Online Muhabbet...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Online Muhabbet...

İleti quickcan » 26 Oca 2010, 03:57

tek ampul olsa belli olur gibime geliyor bu ayrı ayrı yanıyor gibime geldi..
 


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti by wodoo » 26 Oca 2010, 04:01

[quote="can"]tek ampul olsa belli olur gibime geliyor bu ayrı ayrı yanıyor gibime geldi..
[/QUOTE]

Ampul uzaktaysa yaydığı ışıkla 3 çizgiyide birden aydınlatır, bellide olmaz..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti quickcan » 26 Oca 2010, 04:05

olabilir.. octavia nın ön tamponundaki sis yerlerine koyacaksın aslında..çok güzel olur..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti by wodoo » 26 Oca 2010, 04:14

Octavia dedinde, geçen gün sizin ordaydım, senin octi yine herzamanki yerinde aynı şekilde duruyodu Big%20smile Yanına çekcektimde doluydu bende kuzenin cipin arkasına yanaştım 
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti quickcan » 26 Oca 2010, 04:16

:)) arabayı 2004 kasımda aldık daha 30.600km de :)) çoğunlukla yerinde duruyor..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti quickcan » 26 Oca 2010, 04:27

[quote="by wodoo"]Octavia dedinde, geçen gün sizin ordaydım, senin octi yine herzamanki yerinde aynı şekilde duruyodu Big%20smile Yanına çekcektimde doluydu bende kuzenin cipin arkasına yanaştım 
[/QUOTE]
sizin arabayı görmek bi nasip olmadı inşallah bi görüp incelerim..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti by wodoo » 26 Oca 2010, 04:40

İnşallah, hayırlısı..

Gelirim 1-2 haftada bi sizin oraya, ayarlarız bi gün görüşürüz..
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti quickcan » 03 Şub 2010, 06:30

herkese iyi geceler..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti quickcan » 05 Şub 2010, 03:41

nasılsınız...


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti MehmetÖZCAN » 05 Şub 2010, 05:15

İyidir SAdık abicim sizler nasılsınız ? :)
MehmetÖZCAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2010, 05:14

İleti quickcan » 05 Şub 2010, 05:17

bende iyiyim abi arkadaşlarla muhabbet.. :)) tatilin tadını çıkarıyoruz..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti quickcan » 05 Şub 2010, 05:19

[quote="can"]
bu fotoda işaretli yerdeki farın bir ismi varmıdır?Görüntüsü çok hoşuma gidiyorda..
[/QUOTE]

dün dikkat ettimde bu fara içeriden bir tane ampul yanıyor özel bişey değil... ama octaviada çok güzel duracağı kanısındayım..


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti MehmetÖZCAN » 05 Şub 2010, 05:22

[quote="can"]bende iyiyim abi arkadaşlarla muhabbet.. :)) tatilin tadını çıkarıyoruz.. [/QUOTE]
ahh ahh gelinde o tatili bana sorun yaa :)
MehmetÖZCAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2010, 05:14

İleti Balki, Burak » 07 Şub 2010, 02:05

HooorttttTongue
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti quickcan » 07 Şub 2010, 02:08

abi 307 kesin kesin alır.. 1.6 dizel sonuçta pençeler valla


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

İleti xMEGANx » 07 Şub 2010, 02:09

[quote="Balki, Burak"]HooorttttTongue [/QUOTE]
la niye hortlattın  kanka ? :D
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti Balki, Burak » 07 Şub 2010, 02:10

Bilmem. Senin araba HDI'dı dimi _?
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti quickcan » 07 Şub 2010, 02:11

evet hdi mehmet abinin araba 1.6


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir