. 
evet sizinde dediğiniz gibi ciddi kan kaybı var ve can damarı dediğiniz arter damarda kopuktur kasıktaki bu şekilde yaşaması mucize yani video yu kendim görmesem biri anlatsa inanmam yani en azından bilinci kapalı olması lazım ya Confused

 
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti Balki, Burak » 21 Eyl 2009, 22:10

Bence buda diğer videolar gibi bir senaryo.
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir