Deprem oluyooo

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Deprem oluyooo

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 19:54

Arkadaşlar şuanda çok şiddetli bir deprem yaşadık....
 
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti extinct » 03 Ekm 2010, 19:56

ciddimisin hiç bir yerde bilgisi geçmedi
extinct
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 22 Tem 2010, 14:35
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia 2005 1.2 hpt

İleti felicia_3437 » 03 Ekm 2010, 19:58

bende hısetım ama
anlayamadım gercek ola bılır
koltuk altımda tıtredı resmen
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti AhmetH » 03 Ekm 2010, 20:00

ırgaladı yahu :|
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti extinct » 03 Ekm 2010, 20:00

alt yazı gördüm 4.4 diyo geçmiş olsun umarım kimseye bişey olmamıştır
extinct
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 22 Tem 2010, 14:35
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia 2005 1.2 hpt

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:03

Merke üssü marmara denizi 4.4 salladı geçti :D
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:03

Çok şükür bişi yok2-3sn salladı geçti
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti delidolu » 03 Ekm 2010, 20:04

daha durun 4.4 ne ki, hele bi bahsi geçen 7-8 lik marmara depremi olsun da asil o zaman istanbulun-türkiyenin hali yaman.... geçmiş olsun.
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti frostbite19 » 03 Ekm 2010, 20:06

Geçmiş olsun arkadaşlar, bizde tık yok...

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:10

Arkadaşlar 17ağustosda depremi yaşayan biri olarak deprem yüzünden fobim oluştu. Rabbim cümlemizi korusun allah yaşatmasın ama kötü bir durumdada iman ile göç etmeyi nasip etsin inşallah.
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti alpino » 03 Ekm 2010, 20:15

depremlerde büyüklük değeri 1 arttıkça açığa çıkan enerji 33 kat artar arkadaşlar. yani eksponansiyel bir artışı vardır enerjinin. 4.4 hissedilir fakat kerpiç yapılar haricinde kolay kolay modern binalara zarar veremez.
depremin oluştuğu derinlik yüzeye ne kadar yakın olursa o kadar fazla hissedilir deprem. demin olan deprem ise 7.7 km derinlikte gerçekleşmiş. çok sığ değil. çok derin de değil.
yine de geçmiş olsun.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:17

alpino yazdı:depremlerde büyüklük değeri 1 arttıkça açığa çıkan enerji 33 kat artar arkadaşlar. yani eksponansiyel bir artışı vardır enerjinin. 4.4 hissedilir fakat kerpiç yapılar haricinde kolay kolay modern binalara zarar veremez.
depremin oluştuğu derinlik yüzeye ne kadar yakın olursa o kadar fazla hissedilir deprem. demin olan deprem ise 7.7 km derinlikte gerçekleşmiş. çok sığ değil. çok derin de değil.
yine de geçmiş olsun.





Mevzuyu damardan anlattın hiç bişi anlamadım :D
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:18

Bu arada derinlik 11.2km


.
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:19

Tarih Saat Enlem(N) Boylam(E) Derinlik(km) MD ML MS Yer
---------- -------- -------- ------- ---------- ------------ -----------
2010.10.03 20:49:02 40.8468 28.1102 11.2 -.- 4.4 -.- MARMARA DENİZİ
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti alpino » 03 Ekm 2010, 20:21

emre_tokay yazdı:Bu arada derinlik 11.2km


.



düzeltmişler demekki. ben baktığımda 7.7 idi :)
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti RAZOR10 » 03 Ekm 2010, 20:23

bende hissettim. koltuk bi gitti geldi 2 sn. allah birdaha yaşatmasın.
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti emre_tokay » 03 Ekm 2010, 20:25

RAZOR10 yazdı:bende hissettim. koltuk bi gitti geldi 2 sn. allah birdaha yaşatmasın.





Aminnnnnn...



.
emre_tokay
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 196
Kayıt: 16 Kas 2008, 13:28
Ad Soyad: Emre TOKAY
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: A4 Octavia Elegance 2004 (SATILDI) Felicia GLXi

İleti alpino » 03 Ekm 2010, 20:26

RAZOR10 yazdı:. allah birdaha yaşatmasın.



diyorsun ama aslında ettiğin dua çok kötü. öyleki dünyada depremin hiç gerçekleşmediği gün dünyanın sonu geldi demektir. depremler dünyanın hala bildiğimiz gibi olduğunun kanıtıdır. :)
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir