Asus Notebook Almayın Çevrenizdekilere de Aldırmayın

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Asus Notebook Almayın Çevrenizdekilere de Aldırmayın

İleti yabani » 23 Mar 2011, 09:49

Asus genel olarak iyidir, fakat genel olarak, illaki kalitesiz ürünleri de mevcuttur. Servis bir müdahalede bulunmuyorsa en doğrusu sizinde yazdığınız gibi sorunları net olarak belirterek hakem heyetine gitmeniz.
 
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti mustklc » 23 Mar 2011, 19:27

ne çok asus seven varmış arkadaş. yukarda da yazdım benim sorunum asus ile değil asus türkiye ile ilgili.


yukarda yazdım ama kör arkadaşlar var sanırım.

BEN BU LAPTOBU ALALI 1 SENE OLMADI, GARANTİSİ DOLMADI. 1 SENEDE BU KADAR SORUN ÇIKARTTI.
SERVİS SORUNU KABUL ETMEDİ.


hanginizin 1 senelik laptobu ya da başka bir ürünü böyle oldu?



10 senedir kullanıyorum tık yok diyen arkadaşlara duyurulur.




WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti yonetici » 23 Mar 2011, 21:02

mustklc yazdı:ne çok asus seven varmış arkadaş. yukarda da yazdım benim sorunum asus ile değil asus türkiye ile ilgili.


Sizin notebook'un ithalatçısı kim, servis olarak nereye gönderiyorsunuz? Piyasada paralel ithalat (grey market) ürünler bolca var. "Sizlerden ricam ASUS marka notebook, laptop almayın çevrenizdekilere de aldırmayın" şeklinde markanın tüm taşınabilir bilgisayarlarını hedef alan bir yorum yaparsanız elbetteki bu kadar çok haklı tepki alırsınız.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti mustklc » 23 Mar 2011, 21:31

vatan bilgisayardan aldım faturalı. 3 defa garanti kapsamında yetkili servise gitti zaten.
yetkili serviste çalışan gençlere bir sürü saymıştım, böylesine sorunlu bir alete nasıl sorun yok derler diye.

şimdi burada yazılanları okuyunca, o gençlere laf saydığıma üzüldüm, daha niceleri varmış
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti ozanakif » 23 Mar 2011, 22:33

Bence de arkadaş almayın diye uyarırken sonuna kadar haklı.Asus bilgisayarı çok mu iyi biliyorsun diyenler olacaktır içinizde belki,merak edenler varsa hiç kullanmadım.Yazan arkadaşlardan bazıları da yıllardır eşek niyetine kullandıklarını sorun çıkarmadığını yazmış.Burada değerlendirilmesi gereken bilgisayarın kalitesi değil firmanın tüketicisine karşı olan tutumudur.Bilgisayar garanti kapsamı içinde 3 defa servislik oluyorsa,günde bilmem kaç defa reset gerektiriyorsa ve sonuçta arıza yok diye rapor tutuluyorsa kusura bakmayın o bilgisayar beş para etmez.Bu durum bilgisayarın kalitesiyle ilgili değil servisinin müşteriye yaklaşımı ile ilgilidir.Yenisi ile değiştirmelilerdi bence.
Ufak tefek tamirat elimden gelir yazılarımdanda biraz anlamışsınızdır belki.Arkadaşın biri tanınmış bir mobilya firmasından kanepe alıyor 5-6 ay sonra kanepeler açılma özelliğini kaybediyor.Servisi aradığında,servis yetkilisi getirin bakıyım diyor,arkadaş bu ütü vs.değilki arabaya atıp getiriyim diyor ama ne dese boş servis eve gelip bakmıyor sorunun ne olduğuna.Bana söyledi bir bakarmısın diye baktık tabiki,mekanizması paslanmış birkaç damla yağ ile sorun halloldu.Şimdi siz olsanız benim yerimde o firmadan yarı fiyatına dahi verseler kanepe alır mısınız?
Yetkili servisin önemi büyüktür bence.Hakkınızı sonuna kadar aramanızı tavsiye ederim.Hatta mümkünse bulunduğunuz yerdeki mühendisler odasına gidin bir görüşün durumu izah edin ve anlattığınız arıza ile ilgili rapor tutturun.Bakın sonra nasıl yenisini gönderelim ağbi diyorlar.
Karanlığa küfredeceğine,bir mum yak.
Kullanıcı avatarı
ozanakif
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 10 Kas 2009, 00:12
Ad Soyad: Ozan AKİFOĞLU
Nereden: Erzurum
Arabanız: 2004 TDI Fabia

İleti RosenCruz » 23 Mar 2011, 22:34

Bende 3 sene sorunsuz kullandım ilk asus F3SC laptopumu. Hala da sağlam çalışmakta. 1 kez servise gitti ve garanti kapsamında onarıldı. Fakat bu cihazlar özellikle ısınma konusunda sabıkalılar. Performans için laptop alanlar zaten hata yapmaktalar. Performans güzel bir masaüstünden alınır. Asus'a gelince genel olarak bir numaralı laptop markası değil ama piyasada ondan çok daha vasat ürünler kanımca.
RosenCruz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 21
Kayıt: 20 Mar 2011, 15:36
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia

İleti SkodamFabiam » 24 Mar 2011, 00:22

PAraya kıyın Dell alın. Üstüne tanımam...;)
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

İleti mira » 24 Mar 2011, 00:42

C@GL@R yazdı:sadece şansızlık diyelim sıfır araç alıp sorunlarla boğusan insanlar görüyoruz aynı aracı sorunsuz kullananlarda görüyoruz. asus iyi bir markadır konuyu asus servisi diyerek açmalısınız çünkü servisin ilgisizliği o markadan sogutmaya yeterde artar bile


aynısından yazıyoruz :)
mira
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 109
Kayıt: 06 Arl 2010, 20:29
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Ankara
Arabanız: oktavıa

İleti syossett » 24 Mar 2011, 00:55

SkodamFabiam yazdı:PAraya kıyın Dell alın. Üstüne tanımam...;)





Alın size aynı konu daha... Ben de 2008 de dell aldım ekranda sorun vardı acılıp kapanmaya başladı 6. ayında. Servisi iyidiye almıştım, meğer merkez hindistana taşınınca, her şey tersine dönmüş. Bir eleman elınde çantasıyla eve geldi, çayını kahvesiniiçerken ekranı sıfır taktı.. Bu kez, parlaklık sorunu yaşadım yine eleman eve gelip bişeyler yaptı :D sonunda sattım .. Ama ben dell i kötülemem bir daha da almam ..
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti SkodamFabiam » 24 Mar 2011, 10:05

syossett yazdı:
SkodamFabiam yazdı:PAraya kıyın Dell alın. Üstüne tanımam...;)





Alın size aynı konu daha... Ben de 2008 de dell aldım ekranda sorun vardı acılıp kapanmaya başladı 6. ayında. Servisi iyidiye almıştım, meğer merkez hindistana taşınınca, her şey tersine dönmüş. Bir eleman elınde çantasıyla eve geldi, çayını kahvesiniiçerken ekranı sıfır taktı.. Bu kez, parlaklık sorunu yaşadım yine eleman eve gelip bişeyler yaptı :D sonunda sattım .. Ama ben dell i kötülemem bir daha da almam ..



Demek ki neymiş teknolojik ürünler, kullanım kalitesi, biraz şans ve ürün kalitesi ile alakalı imiş. 4 ayrı notebook markası kullandım ama emin olun en sağlamı Dell idi. HP aldım bozuldu servise gönderdim bir daha gelmedi. Toshiba aldım servislerde süründü. Asus aldım aynı terane... En son dell aldım -benimle birlikte de en az 6-7 kişiye Dell aldırdım- 2.5 yıl oldu servis hizmetinin kalitesini bildiğim kadarıyla bu 6-7 kişiden kimse test edemedi henüz.
Ama sonuçta hatalar çıkabilir "hatasız elektronik olmaz hatasıyla seveceksin" nasıl fabialarımızı seviyorsak... ;)
Kullanıcı avatarı
SkodamFabiam
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 477
Kayıt: 25 Mar 2010, 18:56
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 2004 Elegance 101Bg

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir