Şikayetvarda baba bildiğimiz arabaya şikayetler

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Şikayetvarda baba bildiğimiz arabaya şikayetler

İleti hdoner » 30 Ekm 2010, 10:23

Mercedes

"2008 model Mercedes c220 marka otomobil aldım ama maalesef bu arabayı kışın kullanamıyorum. Araba soğuklarda donuyor. "

"2005 model Mercedes E200 aracımın 58 bin kilometrede otomatik şanzımanı arıza yaptı. Bu olay Mercedes?in müşterisine verdiği önemi anlamama vesile oldu. Aracı götürdüğüm Has Otomotiv?e ait servis tarafından otomatik vitesli aracın arızasının müşteri kaynaklı olmadığı belirtilmesine rağmen tamir bedelinin yarısı tarafımdan talep edildi."

"İkinci el bir Vaneo aldım 22,5 a, şimdi kullanamıyoruz korkumuzdan. Evin önünde duruyor. İlker Bey?in anlattığı gibi saksı yapsak herhalde bir işe yarayacak. Zira aracı alır almaz ufak bir arızadan 1000, sonra vites F yazmaya başladı 1500, ardından vites kilitlendi 3600 vs toplam 6-7 bin lira masraf 3 ayda. Servisi söylemeye hiç gerek yok. Arızadan da araçtan da bir haber servis. Daha yeni bakımdan çıktı, şanzıman sıfır saat gibi dedi, 10 gün sonra masraf 10 a katladı dediği yerden. Mercedes?ten ilgi bekliyorum.~ "


"2007 yılı başında 2001 model c 200k arabayı ismine güvenerek ikinci el satın aldım. aracı aldıktan yaklaşık 6 ay sonra kapı altlarında boyada kabarma başladı. önceleri önemsemedim ama boya dökülerek pas çıkınca bayraktarlar merkay servisine götürdüm.

kapı eteklerindeki bu bölgenin boyanamayacağını çünkü sacda çürüme başladığını bununda garanti kapsamına girip girmediğini istanbul genel müdürlüğe sormamız gerekir dediler istanbul 4 kapının değişmesi gerektiği üretim hatası olduğunu bildirdiler ve almanya merkeze soracaklarını söylediler."

"Bu büyük sorunun yanı sıra parça değişimleri sırasında da araca takılan yeni parça kırık olarak takılmıştı. Fakat ilk bakışta kırık görünmediği için olayı daha sonra fark ettim. Servise geri gittiğimde ise sanki parçayı kullanıcı kırmış gibi bir hava yaratıldı. Bu olay beni çok rahatsız etti.

En son servise gittiğimde ise sağa çekme sorununu tekrar hatırlattım. Fakat servis ne dese beğenirsiniz böyle bir sorun önceden hiç kayda alınmamış. O an o kadar sinirlendim ki anahtarı yetkilinin kafasına atasım geldi.

Bir de Mengerlerden araç teslim alırken anahtarınız size veriyorlar gidip otoparkta aracını kendin buluyorsun. Yok böyle bir şey yaa. Normal oto sanayideki ali usta bile aracı ayağınıza kadar getirip yaptığı her şeyi size anlatıyor. EğerJeep'teki sorun üretimle alakalı ise ya yeni bir jeep versinler. Eğer olmuyorsa tüm araçları iade edip başka bir markadan araç tedarikimizi sağlayacağız. o "
 
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Ekm 2010, 10:28

"Yaklaşık 3 haftadır yurt dışından enjektör bekliyorlar, yani ekmek fırınında ekmeğin olmaması gibi bir durum Ülkemizde c kasa son 3 yılda sanırım 7000 binden fazla sattı."

"MERCEDES Yol Yardımını Çağırdım 100 TL İstediler! "

"2010 model c-180 kompresor modelim aracımı 01.10.2009 tarihinde İstanbul Gülsoy Otomotiv’den teslim aldım. Aracımı henüz yeni kullanmaya başlamışken, İstanbul’dan alıp ikamet ettiğim Ankara’daki evime geldiğim günün ertesinde, aracımın 658 km arıza ışığı sorunuyla karşılaştım. Araçla ilgili bütün Mercedes-Benz güvenim sona erdi. İlgililerin bu duruma gereken özveriyi göstereceklerini umuyorum. ** "

"12.12.2004 yılında aldığım C180 model aracımın aldığım ilk günden beri çözülemeyen bir arızası var. Aracım yüksek hızlarda giderken birden çok küçük viteslere (2 veya 3 ) düşerek motor freni yapıyor ve gaz yemiyor."

"Samsun Mersedes servisinden 2008 model 315 cdı Sprintir aldım. Aracım dört aydır arızalı gaz kesiyor arıza ışığı yanıyor ve bunu servis gideriyor bize verdiği cevap ise şuan olmuyor ne zaman yapacağımız belli olmaz."


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okadar para verip bu tür sorunlar yaşamak bana çok ilginç geldi.Hani en sağlam arabayı merso biliriz ama demekki her araba gibi sorun çıkarınca o da sorun çıkarıyor.İşin kötü yanı burada belirmediğim diğer şikayetlerde sorunların giderilemediğini belirmişler.Gerçekten Çok ilginç geldi
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti RAZOR10 » 30 Ekm 2010, 10:38

her araçta bu tip sorunlar olabilir.sonuçta hepsi mekanik parçalar sorun çıkarabilir. skoda nın seatın renonun nissan ın vs.. ürettiği 100 araçtan 100 tanesinde sorun olur ama mercedeste 20 tane sorun olur.
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti felicia35 » 30 Ekm 2010, 10:41

Evet her marka ve model araçta arıza olabilir.Fakat en önemlisi o markanın satış sonrasındaki hizmet kalitesidir.Mercedes gibi bir markada butür bir satış sonrası hizmeti yakıştıramadım.Çok yazık.İnsanlar onca para verip aldıkları araçlarının sorununu çzüme kavuşturamıyor.
SAYGILARIMLA
Kullanıcı avatarı
felicia35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 224
Kayıt: 22 Arl 2006, 00:49
Ad Soyad: ÖZER
Nereden: İzmir
Arabanız: 97 FELİCİA LX

İleti hdoner » 30 Ekm 2010, 10:43

Tamam teknik arıza olabilir lafım yok ama en azından servis olarak Mercedeste çok daha üstün hizmet beklerdim.Servislerdeki bilgi ve deneyim eksikliği, araçlar daha komplex hale geldikçe bizleri daha fazla madur edeceklerini düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti cenk16 » 30 Ekm 2010, 14:21

Sıfır alınan bir araçta böyle bir sorun olsa anlarım. Fabrika hatasıdır falan filan. Nasıl olsa garantisi var değişirler. Ancak bu kadar para verip 2.el araç alacaksan mutlaka aracın ayrıntılı servis bakımları yetkili servisten çıkarılmalıdır. Büyük ihtimalle önceki sahibi bu masrafları gördü ve elinden çıkardı.

Yaklaşık 3 ay önce 2001 Astra HP aldım 63.000 km de ve çok temiz görünüyor. Aracı almadan servise gidip raporlarını çıkardık. Adam 60.000 km bakımını yaptırmış üstüne üstlük bir de boya bakımı yaptırmış. Fazla parzarlığa girmeden adamın istediği fiyatı verip aracı aldım.
cenk16
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 48
Kayıt: 22 Kas 2008, 01:10
Ad Soyad: Cenk Şahin
Nereden: Bursa
Arabanız: Astra 1.6(Eski Skodacı)

İleti skodaizm » 30 Ekm 2010, 17:33

Her araçta muhakkak sorun olabilir. Hiç bir üretici sıfır hata ile otomobil üretemiyor. Sonuçta kalite kontrol aşamasında büyük firmalar daha titiz. Açıkcası Türkiye distribitörleri hataları ve servis sorunlarını üretici firma gibi müsamaha ile karşılamıyor. Bu tarz sorunlar üretici firma tarafından anında gideriliyor.

Örnek olarak: Mahallemizde 2003 yılında alınmış bir sıfır bir Golf, 2005 yılında benim kapılarında renk farkı görmem üzerine sahibi tarafından Türkiye temsilcisine gösterildi ve aracın kapı renginde müşterinin hiç bir müdehalesi olmadığı rengin satıldığında da öyle olduğu tespit edildi ve aracın yeniden boyanması için müşteriden mütabakat istendiğinde , müşteri zararının tazmin edilmesini ve aracının değiştirilmesini istedi.

Firma aracın aynısı olmadığını boyamaktan başka yapacakları olmadığını söyleyince sahibinin avukat kızı durumu Almanya VW ye iletti ve sonuçta araçlarını Almanya VW yeni golf 2005 ile değiştirebileceklerini bildirdi.

Araç sahibide o dönemde aracının bir üst versiyonunu istediğini aradaki fiyat farkınıda ödeyebileceğini söyledi. İsteği Almanya VW tarafından kabul edilip yüklü bir indirim de verilerek yeni model aracına kavuştu.

Sonuç: Ana firmalar ürünlerinin arkasında dursalarda maalesef Distribitörler ya iş çıkmasın yada uğraşmamak için işin kolayına kaçıp müşteriye zulüm ediyorlar.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1971
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti onurhan2006 » 30 Ekm 2010, 20:26

o şikayet eden insanlar bizim kullandığımız arabalara binseler kederden ölürler, inanın bana bir çoğu öyle kaprisli ki anlatamam.Heee bu adamlar babalar gibi parasını verip sadece karşılığını bekleyebilirler ama "araba" bu işte bazen kalitelide olsa sizi yarı yolda bırakır, bütün bunları bilmek lazım.Gazına bastığın zaman uçak gibi ya da içine oturduğunuzda gemi gibi olunca iyi de servise girip sorun çıkınca mı kötü??? :) pahalı arabanın masrafı elbette çok olur bütün bunları o kaliteli makinelere binmeden hesap etmek gerekir.

örnek; "MERCEDES Yol Yardımını Çağırdım 100 TL İstediler! " diyen arkadaş, Allah için o arabayı kaç paraya aldın da 100 TL yi çok görüyorsun? :)
Volkan İtfaiye Araçları San. ve Tic. A.Ş.
Kalite Kontrol ve Teslimat Şefi
Onur DURMAZ
Kullanıcı avatarı
onurhan2006
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 405
Kayıt: 11 Tem 2008, 17:11
Ad Soyad: ONUR DURMAZ
Nereden: İzmir
Arabanız: 1993 SKODA FAVORİT LX MEKATRONİK

İleti hdoner » 30 Ekm 2010, 21:13

:D :D valla haklısın ..O arabanın vergisi ,kaskosu dokunmuyorda yol yardımı iflas ettiriyor :D
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti hdoner » 30 Ekm 2010, 21:18

Ayrıca şunuda belirtmek gerek bu tür lüks araçlar iyi yollar için dizayn ediliyor adam 2 tonluk araba ile çukura girip çıkıyor.Ayrıca ülkemizde çıkan arızalırın bazıalrında kalitesiz yakıtta çok etkili.Birde Mercedes ile inada binen kullanıcılarda var sanırım "ulen sağlammış demek ,göreceğizzz!!!" :evil: :lol:
Kullanıcı avatarı
hdoner
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 784
Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

İleti tivoli » 31 Ekm 2010, 01:26

aslan skodam benim..derdi yok tasası yok maaşallah.. mercedeste neymiş :P
**AIKIDO** 4.KYU
Kullanıcı avatarı
tivoli
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 475
Kayıt: 12 Eyl 2008, 22:55
Nereden: İstanbul (And.)


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir