ELMA BIÇAĞA NE DEMİŞ ? AKIL MANTIK SORUSU

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ELMA BIÇAĞA NE DEMİŞ ? AKIL MANTIK SORUSU

İleti xMEGANx » 25 May 2011, 22:08

EVET ARKADAŞLAR '' ELMA BIÇAĞA NE DEMİŞ ? '' AKIL VE MANTIK SORUSUDUR ? MANTIKLI VE AKILLI CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
 
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti HASSAN » 25 May 2011, 23:16

kesileyim sana demiştir,yada seninle asla görüşmek istemem demiştir
bide şu anda benim elimdeki elma sana ne demiş diyorsan yedin bitirdin beni diyor:D
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti xMEGANx » 25 May 2011, 23:16

yanlış cevap :S
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti HASSAN » 25 May 2011, 23:55

beni herkesin içinde soyma demiş:D tabii elmanın konuşabildiğini varsayarsak:idea:
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti skodaizm » 26 May 2011, 01:55

Mantıksal olmayıp, tamamen duygusal olan cevap: Kesip durmayı bırak artık da bir an önce soy beni ....yetti artık canıma. Yoksa başkasına varacağım.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti agros » 26 May 2011, 06:41

soyma beni utanırım demiş.
Kullanıcı avatarı
agros
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 199
Kayıt: 12 May 2008, 14:21
Nereden: Antalya
Arabanız: 2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort Dual VVT-i

İleti ayhani » 26 May 2011, 07:22

Elma diğer yarısını kastederek; "Bizi birbirimizden ayırma" demiştir.
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti dominik » 26 May 2011, 07:54

Elmaya sormak lazim elma dilini bilmiyoruz ki kusdili olsa neyse :)
alamandan saşma,japonu aşma.türk atasözü araç için (bana göre biçok dalı da kapsar)
dominik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 24 Kas 2010, 21:21
Ad Soyad: halil demir
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: fabia 2001 101bg 16v

İleti hetepe » 26 May 2011, 09:04

''Bölücü, vatan hayını senii...'' demiş olabilir mi?
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti SER53 » 27 May 2011, 21:20

Akıl ve mantık sorusuysa hiç bişey diyememiştir, amaaa PArçala Beni fena olmazdı.. 8-)
Kullanıcı avatarı
SER53
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 145
Kayıt: 27 May 2011, 19:37
Ad Soyad: ümit
Nereden: Ankara
Arabanız: fabia 2001 1.4 mpi

İleti burak mysterio » 27 May 2011, 21:23

Portakal gelsin demiş :D
Kullanıcı avatarı
burak mysterio
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 571
Kayıt: 12 Nis 2011, 12:18
Ad Soyad: Burak YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 MPİ

İleti xMEGANx » 27 May 2011, 21:57

gouki524 yazdı:Akıl ve mantık sorusuysa hiç bişey diyememiştir, amaaa PArçala Beni fena olmazdı.. 8-)

evett =) yani soruya akıl ve mantıklı tek cevap =) helal olsun abicim dikkatiniz,soru ve olaya bakış açınız etrafınıza göre farklı. ne mutlu size :) yani mantık diyorum mantıken elmanın konuşması kadar saçma bişey olamaz
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti ayhani » 27 May 2011, 22:25

xMEGANx yazdı:evett =) yani soruya akıl ve mantıklı tek cevap =) helal olsun abicim dikkatiniz,soru ve olaya bakış açınız etrafınıza göre farklı. ne mutlu size :) yani mantık diyorum mantıken elmanın konuşması kadar saçma bişey olamaz


Hey Allah'ım :? Bizde oturmuş soruda ciddi ciddi ince bir zeka arıyoruz meğerki ilkokul 1.sınıf sorusuymuş o zaman bende sorayım üç soru :D

1-Bir dalda 5 kuş varmış avcı çekmiş birini vurmuş kaç kuş kalmış :lol: ?
2-Beşi beş kuruştan beş yumurta kaç kuruş eder:lol: ?
3-Bir kilo pamukmu dağa ağırdır bir kilo demirmi :lol: ?
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti burak mysterio » 27 May 2011, 22:44

ayhani yazdı:
xMEGANx yazdı:evett =) yani soruya akıl ve mantıklı tek cevap =) helal olsun abicim dikkatiniz,soru ve olaya bakış açınız etrafınıza göre farklı. ne mutlu size :) yani mantık diyorum mantıken elmanın konuşması kadar saçma bişey olamaz


Hey Allah'ım :? Bizde oturmuş soruda ciddi ciddi ince bir zeka arıyoruz meğerki ilkokul 1.sınıf sorusuymuş o zaman bende sorayım üç soru :D

1-Bir dalda 5 kuş varmış avcı çekmiş birini vurmuş kaç kuş kalmış :lol: ?
2-Beşi beş kuruştan beş yumurta kaç kuruş eder:lol: ?
3-Bir kilo pamukmu dağa ağırdır bir kilo demirmi :lol: ?

alemsin abi :D :D :D
Kullanıcı avatarı
burak mysterio
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 571
Kayıt: 12 Nis 2011, 12:18
Ad Soyad: Burak YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Felicia 1.6 MPİ

İleti HASSAN » 27 May 2011, 22:53

xMEGANx yazdı:
gouki524 yazdı:Akıl ve mantık sorusuysa hiç bişey diyememiştir, amaaa PArçala Beni fena olmazdı.. 8-)

evett =) yani soruya akıl ve mantıklı tek cevap =) helal olsun abicim dikkatiniz,soru ve olaya bakış açınız etrafınıza göre farklı. ne mutlu size :) yani mantık diyorum mantıken elmanın konuşması kadar saçma bişey olamaz




yani siz şimdi sorduğunuz soruyu bizim çok ciddiye alıptamı cevap yazdığımızı sanıyorsunuzda yukarıdaki arkadaşa akıl ve mantıklı tek cevap diye kabul ediyorsunuz

öyleyse bu siteyi bir ziyaret edin derim,siz sorunca tesadüfen buldum (belkide daha önce ziyaret etmişsinizdir)

http://www.geyiktesti.com/soru_11393-elma_b__a_a_ne_demi_.html
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti xMEGANx » 28 May 2011, 08:47

niye zorunuza gittiki bu kadar :) yani mantıklı cevap verememiş olabilirsiniz ne var bunda hep süper sizmisiniz yani
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti Bluedays » 28 May 2011, 09:51

Akıl mantık sorusu bir tanede benden gelsin o zaman :) Bu arada ben tam yazacaktım birsey diyemez diye cevap buymuş. BAkalım benim olaydaki ayrıntıyı kim yakalayacak. İyice okuyun düşünün.

Bir padişah , karısının kucağına yatmış. Yaz günü hava acaip sıcak. Kadının elinde yelpaze var. Kendini yelliyor. Adam kadının kucağında rüya görüyor. Rüyasında birisi eline baltayı almış, tam padişahın boğazına vururken, kadının elindeki yelpaze elinden düşerek, padişahın boğazına geliyor ve padişah bunun etkisiyle, kalp krizi geçirip, ölüyor.

Sizce bu anlatılandaki saçmalık nedir?
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti HASSAN » 28 May 2011, 10:42

xMEGANx yazdı:niye zorunuza gittiki bu kadar :) yani mantıklı cevap verememiş olabilirsiniz ne var bunda hep süper sizmisiniz yani


arkadaşım birincisi benim niye zoruma gitsin,bu saçma soruyu yukarıda verdiğim sitelerden alıp kendi buluşun gibi soran sensin ikincisi hep ben süperim diye bir idaam hiç olmadı ama senin bir yaran var galiba ki hep süper sizmisiniz diye soruyorsun, tamam sende çok süpermişsin:D
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir