PASSAT - OCTAVİA ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

PASSAT - OCTAVİA ?

İleti xMEGANx » 30 Nis 2010, 18:36

Abilerim merhabalar 2.0 PASSAT'mı 2.0 A5 Octavia mı ? yoksa şuan kullandığım performans olarak PASSATLA otobanda kapıştığım 1.6 307'mmi ?
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti BURAK MYSTERİO » 30 Nis 2010, 18:46

Skoda Favorıt 136 L Hepsini yer bee :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti y.emre » 30 Nis 2010, 18:48

şu benzinin tavan yaptığı günlerde 2.0 motor çok mantıklı gelmiyorr
pejonu yakıt konusunda özlersin. her ikisindede..
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti grey_wolf » 30 Nis 2010, 18:56

iyide bu 2,0 lar TDI dir zaten. şuan 2,0 benzinli motor tr de yok yanılmıyorsam. ben olsam 2,0 a5 alırdım. aynı kalite için neden passata fazla para vereyim. hem bana göre octinin heybeti passattan daha iyi.
yakıt konusunda tabiki çuan kullandığın 307 daha az yakar. ama senin sormak istediğin yakıt değil herhalde ?
2,0 tdı motorlar canavar gibidir. rampa nedir bilmezler. nefesleri hiç kesilmez.

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti y.emre » 30 Nis 2010, 19:41

grey_wolf yazdı:iyide bu 2,0 lar TDI dir zaten. şuan 2,0 benzinli motor tr de yok yanılmıyorsam. ben olsam 2,0 a5 alırdım. aynı kalite için neden passata fazla para vereyim. hem bana göre octinin heybeti passattan daha iyi.
yakıt konusunda tabiki çuan kullandığın 307 daha az yakar. ama senin sormak istediğin yakıt değil herhalde ?
2,0 tdı motorlar canavar gibidir. rampa nedir bilmezler. nefesleri hiç kesilmez.
yanılıyorsun erol abi 2.0 passat dolu ortalık ..
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti grey_wolf » 30 Nis 2010, 19:51

y.emre yazdı:
grey_wolf yazdı:iyide bu 2,0 lar TDI dir zaten. şuan 2,0 benzinli motor tr de yok yanılmıyorsam. ben olsam 2,0 a5 alırdım. aynı kalite için neden passata fazla para vereyim. hem bana göre octinin heybeti passattan daha iyi.
yakıt konusunda tabiki çuan kullandığın 307 daha az yakar. ama senin sormak istediğin yakıt değil herhalde ?
2,0 tdı motorlar canavar gibidir. rampa nedir bilmezler. nefesleri hiç kesilmez.
yanılıyorsun erol abi 2.0 passat dolu ortalık ..



ben sıfır km olarak soylemiştim. 2,0 fsı tr de varmı bilmiyorum. sipariş üzerine gelebilir belki.
2. elde tabiki var.

2006 Fabia Sedan 1.4 16V Ambiante + landirenzo omegas
Kullanıcı avatarı
grey_wolf
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 665
Kayıt: 18 Eyl 2009, 18:10
Ad Soyad: EROL YÜKSEL
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2006 FABİA AMBIANTE SEDAN 1.4 16V

İleti WXW » 30 Nis 2010, 20:00

sadece bugun içerisinde 7-8 tane passat 2.0 TDI, 4 adet superb TSI, 3 adet makyajlı octavia MPI gördüm.Hayırdır dedim.Cevabı şimdiye nasipmiş:))))
Kimseden fayda ummam, dilenmem kol kanat...
Kendi boşluk ve gök kubbemde uçar giderim...
Eğilmek, esaret zincirinden ağırdır boynuma..
Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür bir şairim.


Kullanıcı avatarı
WXW
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 346
Kayıt: 07 Nis 2009, 00:57
Ad Soyad: Serkan
Nereden: Ankara

İleti alpino » 30 Nis 2010, 20:02

1.6 tdi al. performas olarak mpi ya da fsi gibi olacak ama tüketim olarak peugeot'unu özlemezsin.
ama yok performans da olsun diyorsan git octi al 2.0 tdi. canavar gibi. tanıdığım kullanmıştı. 4. viteste 180 gördük diyordu.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti xMEGANx » 30 Nis 2010, 20:14

alpino yazdı:1.6 tdi al. performas olarak mpi ya da fsi gibi olacak ama tüketim olarak peugeot'unu özlemezsin.
ama yok performans da olsun diyorsan git octi al 2.0 tdi. canavar gibi. tanıdığım kullanmıştı. 4. viteste 180 gördük diyordu.

NE YAKAR KM DE ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti BURAK MYSTERİO » 30 Nis 2010, 20:19

:D hayırdır abi sen arabayımı değiştirecen yav ne ayak :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti xMEGANx » 30 Nis 2010, 20:32

yok be arabamı satarmıyım çok memnunum ve çok seviyorum... ilerde bişi olursa arabama anca öylee.. ama hiç belli olmaz benim işim =) octavia yı passatıda 307 mide çok seviyorumm valla..
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti alpino » 30 Nis 2010, 20:33

xMEGANx yazdı:
alpino yazdı:1.6 tdi al. performas olarak mpi ya da fsi gibi olacak ama tüketim olarak peugeot'unu özlemezsin.
ama yok performans da olsun diyorsan git octi al 2.0 tdi. canavar gibi. tanıdığım kullanmıştı. 4. viteste 180 gördük diyordu.

NE YAKAR KM DE ?



1.6 tdi fabrika tüketim değerleri:
Şehiriçi: 5,7 l/100 km
Şehirdışı: 3,9 l/100 km
ortalama: 4,5 l/100 km
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti xMEGANx » 30 Nis 2010, 20:37

alpino yazdı:
xMEGANx yazdı:
alpino yazdı:1.6 tdi al. performas olarak mpi ya da fsi gibi olacak ama tüketim olarak peugeot'unu özlemezsin.
ama yok performans da olsun diyorsan git octi al 2.0 tdi. canavar gibi. tanıdığım kullanmıştı. 4. viteste 180 gördük diyordu.

NE YAKAR KM DE ?



1.6 tdi fabrika tüketim değerleri:
Şehiriçi: 5,7 l/100 km
Şehirdışı: 3,9 l/100 km
ortalama: 4,5 l/100 km

abi bn bu şekilde anlayamıorum pek km de neyakar onu söleesen direk :D buna göre benim araç 6.1/100 kmde. yakıyor buna göre sizi yadıklarınız süper ozm :S
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti BURAK MYSTERİO » 30 Nis 2010, 20:43

valla o zaman o nasıl 1.6 bir araba oluyo anlamadım bizim favo bile 1.3 motoruolduğu halde 1litreyle 17 km yapıyo gerçekten öyleyse bayağı hesaplı bi arabaymış

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti alpino » 30 Nis 2010, 20:43

yaw megan dostum biliyorsun ülkemizde 4 günde bir yakıt fiyatları değiştiğinden açıkçası kuruş olarak hesaplamıyorum ama senin için bir hesap yaptım sonuçlar:
1 litre mazot: 3,10 tl alırsak (petrol ofisi eurodizel satış fiyatı)
şehiriçi: kilometrede yaklaşık 18 kuruş
şehirdışı: kilometrede yaklaşık 12 kuruş
ortalama: kilometrede yaklaşık 14 kuruş

yani 1000 km'lik kullanımda
şehiriçi: 57 lt: 177 tl
şehirdışı: 39 lt: 121 tl
ortalama: 45 lt: 140 tl
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti xMEGANx » 30 Nis 2010, 21:04

alpino yazdı:yaw megan dostum biliyorsun ülkemizde 4 günde bir yakıt fiyatları değiştiğinden açıkçası kuruş olarak hesaplamıyorum ama senin için bir hesap yaptım sonuçlar:
1 litre mazot: 3,10 tl alırsak (petrol ofisi eurodizel satış fiyatı)
şehiriçi: kilometrede yaklaşık 18 kuruş
şehirdışı: kilometrede yaklaşık 12 kuruş
ortalama: kilometrede yaklaşık 14 kuruş

yani 1000 km'lik kullanımda
şehiriçi: 57 lt: 177 tl
şehirdışı: 39 lt: 121 tl
ortalama: 45 lt: 140 tl

2.0 motor ne yapar peki abi ? bide sizin A5 TDI mi ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti y.emre » 30 Nis 2010, 21:05

REY MYSTERİO yazdı:valla o zaman o nasıl 1.6 bir araba oluyo anlamadım bizim favo bile 1.3 motoruolduğu halde 1litreyle 17 km yapıyo gerçekten öyleyse bayağı hesaplı bi arabaymış
bu işte yanlışlık var senin araba lpgde belki ulasır bu değerlere ama benzinde imkanı yok !!
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti BURAK MYSTERİO » 30 Nis 2010, 21:06

y.emre yazdı:
REY MYSTERİO yazdı:valla o zaman o nasıl 1.6 bir araba oluyo anlamadım bizim favo bile 1.3 motoruolduğu halde 1litreyle 17 km yapıyo gerçekten öyleyse bayağı hesaplı bi arabaymış
bu işte yanlışlık var senin araba lpgde belki ulasır bu değerlere ama benzinde imkanı yok !!

benim favomu yoksa 1.6 motorlu arabamı anlamadım :?

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir