1 sayfadan 1. sayfa

Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 06:35
RomPeolaS
Konu başlığında yazdığım model bi laptopa sahibim.Olmaz olaydım.Bir türlü sorunları bitmedi.Bişeyi düzeliyor.Başka bi sorunla karşımızda.Alalı 3 yıl a yakın bi süre oldu.Hor kullanmamıza rağmen sorunlar vermeye başladı.Garantisi bittiğinde mayıs aylarında bi sorun verdi.Ve servise yolladık.Servisin 175 tl fiyat çekti.Arıza açıklamasında elektrik kesiyor test edilecek diye yazmışlar.Yapılan işlem yerindede Anakart onarıldı.2 ay garantisi var yazıyor.2 ayı biraz geçtikten sonra gene aynı sorun.Makine açılışta kendini restleyip duruyor.Canıma tak etti.Açtım laptopun alt kapağını sökebileceğim bütün parçaları tek tek söküp çalıştırmaya çalıştım.Gene aynı hata.1 gün geçtikten sonra denedim makine windows yüklenirken restledi.Daha sonra açıldı.İşletim sistemiyle alakalı bir sürü sorun oluştu.Ve formatladım.Formatladıktan sonra 1 hafta herşey çok güzeldi.Hiç bi sorun yaşamadık.Ama dün gene açılışta restleme başladı.2-3 kere tekrarlıyor sonra açılıyor.O bilindik bişey bide mavi ekran verdi 0x00000005 c donanım arıza kodu.Arızalı bi dvd sürücüsü var işallah mavi ekran ondan kaynaklanıyordur.Sizden istediğim makineyi biz tamir edebilirmiyiz.Şu durumda pek mümkün değil.Daha neyi bozuk onu bile anlamadık.Servise götürcez adamlar gene 200 tl alıcak.2 ay sonra gene bozulur diye korkuyoruz.Nereye kadar 200 tl vercez.Gideriz yeni makine alırız.Kafamız rahat olur.Bide İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiz laptop tamircisi varmıdır.Eğer varsa ismini ve mümkünse telefon,adres yazarsanız sevinirim.

Bide özellikleri yazım.
İşlemci:AMD Turion X2 2.2 Ghz
Ram:4 gb DDR2 667 mhz
Ekran kartı:NVIDIA Geforce 8600m gs 512 mb 128 bit
Yüklü İşletim Sistemi:Windows 7 Home Pre. 64 bit

Hayırlı Ramazanlar...

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 09:32
Bluedays
Dostum, senin laptopla alakalı değil ama artık ne yazık ki ülkemizde elektronik ürünler sağlam yapılmıyor. Garantisi biter bitmez arıza vermeye başlıyor. Annemlerde 20 yıllık Arçelik TV durur. Çalışıyor, halen tamir görmedi. Ben bir 70 Ekran Arçelik almıştım., 5 kez servise gitti, geldi. Adamlar pazarlama stratejisi olarak ürünleri sağlam yapmıyorlar. Bİ televizyon 15 yıl gitse ne satacak adam? Ne yazıkki durum böyle...
Benim tavsiyem, garantili tamir yerleri oluyor. Oralara yaptırman. En azından aynı hatada, tekrar ücretsiz yaptırabilirsin.

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 09:53
RomPeolaS
Aynen öle kardeşim ilk bilgisayarım 11 yaşına girdi fişini tak tuşuna bas kullan taş gibi çalışıyor.11 yıldan beri hiç donanımsal sorun yaşamadım.Eskiden günde 7-8 saat çalışırdı.Şimdikiler çok kibar.Bizdede 16 yaşında bi Sony marka 55 ekran televizyon var hala çalışıyor.En son arızası 6 yıl önceydi.Soğuk lehim olmuş.Arçelik marka lcd var görüntü bazen daralıyo,sesi gidip geliyo.

Galiba 0x00000005c bu hata kayıt defteri hatasıymış sevindim biraz en azından donanım değil.Formatla işi çözeriz ama hala resetleme sorununu çözemedik.

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 12:03
mustklc
arkadaşım laptop sorunu iflah olmaz. yaparım diyen paranı alır bir hafta sonra gene aynı sorun peydah olur. sahibinden.comdan sat yenisini al uğraşma

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 13:35
RomPeolaS
Bozuk makineyi kim alcak ya.3 yıl önce 1500 tl verdik.Şimdi o parayla taş gibi makineler var.

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 20:50
felicia042
arkadaşım mavi ekran çoğunlukla ram hatası veya anakartta sorun olduğunu gösterir. bence yenisini alsan daha iyi olur. alırkende bu markayı tercih etme bence hp, asus, dell gibi markalar iyi gibi

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 03 Ağu 2011, 22:11
mustklc
asusu boş geç. lenovo ve dell iyidir. paran yeterse vaio

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 05 Ağu 2011, 13:23
RomPeolaS
Tam sorunu çözdük derken gene başladı.Bir arkadaşım işlemci ve chipset macunlarını yenile dedi.Dediğini yaptım.2 saat filan çalıştı.Biraz ısınsın dedik.Cod2 yı kurdum.30-40 dk oynadım.Sonuç gene aynı.Makine açılmıyor.Yetkili servisi aradık.Bu seride bu sorunla hep karşılayolarmış.Anakart değişince düzeleceğini söylediler.Fiyat sorduk 400tl dedi.Garanti sorduk garantisi yokmuş.Çok saçma geldi.Yeni bi laptop seçtik 950 tl civarı gidip onu alırız daha iyi.Burdan herkese sesleniyorum.Acer almayın.
Bütçeniz kısıtlıysa dell,Bütçe varsa toshiba yada sony alın kafanız rahat etsin.

Teşekkürler...

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 05 Ağu 2011, 14:39
mustklc
acer servisi çok haindir. herşey kullanıcı hatası olur onlar için. böyle böyle kar ettiriyorlar şirkete.

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 05 Ağu 2011, 15:01
RomPeolaS
Makine sorunsuz çalışmaya başladı kafa buluyo heralde vurcam yere sonunda

Re: Acer Aspire 5520g

İletiTarih: 12 Ağu 2011, 15:25
Bluedays
Dostum bu tarz eşyalar insanın canını normalin çok üzerinde sıkıyor. Ben bir karar aldım ve uyguluyorum. Canımı sıkan ne varsa hayatımdan çıkarıyorum. Giysi, elektronik, insan vs. :)
Uzun süredir de gayet mutluyum :)