Yüce Motor u Şikayet Ettim ve Aldığım Cevap

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yüce Motor u Şikayet Ettim ve Aldığım Cevap

İleti unknown1 » 25 Oca 2012, 00:29

XXXX yazdığım yerde soyismim var.

Yüce Motor un beni aptal yerine koyması ve hissetiğim ayrımcı politikası aynı zamanda yüreüttüğü politikadan dolayı SKODA merkez iletişimine şikayet ettim. Cevabı geldi. Şikayet mektubum bende saklı aşağıda orjinal inngilizcesi ve türkçe çeviris var.


İstedikten sonra birşeyler düzeltile bilir. Yeterki sitem etmek yerine eleştirmek yerine HAREKETE GEÇİN.

Dear Mr. XXXX,

On the 22nd of January, we have received your email, where you have expressed your dissatisfaction with the authorized ŠKODA
workshop YueceMotor which was repairing your ŠKODA Felicia 2001.

We regret very much that you have had such difficulties with a product of our company and we apologize on behalf of the
manufacturer. We have examined your complaint and passed it for direct handling to our representation in Turkey. The importer
organization representing the brand ŠKODA is entitled to respond to all queries, comments, claims / complaints of customers in
accordance with current legislation of your country and warranty and claim conditions as well as with the approved repair
technology. Our role as the manufacturer is to support the importer organization in problem solving process from the technical
point of view. In case of any troubles, each authorized dealer or importer has the option to use the internal communication
channel to ask our specialist from technical service department for help. Next steps in solving of your problem will be
coordinated by the importer organization who will contact you as soon as possible.

We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favour the brand
ŠKODA.

Best regards,

Ing. Jaromír Tesař, PST - Péče o zákazníka, Customer Care, Kundenbetreuung
ŠKODA AUTO a.s., V. Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic
Jaromir.Tesar@skoda-auto.cz" rel="nofollow, http://www.skoda-auto.com


Google çevirisi :

Sayın Bay XXXX

22 Ocak, yetkili ŠKODA ile memnuniyetsizliği ifade olduğu, e-posta aldık
atölye YueceMotor Škoda Fabia 2001 tamir edildi.

Biz, şirketimizin bir ürün ile bu zorluklar oldu çok pişmanlık ve adına özür dileriz
üreticisi. Biz şikayet incelenmiş ve Türkiye'de temsil doğrudan kullanım için geçti. ithalatçı
marka ŠKODA temsil eden kurumun tüm sorgular, yorum, iddia / müşteri şikayetleri cevap hakkına sahiptir
ülkenizi ve garanti ve talep koşullarının mevcut mevzuatın yanı sıra onaylı onarım uygun
teknoloji.Üretici olarak bizim rolümüz, teknik problem çözme sürecinde ithalatçı organizasyon desteği
bakış açısı. Herhangi bir sorun durumunda, her yetkili satıcı ya da ithalatçı, iç iletişim kullanmak için bu seçeneği
yardım için teknik servis departmanı uzman sormak için kanal. Sorunun çözümünde Sonraki adımlar olacak
kısa sürede sizinle irtibata geçecektir ithalatçı kuruluş tarafından koordine edilmektedir.

Umuyoruz bu durumda prosedür içinde tam olarak tatmin edecek şekilde çözümlendiğini ve marka lehine devam edecek
ŠKODA.

Saygılarımızla,

Ing. Jaromír TESAR, PST - pece o zákazníka, Müşteri Memnuniyeti, Kundenbetreuung
V. Klementa 869 293 60 Mlada Boleslav, Çek Cumhuriyeti, Škoda Auto
Jaromir.Tesar @ skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com
 
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti murat11h1 » 25 Oca 2012, 00:37

Ustam neydi sorun tam olarak anlaşılmıyorda. Yüc.Ot. şikayet asıl merkeze şikyet etiğinzi belli de... Çek Merkez özür diliyor felan peki sonra....
Kullanıcı avatarı
murat11h1
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1034
Kayıt: 20 Arl 2009, 16:21
Ad Soyad: Murat
Nereden: Çorum
Arabanız: Fabia 2005 101Hp Special

İleti ErTaN06 » 25 Oca 2012, 00:44

Google çevirisi biraz karışık olmuş sanki
ErTaN06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 66
Kayıt: 30 Nis 2007, 20:51
Ad Soyad: Ertan TEMEL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Skoda Fabia Special

İleti unknown1 » 25 Oca 2012, 01:10

Son iletişim durmum

Hakan Bey Merhaba.

Öncelikle ilginize teşekkür ederim. İletişim bilgilerimi kullanarak bana ulaştınız. Nitekim aracımı servisinize verdiğimde de, personeliniz tarafından istenilen telefon numarasından aranmıştım.
Böyle bir talepte bulunmanız yani müşterinizin vaktini almanız bana pekte doğru gelmiyor açıkçası. İşlemlerimi yapan kişi ve/veya kişiler, usta ve/veya ustalar bellidir. Zira belli değilse sıkıntı buradan doğuyodur. Sıkıntının buradan doğmadığını düşünerek gerekli bilgilere sahip olduğunuzu düşünüyorum. " sizler ile irtibata geçilerek sistem üzerinden dosya oluşturularak şikayetiniz irdelenecektir." cümlenizden anladığım, benim gerek telefonla gerek firmanıza davet edilerek yeterince vaktimin alınması ve sürekli bir gereksiz iletişim kalabalığıdır.
İşleyişin bu şekilde gereksiz bir prosedür yerine durumun kendi içinizde tespit edilip değerlendirilmesi ve çözüme ulaştırılması gerekir düşüncesindeyim. Müşteri memnuniyeti bakımından bilgilendirme muhakak önem taşıyacaktır. Bu konu sizlerin kanaatindedir. Bu işleyişte benden bu detayları talep ederek zaten değerli vaktimden yeterince çalmış olacaktınız.

Sonuç olarak sözlerimin arkasında olduğumu belirtmek isterim. Oluşturulacak şikayet formunu hakkında bilgi veya şikayetimi belirtir detay verebilirim. Ancak bir, düşük bir ihtimalle ikinci göüşmemiz (tercihim telefon veya e-posta dır) haricinde vaktimi harcamak en son düşüneceğim seçenektir. Fikirlerim doğrultusunda ortak bir yol çizebiliyor isek, söz konusu dosyanın oluştururlup takibinin işleyişinin ve getirilerinin tartışılması şartı ile sizlere bilgi/detay ve hatta şikayetçi olan diğer insanların görüş bildirdiği web sayfaları ismi dahi verebilirim. Aksi durumda gereksiz iletişim kalabalığı söz konusu olacak ise bu durumu kabul etmeyeceğimi bilmenizi isterim.
Haddimi aşmadığımı düşünerek, aşmış isem affınıza mağruren düşüncelerim yukarıdaki gibidir.

Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dilerim
Saygılarımla,
Ümit XXXXX


Sayın Ümit bey,

Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

İletişim bilgilerinizi tarafımıza ilettiğiniz taktirde sizler ile irtibata geçilerek sistem üzerinden dosya oluşturularak şikayetiniz irdelenecektir.

Saygılarımızla,









Merhabalar.

. Zengin biri değilim. Skoda Felicia 1,3 GLXi 2001 model aracım var. Sizin Türkiye disbiritörünüz YüceMotor aracımı servise götürdüğümde benle ilgileniyorken daha lüks bir araç geldiğinde karşımdan kalkıp onla ilgileniyor. Orjinal alarmım arıza yapmıştı. Tamir et dedim. Bunu nerden aldıysanız ona tamir ettirin dediler. O alarm cihazı orjinal skoda felicia ya aitti. Düşük model araç sahiplerine hoş bakmıyorlar. Kapı kilidi çalışmıyordu. Motor yanmış dediler. Aslında sadece soketi çıkmış. Baskı balaata (debriyaj balata) değişimi yaptım. Vites kolunda boşluk oluştu. Yaptırmak için 45 lira para verdim. Gene oluştu. Türkiye ye tüm skoda modellerini sokmuyorlar. Dizel daha çok isteniyor mesela. Müşterilerin hepsi şikayetçi. Skoda dan bu yüzden vaz geçebiliriz.
Konuyla ilgilenmenizi temenni ederim.

Saygılarımla


Zengin biri değilim. Skoda Felicia 1,3 GLXi 2001 model aracım var. Sizin Türkiye disbiritörünüz YüceMotor aracımı servise götürdüğümde benle ilgileniyorken daha lüks bir araç geldiğinde karşımdan kalkıp onla ilgileniyor. Orjinal alarmım arıza yapmıştı. Tamir et dedim. Bunu nerden aldıysanız ona tamir ettirin dediler. O alarm cihazı orjinal skoda felicia ya aitti. Düşük model araç sahiplerine hoş bakmıyorlar. Kapı kilidi çalışmıyordu. Motor yanmış dediler. Aslında sadece soketi çıkmış. Baskı balaata (debriyaj balata) değişimi yaptım. Vites kolunda boşluk oluştu. Yaptırmak için 45 lira para verdim. Gene oluştu. Türkiye ye tüm skoda modellerini sokmuyorlar. Dizel daha çok isteniyor mesela. Müşterilerin hepsi şikayetçi. Skoda dan bu yüzden vaz geçebiliriz.
Konuyla ilgilenmenizi temenni ederim.

Saygılarımla
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti Rhapsody » 25 Oca 2012, 01:14

İnsan çevirisi:

Sayın XXXX Bey,

2001 model Felicia aracınızın tamirini gerçekleştiren yetkili skoda servisi Yüce Motor ile ilgili memnuniyetsizliğinizi ifade ettiğiniz e-postanızı 22 ocak tarihinde aldık. Firmamızın bir ürünüyle bu şekilde bir güçlük yaşamanızdan dolayı duyduğumuz büyük üzüntüyü ifade eder ve üretici olarak özür dileriz. Şikayetinizi inceledik ve ilgilenilmesi için Türkiye temsilciliğimize ilettik. Skoda markasını temsil eden kurum, müşterilerin mevcut mevzuatlar ile ülkesinin garanti ve talep koşullarının yanısıra yetkili onarım işlemleri ile ilgili tüm soru, yorum, iddia ve şikayetlerine cevap vermekte yetkili kılınmıştır. Üretici olarak bizim görevimiz ithalatçı firmayı problem çözme sürecinde teknik anlamda desteklemektir. Herhangi bir aksilik durumunda, her yetkili bayi veya ithalatçı dahili iletişim kanallarını kullanarak yardım için teknik servis departmanımızdaki uzmanlara sorma seçeneğine sahiptir. Probleminizin çözümünde bir sonraki adım sizinle en kısa sürede irtibata geçecek olan ithalatçı firma tarafından koordine edilecektir. Umarız ki bu prosedür dahilinde durumunuz tam memnuniyetinizle çözülür ve skoda markasını desteklemeye devam edersiniz.

Saygılarımızla
Rhapsody
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 09 Ekm 2005, 20:32

İleti unknown1 » 25 Oca 2012, 01:17

Temel şikayetim

Baskı balata yaptırdım vites kolunda boşluk oluştu. 1 kere daha gittim bu yüzden 45 50 liramı ne bi işçilik aldılar. 1 Ay geçmedi gene aynısı oldu. Bu sefer gidersem kavga edicem. Ben orjinal alarmımı tamir edin diyorum kapı switchlerini söylüyorum adam bana alarmı nerde taktırdıysanız oraya gidin diyor. Bumu yani.. Hadi onuda geç bana fren balataları bitti dediler 15000km yol yapmışım o günden beri hala canavar gibi. Bana çalışmayan kilit için motoru yanık dediler sanayide şansa işim oldu vaktimde vardı iç döşemeyi açamamıştım. Usta açtı sadece bilidğin soketi çıkmıştı.
Dalgamı geçiliyor. Enayimi seviliyor anlayamadım. Ben otrurmuş derdimi anlatıyorum içeride anahtarı veriyorum bitane octi sahibi geliyor baban olsa kalkamazsın kalkıp onla ilgileniyosuyn felan Ne bu ya ? Len hint fakiride olsam bumu szin kaliteniz. Fren hortumu ya fren hoırtumu roıt kolu soruyorum yok bi hafta sonra gelir fln :) Bende bundan dolayı şikayet ettim. Hatam keşke yücemotor müdüründen sonra çıksaydım yurt dışına ama çok sinirlendim. Olacak o kadar. Çözüm getirmezlerse Çek Cumhuriyeti geri dönüş yapmamı istiyor. Bunlarla uğraşacak varktimde yok işin kötü yanı.
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti bozdagbulent » 25 Oca 2012, 01:40

Rhapsody yazdı:İnsan çevirisi:

Sayın XXXX Bey,

2001 model Felicia aracınızın tamirini gerçekleştiren yetkili skoda servisi Yüce Motor ile ilgili memnuniyetsizliğinizi ifade ettiğiniz e-postanızı 22 ocak tarihinde aldık. Firmamızın bir ürünüyle bu şekilde bir güçlük yaşamanızdan dolayı duyduğumuz büyük üzüntüyü ifade eder ve üretici olarak özür dileriz. Şikayetinizi inceledik ve ilgilenilmesi için Türkiye temsilciliğimize ilettik. Skoda markasını temsil eden kurum, müşterilerin mevcut mevzuatlar ile ülkesinin garanti ve talep koşullarının yanısıra yetkili onarım işlemleri ile ilgili tüm soru, yorum, iddia ve şikayetlerine cevap vermekte yetkili kılınmıştır. Üretici olarak bizim görevimiz ithalatçı firmayı problem çözme sürecinde teknik anlamda desteklemektir. Herhangi bir aksilik durumunda, her yetkili bayi veya ithalatçı dahili iletişim kanallarını kullanarak yardım için teknik servis departmanımızdaki uzmanlara sorma seçeneğine sahiptir. Probleminizin çözümünde bir sonraki adım sizinle en kısa sürede irtibata geçecek olan ithalatçı firma tarafından koordine edilecektir. Umarız ki bu prosedür dahilinde durumunuz tam memnuniyetinizle çözülür ve skoda markasını desteklemeye devam edersiniz.

Saygılarımızla


hocam kralsın güldürdün beni çeviri için de sağol :)
bozdagbulent
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 01 Kas 2011, 13:48
Ad Soyad: Bülent Bozdağ
Nereden: Eskişehir
Arabanız: fabia elegance

İleti unknown1 » 25 Oca 2012, 01:52

Teşekkür ederim :) Şimdi I can speak english but, not very well. Şimdi ben onu çeviriyle ve yüce motorla uğraşmaya erindim. Çeviri için sağ ol :)
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti skodaizm » 25 Oca 2012, 11:11

Medeni cesaretiniz için tebrikler. Sivil hak aramalar çoğaldıkca, firmaların müşteriye karşı olumsuz tutumları da değişecektir.

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti unknown1 » 27 Oca 2012, 00:23

skodaizm yazdı:Medeni cesaretiniz için tebrikler. Sivil hak aramalar çoğaldıkca, firmaların müşteriye karşı olumsuz tutumları da değişecektir.


Teşekkürler hocam. Keşke herkes konuşmakla harekete geçmeden memleketin düzelmeyeceğini bilse.

Saygılar
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti unknown1 » 27 Oca 2012, 00:25

Yazışmanın devamı.


Hakan Bey,

Sizlere sarf ettiğim cümleleri ileti olarak tekrar alışımdan birçok konuda mutabık olduğumuzu anlıyorum. Aracımla ilgili tüm bilgilerin saklanmış olması teknik servis çalışanlarınızın firmanın aslını temsil etmediğini gösteriyor.Buna sevindim açıkçası. İki hafta önce kadar "başka bir ilde şirket aracı ile yaya trafik polisine hasar oluşturacak kadar sert " çarptım. Hastane tutanaklar, o saatteki tek trafik polisine çarpışımdan diğer trafik polisinin gelişi vb işlemlerin hepsi olay anından itibaren tam 45 dakika sürdü.
Sizden şikayetçi olduğum zamandan şu zamana maillerimi okumak ve yenisini yazmak 15 dakikamı çoktan aldı bile. Böylesine meşakatli bir hadise ile sizin sunduğunuz işlemler basamağını mukayese ettiğimde ; sizie fayda bana zarar bir süreç sezmekteyim. Bunu bilerek sizlere yardımcı olmayı düşünüyorum.
Ancak merak ettiğim iki soru var cevaplarsanız sevinirm.
Birincisi bu bilgi-şikayet yönetimini hangi firma/kişi ve/veya kişiler nasıl yürütüyor? Ulaşmam mümkün müdür ?
İkincisi bana ne faydası olacak ?

Şikayetimin Yüce Motor dan ileri taşınmasındaki asıl amacım böylesine (affınıza sığınarak telafuz edeceğim) " küçümsenmek / cahil/aptal yerine konmak / belki dolandırılmak " gururumu incittiği içindir. WEB sayfanız üzerinden veya direk firmanızdan zaten gerekli yerlere şikayetimi ulaştırabilecek kapasitede bir insanım. Hatta yetkili merciiler aracılığı ile hakkımı arayabilecek kapasitede bir insanım. Bunu belirtmenize hiç gerek yoktu. Gene de teşekkür ederim.
Ortak yolu bulmaktaki kastım; Sizin belirleyeceğiniz zaman dilimlerinde,şartlarda , şekillerde değilde ortak bir kararda/kararlarda buluşarak bu süreci tamamlamaktı.
Daha iyi anlatabilmek amacıyla; Örneğin Firmanıza bir kere gelir, yüzyüze şikayetimi beyan eder ve aracımdaki parçaların incelenmesine bir kereye mahsus benim gözetimimde müsade edebilirim ve devamında sadece e posta ile haberleşerek sonuca erişilmesine yardımcı olabilirm gibi idi.


Sonuç olarak : Sizden son kez ricam yukarıdaki iki sorumun cevabını iletirseniz ve ortak bir paydada buluşabilirsek bu sürecin başlamasını ve takip sürecini onayalayacağım.

Ümit XXXX



Hakan Bey, yukarıdaki hazırladığım metin ile ilgili şahsınız veya kurumunuz adına istem dışı ve istenmeyen (hakaret,karalama vb) konularda beyanlarda bulunmuş isem özrünü peşinen tarafınzıa sunmak isterim.
Subject: YÜCE MOTOR ÜMİT XXXX


Sayın Ümit bey,



Ekli dosyada görüldüğü üzere sistem üzerinde iletişim bilgileriniz bulunmadığından e-mail yolu ile irtibata geçilmek istenmiştir.

Şirketimiz müşterilerimie ait oluşan bilgi-şikayet yönetimini bağımsız bir firmaya yaptırmakta olup ilgili firmaya sizin bilgileriniz iletilemk kaydı ile dosya oluşturulmaktadır.

Bu uygulamanın amacı şikayetinizin sistem üzerinden kayıt oluşturularak gerek ilgili bölge sorumluluarına gerekse yönetimimize verilecek raporalamalrın yazılı kayıt altına alınması amaçlıdır.

Aracınız geçmişi sizden önceki kulanıcıların ve sizin servis girş ve ne işlemler yapıldığına ait bilgiler sistem üzerinden gözükmekte olup Ümit XxxxxAraç Geçmişi olarak ekli dosyada bulunmaktadır.

13.01.2011 tarihinde



08.06.2011 tarihinde



Olan araç girişlerinizin iş kayıtları belli olup yapılan işlemler ve kimin yaptığı da bellidir.

Ortak bir yol çizilebilmesi olarak kastınızın ne olduğu anlaşılmamak ile birlikte dilediğiniz taktirde siz değerli müşterimizin aracının irdelenebilmesi için gerekirse yetkili servisimize davet edilmesi olasıdır.

Müşteri şikayetlerinin kullanılmış olduğu bir çok web sitesinin olduğu reel bir gerçek olup tüm firmalarda olduğu gibi Skoda olarak bizlerinde gerek müşteri şikayet hatları gerek ise web sitemiz üzerinden şikayet yönetim hattımız olduğuda reel bir gerçektir.(www.skoda.com.tr )

Tarafımıza gelen tüm müşteri şikayet dilek ve önerilerine açık olduğumuzu bilmenizi isteriz.



Servis ziyaretine onay vermeniz konusunda geri dönüşünüz beklenmekte olup saygılarımızı sunarız.
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti terasusbt » 06 Haz 2012, 14:55

28.05.2012 tarihinde skoda fabia 1.2 model aracımı gaziantep parlar otomotive arıza tespiti için götürdüm. Aracın motordan gelen bir sorunun olduğunu ve incelenmmesi gerektiğini söylediler ve bıraktım. 1 gün sonra aradılar ve aracınızın motoru ölmüş dediler komple motor değişmesi gerekiyor dediler. Fiyat sordum 2 gün oldu ve halen dönmediler. Bu arada ben diğer illerdeki skoda yetkili servislerine sordum ve motor fiyatı 13 bin tl dediler. Parlar otomotive fiyatı buldunuzmu dedim ama halen araştırdıklarını söylediler. O parayı ödeyecek gücüm olmadığı için 3 gün serviste bekleyen aracımı almaya gittim ve sadece motor testi ve kompresör testi yaptıklarını ve ücretinin 150 tl olduğunu söylediler. o kadar param yok deyip 50 lira verip çıktım ve aracımı başka bir araba tamircisine götürdüm teste bağladılar ve katalizör parçasından gelen bir sıkıntı olduğunu söylediler. 750 tl ye katalizörü değiştik ve arabam şuan eski haline döndü. Skoda firması kurumsal bilirdim ama resmen insanı soymak için ellerinden gelen herşeyi yaptılar. Skoda yı tüm şikayet portallarında ilan edeceğim. Belki birileri daha sizlerin eline düşüp rezil olmaz.

Yukarıdaki yazıyı kendilerine gönderdim ve 2 gündür beni arıyorlar halen yüzsüz yüzsüz aracınızı yetkili teknik servisten başka yere götürmeyin diyorlar...
Kullanıcı avatarı
terasusbt
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 31 Tem 2011, 17:15
Ad Soyad: Bülent TEPEBAĞ
Nereden: Gaziantep
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP Classic-2005

İleti berkin » 10 Haz 2012, 00:51

ümit gerçektende seni tebrik ediyorum . Maalesef yüce oto da yaşanan olaylara aynen bende birkaç sefer tanık oldum . Süper b geliyor hemen içeri giriyor krallar gibi karşılama fln. İnşallah sorunlarına çözüm bulabilmişsindir .Bu nedenlerden ve fiyat olarak açıkçası yüksek çalıştıkları için ben aracımı gebzede bulunan sadece güvendiğim ustaya emanet ediyorum. Daha 1 ay önce yağ değişimi + hava filitresi+yağ filitresi+ buji değişimi yaptırdım . 165tl malzemeler tuttu işçilik 20 tl verdim . Balatalara baktı daha iyi abi dedi , bir dahaki gelişinde degişelim dedi . Eminim yüce ye gitseydim hiç affetmez hemen degişelim derdi .İşte sonuç tamamiyle maddi düşünce ile hareket eden servisler . Bu yüzden sanayi ortamı vazgeçilmez türkiyede. Tabi güvenilir usta olması şartıyla .

saygılar
Kullanıcı avatarı
berkin
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 299
Kayıt: 18 May 2010, 00:16
Ad Soyad: YILMAZ HATİP
Nereden: Kocaeli
Arabanız: YETİ 1,6 TDİ ELEGANCE GREENLİNE MATO KAHVE


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir