Broadway way way::)

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Broadway way way::)

İleti cobweb » 02 Arl 2010, 22:14

bu arabalar hala bu paralara satılıyor mu yahu?

arabada bişey yok, pardon KAPILAR VE CAMLAR OTOMATIK KUMANDA İLE ACILIP KAPANMAKTAYMIŞ:))

way be gözlerime inanamadım...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-renault-9-sahibinden-satilik-garaj-arabasi-34961167/detay?
 

Bu ezanlar-ki şehâdetleri dinin temeli
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli..
.

Kullanıcı avatarı
cobweb
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 414
Kayıt: 22 Nis 2010, 14:15
Ad Soyad: Levent
Nereden: Bolu
Arabanız: Felicia 1.6glxi

İleti mustklc » 02 Arl 2010, 22:22

çok yazmış. 9-10 civarı satılabilir.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti frostbite19 » 02 Arl 2010, 22:24

Hiç sevmiyorum bu arabaları. Sağlam araba, az yakar, ön camlar otomatik, dışardan bakınca da fena durmuyor ama içeride hiç güzel bir hava yok. Çok dar geliyor bana içi, kafam tavana değiyor. Sürücü koltuğu çok rahatsız, uzun boylular asla rahat edemez.
12000TL olması hakkında diyecek bişey bulamıyorum.

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti cobweb » 02 Arl 2010, 22:56

97 model ve 12 bin tl.başka ne denilebilir ki? full+full:D

Bu ezanlar-ki şehâdetleri dinin temeli
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli..
.

Kullanıcı avatarı
cobweb
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 414
Kayıt: 22 Nis 2010, 14:15
Ad Soyad: Levent
Nereden: Bolu
Arabanız: Felicia 1.6glxi

İleti Balıkcı » 03 Arl 2010, 09:50

Arabada diriymiş fakat o paraları etmez, tabi mal sahibinindir, ister :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Balıkcı » 03 Arl 2010, 09:51

Arabada diriymiş fakat o paraları etmez, tabi mal sahibinindir, ister :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti termineytir » 03 Arl 2010, 10:29

Şu brodway'lerin koltukları biraz daha rahat olsa
gaz fren debriyaj pedalları az daha aralıklı olsa
yaz kış jikle ile uğraşmasan
gerçekten güzel olacak ama bu model böyle naparsın. 96 brodway ile İstanbul Kastamonu yapıp geldim 3 gün kendime gelemedim.
Benim SKODA(M) bi tane hiç yormuyor maşallah.
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti diseqc » 03 Arl 2010, 11:34

bu adama ankarada istemiş diye yadırganıyor taşrada altın değerinde bu burodway ile eropa ben iki sene önce bi yanaşayım dedim adamlar kara direksiyonlu burodwaylere 10 - 11 bin istediler eoropalar ise mercedes...
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper

İleti hetepe » 03 Arl 2010, 13:45

Fiyatı iyi şişirmiş, bari RNİ olsaydı...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti wehby » 03 Arl 2010, 17:08

benim feliciam en az bu kadar temiz , bundan kat kat güçlü , bundan kat kat güvenli , bunun kadar az yakıt tüketiyor , bunun kadar parçası ucuz , bundan kat kat konforlu , 140 -150 ile giderken uçacakmış hissi vermiyor... ve ben bunların tamamını 8 bin liraya aldım... beyni olmayan yada beyni olup fikri olmayanlar hala doğana , şahine , broadwaya binmeye devam etsinler..
DENİZİN İÇİNDEKİ CANAVARI GÖRÜP DE ŞAŞMA , İÇİNDEKİ DENİZ OLAN CANAVARI GÖR DE ŞAŞ...
wehby
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 268
Kayıt: 01 Ekm 2010, 12:04
Ad Soyad: vehbi öz.
Nereden: Kayseri
Arabanız: 97 felicia 1.6 glxi

İleti ihsan » 03 Arl 2010, 17:44

frostbite19 yazdı:Hiç sevmiyorum bu arabaları. Sağlam araba, az yakar, ön camlar otomatik, dışardan bakınca da fena durmuyor ama içeride hiç güzel bir hava yok. Çok dar geliyor bana içi, kafam tavana değiyor. Sürücü koltuğu çok rahatsız, uzun boylular asla rahat edemez.
12000TL olması hakkında diyecek bişey bulamıyorum.



bu aracların saglam oldugunu hıc zannetmıyorum usta cok ama cok basıt araclar ya gıcık oluyom bunlara.
oto pazarında fıyatlar 9-10bin lıra cıvarlarında kafayı yıyom.
buda tam ucmus aaa 12 lıra ıstıyo 2bınlıra daha koyarım eli ayagı duzgun iy bi fabiş alırım valla :)
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir