SUPERB'ye Bindim Binmez Olaydım ! :@

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SUPERB'ye Bindim Binmez Olaydım ! :@

İleti xMEGANx » 27 Tem 2010, 23:45

Geçen karaköy tarafına gidiyordum :D:D:D yenibosna da indim ordada skoda showroom'u var girdim Superb ye bindim lanet olsun binmez olaydım hayata bakış açım değişti. Eskiler bilir Octavia hastası birsiiyim. Superb ye bindikten sonra hemen octavia yada atladım la dedim bu arabamı ya ? octaviada neymişş :D ( şakadan tabi hala delisiyim ) neyse sadete gelim Super yi Ferrari iel değişirmisin deseler çok ciddiyim değişmem ! SUPERB başka birşeymiş gerçekten.. üstelik fiyatıda süper 58 bin tl miydi neydi. bana uygun bir fiyat kendimi zorlasam 5-6 seneye alırım gibime geliyo... Yeni SuperB sahibi olan abilerimizi Tekrar kutluyorum !
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti taner_octavia » 28 Tem 2010, 00:02

vitesi,genisligi ferahlıgı bi mersedes havası veriyor sanki mersedese binmis gibi.zaten eksik bi yeri yok :)
Octavia'ya hayranım , Elegance hastayım :)
Kullanıcı avatarı
taner_octavia
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1203
Kayıt: 23 Tem 2009, 00:05
Ad Soyad: Taner Semercioğlu
Nereden: Bursa
Arabanız: Kia Sportage

İleti xMEGANx » 28 Tem 2010, 00:39

mercedes halt etmiş dicem ama yeniliğe açık olmayan beyinlerimiz hade len dicek bu görüşüme ! kesin diyenler çıkacak =)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti BURAK MYSTERİO » 28 Tem 2010, 06:49

superb skodada ayrı bir ayrıcalıktır abi bunu öğren :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti ephimetheus » 28 Tem 2010, 07:58

SuperB hakikaten müthiş bir araba. Ben hep derim "Beki piyasadaki en iyi araba değil ama o paraya alınabilecek en iyi araba!". Bir de servisten yana yüzümüz güleydi... :x
ephimetheus
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 20 Tem 2010, 21:30
Ad Soyad: Abdullah Caner GÜVEN
Nereden: Erzurum
Arabanız: SuperB 1.9 TDI (2006)

İleti delidolu » 28 Tem 2010, 08:05

Boru değil, adı bile SuperBeeee!
Ancak; bi gerçek var ki göz ardı etmemek gerek: Arabalar 2ye ayrılır, Mercedes ve diğerleri...
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti cnydn » 28 Tem 2010, 08:43

Mercedes ile karşılaştırmak
Ferrari ile kıyaslamak

Yapmayın yahu, hadi burada bizbizeyiz.. Başka ortamlarda da söylüyorsunuz güldürüyosunuz milleti bize..
cnydn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 323
Kayıt: 29 Kas 2009, 02:20
Nereden: Ankara
Arabanız: 2010 Octavia 1.4TSI Elegance

İleti mygokhan » 28 Tem 2010, 09:53

Ferrariyi katıpta çok abartmamak lazım :)

Ama SuperB iyi araba..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti xMEGANx » 28 Tem 2010, 09:59

zevkler konuşunca Ferrari SuperB nin yerini tutamaz. he sizide anlıyorum paranın yetişmedi şeyler hep gizemli kalır bir istek oluşur. fakat yabancı ülkelerde ferrari bizden daha ucuz olmasına rağmen her parası olan gidip almıyor. he benim kıyaslamamamın sebebi Ferrarinin 7-8 kişi alacağını düşünmüyorum. bagajının olduğunuda düşünmüyorum düşünürsemde büyük olduğunu düşünmüyorum.. Ferrarinin yeri ayrıdır SuperB nin ayrıdır ama bana seçim yap deseler dediğim gibi Ferrari değil SuperB olur seçimim.. çoğunuz saçma bulursunuz belki ama ben herkezin istediği şeye sahip olmak istemeyebilirimmm haksızmıyım ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti kuzmo » 28 Tem 2010, 10:35

Mutlaka herkesin kendine göre bir seçimi vardır ama şimdi mercedes kullanıp daha sonra super B kullandığınızda farkı hissetmemek mümkün değil bence.. Super B için denebilecek en doğru şey o paraya alınabilecek en kaliteli arabalardan biri!
kuzmo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 27
Kayıt: 20 Tem 2010, 09:25
Nereden: Ankara
Arabanız: octavia

İleti xMEGANx » 28 Tem 2010, 11:18

orasını bilmem de bi arkadaşı da götürdüm götürürken ya skoda iyi araba canım güzel kaliteli diyodu götürdüm superb ye otutturdum sonra ki tepkisi şöyle '' lan süper kanka bu bunu yapanın ben ta ... :D böle arabamı olour lan yürü çıkalım yoksa bizim arabaya binesim gelmicek '' dedi :D tepkiyi aynen ilettim bu şekildeydi =)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir