ŞİKAYETVAR.COM

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ŞİKAYETVAR.COM

İleti jamesdean » 20 Nis 2010, 15:37

http://www.sikayetvar.com/

Arkadaşlar, sadece otomotiv değil, piyasadaki birçok tanıdık bildik ürünlerle ilgili şikayetler var.
Ben baya bir göz gezdirdim. En çok şikayet alan markalar ( otomotiv sektöründe )
- SHELL ( tabi genelde benzin istasyonu bazında, yakıta su katılması gibi şikayetler )
- Sırasıyla PİRELLİ -GOODYEAR-MICHELIN-PETLAS-DUNLOP marka lastiklerde balon yapma gibi şikayetler
- Özellikle RENAULT araçların kalitesiz işçiliğine dair şikayetler. Arkasından HYUNDAI geliyor. OPEL takip ediyor...( SKODA için 3-5 şikayet var. Diğer araçlar için de tabi. )
- Özellikle HYUNDAI ASSAN marka araçta inanılmaz derecede şikayet var ..
- ve birçok marka....

Yukarıda belirttiklerim Dünya'da bilinen çok tercih edilen markalar sonuçta.İlk gözüme çarpanlar bunlar. Bu kadar şikayet gelmesi oran/yüzde hesabı yaparsak normal karşılanabilir. Ama bence bir ürün almadan önce verdiğim siteden marka üzerinde ne tür şikayetler olduğunu araştırın.

Hatta aldığınız mal veya hizmetlerden ötürü muzdarip iseniz bu adresten başvurun takipçisi olsunlar..

Siteyi gezince durumlardan kıssadan hisse çıkarıp, hangi sorunlarda prosedür veya hukuğa uygun hareket edilmesi gerektiği hakkında bilgi edinebilirsiniz...
 
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti jamesdean » 20 Nis 2010, 15:55

http://www.sikayetvar.com/firma/f/539






26 Ocak 2010, 11:25:11

rumuz16881 yazdı

SKODA Fabia CD Çalar Parçalarını Temin Edemiyorum

2005 model Skoda Fabia aracım var. Öncelikle aracımdan çok memnunum. Emsallerine göre özellikleri üstün bir araba. Benim sorunum aracın orijinal CD çalarının, kanal seçim tuşlarının kırılması ve yenisinin temin edilememesi. Bu konuda firma yetkilileri yardımcı olurlar ise çok sevinirim.

Bu baya iyimiş :) Şikayet etmek için yazıyor, ama ARACIMDAN ÇOK memnunum diyor :))) Skoda insanı ekol yapıyor :P.p:P
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti balarest » 20 Nis 2010, 18:15

ben bu sıteyı sevmıyorumm sankı turk dıl kurumu kendılerı herseyın en kusursuzunu yapıyorlar en ıyısı sosyal sıtelerde paylasın ya rezıl ya vezır olurlar
balarest
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 11 Tem 2009, 10:58
Nereden: Kayseri

İleti octaviaman » 20 Nis 2010, 19:42

Benimde bir gsm operatörü şikayetim yayınlanmıştı.Medyatik şikayetten öteye gidemiyorsunuz.Yani çözemedik işi. :(
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti yasamisd » 20 Nis 2010, 20:02

O sitede ben şikayet sayısından çok, çözüme ulaştırılımış yada cevaplanmış şikayet sayılarının daha fazla dikkate alınması kanaatindeyim.
yasamisd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 29 Arl 2008, 17:29

İleti akt145 » 20 Nis 2010, 20:57

yasamisd yazdı:O sitede ben şikayet sayısından çok, çözüme ulaştırılımış yada cevaplanmış şikayet sayılarının daha fazla dikkate alınması kanaatindeyim.

+1
akt145
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 226
Kayıt: 25 Ekm 2009, 01:20

İleti jamesdean » 21 Nis 2010, 08:15

Arkadaşlar,
Zaten satın aldığınız bir hizmet veya mamül ayıplı veya bozuk ise Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı'na müracaat ediyorsunuz.
Ben siteyi gezerken hangi marka ne tür sorunlar çıkarıyor genelde onlara dikkat ettim.Her türlü şikayeti ve cevabı nazara alacağız diye birşey yok.
Mesela bu yazıları okuduktan sonra kapı kolları dökülen, plastik ve kaporta kalitesinden şikayet edilen Megane II Yi satın almaz, satış sonrası hizmetleri taahhüt edildiği gibi inandırıcı olmayan Renault-Mais'ten uzak dururdum....
Elektronik eşyada Beko ve Arçelik için de benzer şeyleri kendim düşünmekteyim. Beko TV mizi anlatmayayım, hele Arçelik Çamaşır Makinesini hiç. Buzdolabının da bir farkı yok.. Mutlaka memnun olan vardır ama çevremde de benzer sorunlu markaları görünce '' Neden uzak durmadık'' ki diyorum...
Kullanıcı avatarı
jamesdean
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 510
Kayıt: 25 Mar 2010, 14:33
Ad Soyad: Skoda Fabia TDI CL Sedan
Nereden: Bursa
Arabanız: FABIA CL

İleti lazianke » 21 Nis 2010, 08:24

vaktiyle rizedeki türkiye genelinde servis ağı olan bir şirketi fabiamda gereksiz parça değişimi ve fahiş fiyatı için o siteye şikayet etmiştim. adamlar servisin genel merkezine iletmişler,googleye servisin adını yazınca direkt benim şikayet çıkıyordu,galiba merkezden servisi sıkıştırmışlar. servis sahibi kişi araya benim bir arkadaşımı - sanayideki ustamı- koydu şikayetimi geri almamı istedi, hizaya geldi. ben de geri aldım. demek ki işe yarıyor.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti sucan » 21 Nis 2010, 08:37

akt145 yazdı:
yasamisd yazdı:O sitede ben şikayet sayısından çok, çözüme ulaştırılımış yada cevaplanmış şikayet sayılarının daha fazla dikkate alınması kanaatindeyim.

+1


buna bende katılıyorum fakat sitede firmaların lehine bir durum var şikayete firma olumlu veya olumsuz cevap verse bile hemen sorun çözüldü ikonu çıkıyor
2006 Octavia Elegance Triptonik
Kullanıcı avatarı
sucan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 23 Eyl 2009, 03:52
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: Antalya
Arabanız: 2008 mondeo 1,6 titanyum-2005 getz 1,3 gli


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir