D 100 Karayolunda Otomobile 96 ile Radar Cezası Olur mu?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

D 100 Karayolunda Otomobile 96 ile Radar Cezası Olur mu?

İleti unknown1 » 03 May 2013, 18:04

Selam arkadaşlar.

12. ayda kesilen bir radar cezası elime yeni ulaştı(posta).

Ceza ayrıntısı şu :

D100 Karayolu İstanbul/ Tuzla.

96 Km/h ile RADAR cezası.

Benim aracım binek otomobil. Ve ticari olarak kayıtlı değil.

Ceza içerisinde resimde yok. Bu mümkün müdür ?
 
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti forman37 » 03 May 2013, 18:23

bu aralar devletın canı sıkılmış gelen gecene ceza yazıyolar . gecenlerde forumdan mehmet selım akın kardesımle mımarsınan'a lpg muayenesı ıcın gıttık dönuşte cevırmeye gırdık ortada hıc bı sıkıntı yokken YAYA adlı bı ceza makbuzu yazıp elımıze verdıler . hayat çok garip çookkk
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti unknown1 » 03 May 2013, 18:32

Pazartesi günü Tuzla Trafik şubeye gel diyorlar. Benim bildiğim resim olmak zorunda. Akşam saat 20:00 da bir uyguluma ypapılıyorsa maksat devletin kasasına "bir polis tabiri" ile vatandaşı öperek para koymak isteniyordur.
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti Jdmazda_GTR » 03 May 2013, 19:28

Netten bakın cezanız görünüyor mu görünmüyorsa ödemeyin zaten ama resim olmasa da cezayı ödemek zorundasınız.Sonrasın da itiraz hakkınız doğuyor.Malesef ülkemizde böyle ve tuzla civarında hız sınırı 70km ye kadar düşüyor diye biliyorum.
Jdmazda_GTR
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 02 May 2013, 13:07
Nereden: Ankara
Arabanız: MAZDA 323 GTR

İleti unknown1 » 03 May 2013, 22:13

Hiç düzgün ceza yemedim zaten.

Bir kere 62 ile radar cezası ödedim. Şehir içiymiş limit 50 imiş. Herkes 120 ile gidiyor.

Bir kere 125 ile otobanda ceza yedim. Araç panelvan olduğu için. Allah tan yavaştım.

Şimdi D100 yani E 5 te 96 km hız ile otomobil ve ticari olmayan otomobil ile akşam saat 20:00 da ceza yiyorum.


Hız yapsamda yesem içime dokunmayacak.
Yaya trafik polisine yaya geçidi üzerinde görevde iken çarptım.
Başka bir yerde aracı pert ettim. Genede bir kuruş ceza yemedim.

Demekki hızlı gideceksin emniyet şeridine gireceksin makastan geri durmayacaksın ki ceza yemeyesin..

Resmen para tuzağı. Fırsatçı bir devlet fırsatçı bir polis.
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti ewregungor » 05 May 2013, 20:50

ben 57 ile radara girdim :)
ewregungor
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 58
Kayıt: 08 Tem 2011, 17:00
Ad Soyad: emre güngör
Nereden: Ankara
Arabanız: T5 Caddy Kangoo chromline Felicia Fun Vs Romi

İleti unknown1 » 05 May 2013, 22:39

O nasıl oldu ya :D
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti paranoia » 07 May 2013, 06:20

Bu tür radar uygulamalarında yerel hız limitlerini baz alıyorlar. Birçok yerde hız 70 kere ve bazı yerlerde 50 ye kadar düşüyor. Aslında çok uzun zamandan beri bu tür tuzak radarları yapmıyorlardı. Orda radar girmeyen olması ihtimali yok zira ama demek ki birileri bir düğmeye basmış para lazım. Her zaman gittiğiniz ve hiç radar olmayan bir yolda radar uyarısı görürseniz mutlaka ciddiye alın ve yavaşlayın. Uyarı levhası koymak zorundalar hız kontrolü yapalılıyorsa en azından devlet vatandaşıına tuzak kuramaz kuralı devam ediyor. Özellikle otoban çevreyollarında seyyar radarlara dikkat edin asıl onlar sorun. Şu an şöyle bir basıp 200 vurdurayım derken radar girerseniz bir maaşınızı bırakırsınız. Aman dikkat !
paranoia
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 31 Arl 2010, 15:12
Ad Soyad: Nuri Şalk
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia 1.6 TDI DSG Otomatik 2011 Makyajlı Ambient

İleti Fabian » 07 May 2013, 12:11

Devlet adında Vergi, Ceza, Harç geçen kamu veya özel sektörde yapılan bir işi sonuçlandırmak için ödemekle yükümlü olduğun herşeye fahiş zam yapıyor.

Mesela 2 oda 1 salon ev alacaksan, Tapu Harcını mecbur ödemek zorundasın..

Mesela aracını trafikte kullanmak istiyorsan (kullanmasan da) mecburen Trafik Sigortası yaptıracaksın...

Mesela Avrupa'dan Asya'ya geçeceksen mecburen OGS alacaksın..


hatta ve hatta..


tiryakiysen mecburen Sigaranın ve alkolün vergisini ödeyeceksin..

Araban varsa mecburen Mtv ve akaryakıt vergisi ödeyeceksin..

Evin varsa emlak vergisi ödemek zorundasın..


Şimdi, 2002 yılından bugüne içinde VERGİ, CEZA, HARÇ geçen her kaleme bakıp, Devletin nasıl FAHİŞ vergilendirme ve cezalandırma politikası izlediğini görüyoruz. Bu oranları geçmiş hükümetlerle kıyasladığınız zaman, mevcudun başarısını(!) daha iyi anlarsınız.


Ayrıca, global kapitalist düzen çarkları öyle bir işliyor ki, devlet özelleştirmelerle topu genelde yabancı sermayeye atıp, bir taşla iki kuş vuruyor. TÜV-Türk ve Sigorta Şirketleri gibi...Köprü ve otoyolların özelleştirilmesi vs.


Mesela 2014 yılı için Hazine Bakanlığı zorunlu mali trafik sigortasında topu Sigorta Şirketlerine atacak. Trafik sigortasında teminatları Hazine; primleri ise, sigorta şirketleri serbestçe belirleyecek. Hazine sigorta şirketlerine hasar durumlarında %250 'ye kadar sürprim uygulayabilecek.


Radarı da böyle düşünüyorum. Biri 56'yla girsin de Kasamız dolsun..


Yani maksat trafik canavarını yenmek değil. Erciş depremi sonrası ayyuka çıkan Deprem Vergisi ( 8 Milyar TL) ile duble yol yaptık dediler, mesela.. Ama her gün ölümlü trafik kazası haberi izliyoruz..


Mesela son 10 yılda SADECE İç İşleri Bakanlığı'nın verdiği orana göre 42.000 kişini öldüğü kazaların %0.60'ı YOL HATASI'dan kaynaklanmış..


Yani Devletin YOLU KUSURLU olduğu için 10 yılda yaklaşık 8000 kazada 260 Kişi hayatını kaybetmiş ,10.548 kişi ise yaralanmış ! Terör gibi..


Ha tabi bunlar resmi rakamlar..Ölenlerin yanından bulunan şahitlere sorsan, yolun ortasında birden karşımıza elektrik direği çıktı, ağaç çıktı.. çizgi yoktu, Levha yoktu. Lamba yoktu. Rögar çukuruna girdik lastik patladı diyebilirler... (5 metrekare yolda 9 tane çukur gibi rögar kapağı gördüğümü bilirim)


Mesela, şehir içinde 50 ile değil de, 56'yla gittiysen sürücü kusuru olarak geçer kayıtlara.. Ona rağmen 260 !!


En başta anlatmaya çalıştığım GENEL POLİTİKA mantalitesinden bakılınca, Radar ve trafik cezaları sadece trafiği düzenlemek , trafik canavarını yenmek ve hayat kurtarmak için tasarlanmamış...


Eğer öyle olsaydı, temelde önce trafiğin altyapısı düzenlenir, sürücü kursları denetlenir veya devlet tekelinde liyakata bağlı ehliyet verilir; ölümlü kazalar yaşanmadan alt geçit, üst geçit, trafik lambası yapılırdı ülkemde !
Fabian
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 230
Kayıt: 09 Mar 2012, 14:32
Ad Soyad: Fabian
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Fabia

İleti hakangemini » 07 May 2013, 19:53

Çok doğru.
Kullanıcı avatarı
hakangemini
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 314
Kayıt: 25 Arl 2011, 19:17
Ad Soyad: HB
Nereden: Düzce
Arabanız: 2003 Octavia Business

İleti unknown1 » 07 May 2013, 20:05

Fabian çok güzel izah etmişsin.Eline koluna sağlık.

Aslında bu sorunun temelinde gene halk var. İnsanlık meselesi bu.
Memelektimiz son zamanlarda uçkuruna pek düşkün oldu. Oysa ki daha müslüman olduğumuzu söylerken..
Ya da daha bireysel oldu memleketimiz. Oysa ki daha milliyetçi olduuğumuzu söylerken.
Partilerin meselesi değil bu. Dinlerin , ırkların meseleside değil.
İnsanlık meselesi bu. Yanlış tanışsa bile susmamak gerekir.Biraz gözü kara olmak gerekir. Öyle olanı ezdiklerinde diğerininin susmaması gerekir...
Mesela ben. Günde en 1 en çok 5 tane resmi belediye aracını taciz ediyorum(şöförü var ise). Bizde bunlar gezsin diye vergi veriyoruz işte gibi vb laf atmalarla. Mesai saatleri dışında çocuğunu dondurmasını yiyip gezmesi için devlet aracı kullanmasından dolayı.
Veya artist artist giden bir trafik polisinin peşine aynı şekilde takılıp daha sonra telefonda birşeyler yapıyor gibi gösterip sakin gitmesini baskı ile sağlamak gibi. Yada emniyet şeriden gireni engelleyerek kavga ihtimalini göze alarak.
Bazen zor durumda kaldığımda oldu.

Neysede sorunun temelinde bireysellik yatıyor.
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir