Sizce Burası Neden Böyle Olmuş Olabilir ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sizce Burası Neden Böyle Olmuş Olabilir ?

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:24

Tipik Skodacı işte... cık cık cık. :)
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:26

Abiler sadete gelin bi ya :D burası pek önemli bişey değildir dimi ? yani sorun çıkartabilecek bişeymidir ilerde ? araç için zararlı birşey olablirmi ? yoksa önemsiz bir kapak diyip geçilecek birşeymidir ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:26

Halil,arkadaşı Gürpınar manzaradan aşağı yollayalım mı?
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:28

Sadete gelelim aracı nereye gösterirsen göster,abi nede olsa peugeot olucak böle şeyler dicek sen sıkma canını:)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti sampionibo » 07 Eyl 2010, 01:28

Aynen o da kesmezse Beykoz çamlıca tepesinden aşağı gönderelim gitsin :)
2012 VW Passat 1.4 TSİ Highline DSG
+
2004 Skoda Octavia Collection Plus
Kullanıcı avatarı
sampionibo
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 548
Kayıt: 06 Tem 2010, 01:59
Ad Soyad: halil ibrahim üvet
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2004 Octavia Collection Plus

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:30

uzeyirkaratas yazdı:Halil,arkadaşı Gürpınar manzaradan aşağı yollayalım mı?

Uzeyir abi senin araç yeniydi dimi ? şimdi o arabada çizik olursa sen üzülürsün baya be abi.... dimiiiiii
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:30

Mehmet'in eve yakın olsun ya...:)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti sampionibo » 07 Eyl 2010, 01:32

büyükçekmece gölüne gönderelim göle karşı açsın bi müslüm baba birde o kabaran parçayıda alsın karşısına :D puahhapauahha ulan akşam akşam varya bu kadar güleceğim yoktu hea:D
2012 VW Passat 1.4 TSİ Highline DSG
+
2004 Skoda Octavia Collection Plus
Kullanıcı avatarı
sampionibo
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 548
Kayıt: 06 Tem 2010, 01:59
Ad Soyad: halil ibrahim üvet
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2004 Octavia Collection Plus

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:33

Üzeyir abi sabaha çizikler içinde uyanabilirsin ;) Halil abiye zaten Allah vurmuş :P:P:P başı servislerden kalkmıyorrr :P benim bebeğim beni 1 kez servise sokmadıı.. bakımları haricinde 1 kez sorun çıkarttı diye gitmedim =) şimdi kötülemeyin peugeotu =)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:34

Çiz kardeşim senden kıymetlimi (yalaaaaaaaaaaannnnnn):) Servise gitcek cesaretin yok kardeşim anca resim çekim burası ne olmuş diyosun:):9:):)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:38

Neden cesaretim olmasın ? =) benim bebeğim daha uzun süreler beni üzmez =) sizinki gibi yok asfalt sesiymiş yok cam motoruymuş :P yok bastımı gitmiyomuş :P vs vs :P sorunlar vermiyor :)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:40

Biri bigün Mehmetin aracı alıp tam gün kullansınn.Akşam sorunlardan forumun server ı çöker he:)Son ses müzik açıp gezme kardeşim aracınla..Arabanıda dinle bakalım o senin gibi mi düşünüyo:)

Halik abii çakkk :):):):)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti skodaizm » 07 Eyl 2010, 01:42

Uf olmuş. Başka bir şey değil. Takma kafanı boşuna.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:43

Hehh abicimm nerdesin senn yaa:):)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti sampionibo » 07 Eyl 2010, 01:43

ahanda hakan abi son noktayı koydu ve milleti dağıttı yoksa muhabbet sabaha kadar sürecekti:)
2012 VW Passat 1.4 TSİ Highline DSG
+
2004 Skoda Octavia Collection Plus
Kullanıcı avatarı
sampionibo
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 548
Kayıt: 06 Tem 2010, 01:59
Ad Soyad: halil ibrahim üvet
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2004 Octavia Collection Plus

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:44

uzeyirkaratas yazdı:Biri bigün Mehmetin aracı alıp tam gün kullansınn.Akşam sorunlardan forumun server ı çöker he:)Son ses müzik açıp gezme kardeşim aracınla..Arabanıda dinle bakalım o senin gibi mi düşünüyo:)

Halik abii çakkk :):):):)

Halil abinin yazacak yüzü yok :D aracı serviste sorunlarla boğuşuyor :D senide görecez Uzeyir abi =) 1 sene sonra :) sabah direk koşa koşa geliceksin foruma ay arabamın camı açılmıyor ay arabam kitlendi ay silecek koptu gitti yanda arabayı çizdi. ay egzos koptu arkadan gelen arabanın altına girdi ucu adamın koltuğuna kadar girmiş adam öldü vs vs vs :P:P:P Allahın skodası MADE IN CHİNA =) bizimki FRANSA kalitesinde sizinki ÇİN.. çin malına binilmez abi gerçekten. ;)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti xMEGANx » 07 Eyl 2010, 01:46

skodaizm yazdı:Uf olmuş. Başka bir şey değil. Takma kafanı boşuna.

__Hakan Ün__

Hakan abi şunlara bişi söle bari ya. madara olduk :P:P kendi araçları servisten çıkmaz benim bi kapak attı die nerdeyse forumdan kovcaklar. :evil:
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti uzeyirkaratas » 07 Eyl 2010, 01:47

Allah korusun de ula :):) Kardeşim motoru açarım sadece motor degil arabayı sökerimmm 20 yıllık Alman vatandaşı sanırsın kendinii:)
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir