artık kandırdıklarımızdansınız

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

artık kandırdıklarımızdansınız

İleti balarest » 27 Kas 2009, 13:35

KONU:METRO TURIZM YETERSIZLIGI
YER:KAYSERI-ISTANBUL SEFERI
SAAT:21:00 6978 SAYLI SEFER
TARIH:26.11.09
OLAY:26.11.09 tarıhınde kayserıden ıstanbula gıtmek ıcın metro turızmden mecburıyet dahılınde ınternet uzerınden bılet aldım. ve kabuslar serısı basladı ılk olarak ınternet bıletımı normal bılete cevırtmek ıcın metro turızm bayısıne gıttım. işguzar personel ılk olarak bıletımın bırını ıptal ettı. daha sonra ıkıncı bılet parasını odedım ve uceretımın uc un ıcınde hesabıma gececıgını soyledı. saat 20:40 kayserı sehırlerarası termınalıne gıttık. saat:21.00 de peronda olması gereken arac saat:21.40 geldı metro turızm yetkılısıne neden boyle oldugunu sordugumda aracın ankaradn geldıgını ve ve gelen aracın tekrar ıstanbul sferıne cıkacagını soyledı. saat:21.45 kayserı sehırlerarası otobus termınalınden hareket ettık. otobusun bakımının yapılması ıcın sanayıı sıtesıne gıttık ve onbes dakıka sanayı sıtesınde ıcınde yolcularlar bekledık. buarada saat 21:15 ıle 22:00 arası metor turızmın tum tel aradım ama kımse bakmadı bunun kaydı da dıger belgeler gıbı var elımde.kay-ıst. gıtmek uzere bır saat rotarla yola cıktık. kırsehırde mola vermek ıcın tesıse gırdık ve on dakıka sonra bır anons herkes otobuse bındı. ama ne hıkmetse sofor heyetı 30 dakıka sonra geldıler. sebebı soforlerle tesıs gorevlılerı tarısmıs moladan vazagecmısler. kıserhırden moladan cktık otobuste yolcu az oldugu ıcın gırmemesı gereken ankara termınalınden yolcu almak ıcın sureklı cep tel trafıgı(araca zarar verıyor ya) ankaraya gırınce sofor degısıklıgı yapıldı ama korkucn olan ankarada evınde uyuyan soforun ehlıteı otobusun takografında takılıydı.


1-her zaman kay-ıst seferı yoldan gelen aracın bakım onarımını yapmadan yola cıkması ne kadar dogal
2-otobusun ıcınde yolcularla sanayıı sıtesınde bakım yapılması ne kadar dogal
3-soforle tesıs gorevlısın tarısmasının acısını molası zehır olan yolcunun cekmesı dogal mı
4-sofor evınde uyurken ehlıyetı neden takografda takılı nerde kurumsallık
5-daha once bu konuda sıkayet dılıkçesı verdıgım kayserı sehırlerarası otobus termınalı ne hıkmetse neden gerı bılgılendırme geregı duymadı


metronun yenı sloganı artık kandırdıklarımızdansınız

 
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti zurna1788 » 27 Kas 2009, 15:29

selçuk abi öncelikle geçmiş olsun.gerçekten zor ve can sıkan anlar yaşamışsın.ben ilk defa böyle bir terbiyeslik duydum inş. birdaha karşılaşmazsın böyle şeylerle.bence metro'nun sitesine mail atmakla felan kalma.merkezine git.üst düzey yöneticilerle iyi bir tartış...
Var olduğun için değil,hayallerin ve hedeflerin için yaşa...
Kullanıcı avatarı
zurna1788
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1103
Kayıt: 20 Haz 2009, 11:53
Ad Soyad: Em-Ka
Nereden: Adana
Arabanız: Skoda Fabia 2001 68 hp ( SATILDI )

İleti mayham85 » 27 Kas 2009, 16:06

bende genelde metro şirketini kullanmaktan kaçınıyorum. çalışanları çok laubali oluyor. ki sizde bu tavırlardan dolayı yaşamışsınız geçmiş olsun :(
mayham85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2008, 17:31

İleti sucan » 27 Kas 2009, 17:00

www.sikayetvar.com bu siteye aynen şikayet yazınızı eklerseniz sonuç alırsınız
2006 Octavia Elegance Triptonik
Kullanıcı avatarı
sucan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 23 Eyl 2009, 03:52
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: Antalya
Arabanız: 2008 mondeo 1,6 titanyum-2005 getz 1,3 gli

İleti alpino » 27 Kas 2009, 17:30

ben de bir keresinde yine bayram öncesi idi yoğunluktan etkilenmeyeyim diye ankrada-denizli dönüş biletimi daha denizlideyken pamukkaleden almıştım. yazıhaneye gittim sıra bana geldi bekliyorum. yandan biri geliyor onun işini hallediyor, bir başkası geliyor ona bilet satıyor ben bekliyorum. en son yazıhaneye arka kapıdan biri girdi o da ordan işini halletti bileti aldı gitti. en son döndü sizin ne vardı dedi. dedim ben beklerken 5 kişiye bilet sattınız zaten kötü bir firmasınız bi de ne vardı diyorsun dedim. hemen ilgilenmedik diye kötü firma mı olduk dedi görevli. neyse sinirle aldım bileti. bindim otobüse ankaraya yola çıktık. ama sinirliyim ya dönüşü asla pamukkale ile yapmayacağı. biletin arkasını okudum harekete 24 saat kaladan önce bilet iptali ve para iadesi yapılır yazıyor.

ankaraya indim ertesi gün (hareket saatine 35 saat falan var) ümitköydeki yazıhanesine gittim ve iptal ettirmek istiyorum dedim. iptal yapamayız açık bilet verelim dedi. biletin arkasında böyle yazıyor siz kendi yazdığınızı nasıl uygulamazsınız dedim. bölge müdürlüğünü arayayım dedi. aradı görüştü ve sonra dönüp evet kusura bakmayın iade alamıyorum açık bilet vereceğiz dedi. iyice bi fırça attıktan sonra üşenmeyip aşti ye gittim. oradaki yazıhane de aynısını diyince al bileti arkasını oku dedim. haa doğrusunuz falan deyip iade yaptılar.

o gün bugündür tek otobüs pamukkale olsa yine de binmem. başka firmayla giderim 1 gün geç giderim tek başıma arabayla giderim ama pamukkaleye binmem. :)



Bir de Çanakkale Truva seyahat anısı anlatayım. Yer Çanakkale Çan otogar. bir arkadaşımız ankara'ya dönüyor. Otobüs perona yaklaşmış bagaj kapıları açık. yolcular kendi valizlerini bagaja kendileri yerleştiriyor. muavin 10-15 metre kadar uzakta bir eli cebinde öbür elinde sigara. bir nefes çekip söylenmeye başladı: "Hadi kardeşim yaaa amma oyalandınız" :D dedim abi sana iyi yolculuklar. :D
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti balarest » 27 Kas 2009, 18:03

ıyı temennılerınız ıcın tesekkurler.
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti balarest » 27 Kas 2009, 18:07

şikayetım.com'a gırıs yaptım ama henuz kabul edılmedı
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti WXW » 27 Kas 2009, 22:03

3 firmayla da yolculuk yaptım. tövbe ettim daha da yapmam büyük sözüme...
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti alpino » 27 Kas 2009, 23:20

işim gereği yaklaşık olarak her ay en az 2 defa otobüs yolculuğu yapıyorum. bindiğim en iyi firmalar Varan ve Kamil Koç.

çoğumuzun başına gelmiştir. muavine sorarsınız ineceğiniz yerde otogara girecek mi diye. bazı otogarlara otobüs girmez sizi yol kenarında indirir. Varan da bir kere şöyle bir olay yaşadım. otobüste yolda bir arıza oldu. yaklaşık 1,5 saatte araçtaki şoförler arızalı parçayı değiştirerek sorunu giderdiler. yola devam ettik ama tabi 1,5 saat gecikme ile. ineceğim yere (Aydın-Nazilli) yaklaştığımızda muavin yanıma geldi. yoldaki arıza nedeniyle çok geciktiklerini eğer benim için de sorun olmazsa garaja girmeden yol kenarında indip indiremeyeceklerini sordu. zaten orada inecek tek yolcu bendim. ama bu müşteriye verilen değerdir. birinde size nerede ineceğinizi söyleyen zihniyet öbüründe durumlarını açıklayıp sizden ricada bulunan bir firma.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti balarest » 28 Kas 2009, 13:47

zihnıyet cok onemlı. bıletı satana kadar hersey.
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti fıratt » 28 Kas 2009, 14:40

bence firmala alakası yok bu durumun tamamiyle acentası vede acentada bulunan kekonun işi bilmemesi..
fıratt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 398
Kayıt: 16 Oca 2008, 19:47
Ad Soyad: fırat
Nereden: Adana
Arabanız: su aracım yok

İleti alpino » 28 Kas 2009, 15:40

firmayla da çok alakalı abicim. firma büyükse her unsuru üzerinde denetim sağlayabiliyor. bir keresinde geceleyin denizliden ankaraya gideceğim. varan ile ilk seyahatim olacak. varan istanbul genel müdürlüğünden o gün öğleden sonra aradılar. yarın sizi bu saatlerde tekrar arasak otobüsümüz kaptanımız ve servis memurlarımız hakkında görüşünüzü alabilirmiyiz diye. yani adamlar yolcularını bile kaliteyi sağlamak için kullanıyorlar.
böyle bir firmada yazıhane olarak kötüyseniz size karşı yaptırım uygulayacağı kesin.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti ismail çelik » 28 Kas 2009, 16:27

selçuk bey geçmiş olsun.  bu tür ard niyetli, yetersiz uygulamaları herkes birbirine sizin gibi bildirirse bir nebze olsun düzelirler inşallah. hoşçakalın.
ismail çelik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Kas 2008, 01:04

İleti alpino » 28 Kas 2009, 17:57

aslında yoğunluk artmasın diye herkese söylemiyorum :) ama varan şu aralar yeni çıkardığı Varanbus markası nedeniyle fiyatları oldukça uygun. örneğin: Ankara-Aydın seferi için internet bilet fiyatları:
Pamukkale : 38
Kamil Koç : 37,5
Metro      : 35
Ulusoy     : 39
Varan      : 33
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti balarest » 28 Kas 2009, 21:40

bızler ıyıyı kotuyu paylaşalım ona gore tedbırımızı alalım. dusunerbıluıyormusunuz adam ankarada evınde yatıyor ehlıyetı kayserıden otobus getırıyor. turkıyey has ozellık hersey kagıt uzerınde metroya yakısmadı. ARTIK KANDIRDIKLARIMIZDANSINIZ
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir