Favoritin hararet sorunu çözümü

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favoritin hararet sorunu çözümü

İleti volkanvolcano » 19 Ağu 2013, 18:57

Arkadaşlar hepinize iyi günler,2 gün önce başımıza gelen olayı yazmak istedim bizim Favorit otobanda bir anda hararet yaptı halbu ki hızımız 110 civarıydı fazla yüklenmemiştik neyse sağa çektik su koyduk falan hararet inince tekrar yola koyulduk ancak tekrar hararet yaptı yokuş aşağı bile sürekli hararet yapmaya başladı fan çalıştığı halde hararet sürekli kırmızının sınırında duruyordu ve su atıyordu sürekli bizde tanıdık elektirikçiye gittik fan müşürüde dahil elektrik kabloları falan hepsini değiştirdi 80 lira civarı masraf yaptık sonuç yine hüsrandı değişen hiçbir şey yok yine hararet sorunu her yolda yine hararet yapıyor sanayide zar zor bir tane Skodacı bulduk adam 3 saniyede anladı arabanın derdini.Sorun şuymuş;Motor suyunu koyduğumuz yerle termostat arasındaki boru tıkanmış sonuçta su devir daim yapmayınca geri veriyor bu da suyu dışarı atıyor bizim araba su kaynatıyor dediğimiz meğer arabanın suyu devir daim yaptıramaması sonucunda suyu dışarı vermesiymiş 2 dk temizledi usta 20 liraya halletti,başınıza buna benzer bir durum gelirse aklınızda olsun diye yazdım işin ehlini bulmak önemli conta dan korktuk allahtan değilmiş unutmadan araba o haldeyken bozdağın yokuşunuda çıkardık kırmızı sınırda bu da favoritin farkı herhalde
 
  • Erkekler büyümez oyuncakları büyür.
volkanvolcano
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 30
Kayıt: 20 May 2012, 00:27
Ad Soyad: volkan volcano
Nereden: Aydın
Arabanız: skoda favorit

İleti sainz » 20 Ağu 2013, 08:06

volkanvolcano yazdı:Arkadaşlar hepinize iyi günler,2 gün önce başımıza gelen olayı yazmak istedim bizim Favorit otobanda bir anda hararet yaptı halbu ki hızımız 110 civarıydı fazla yüklenmemiştik neyse sağa çektik su koyduk falan hararet inince tekrar yola koyulduk ancak tekrar hararet yaptı yokuş aşağı bile sürekli hararet yapmaya başladı fan çalıştığı halde hararet sürekli kırmızının sınırında duruyordu ve su atıyordu sürekli bizde tanıdık elektirikçiye gittik fan müşürüde dahil elektrik kabloları falan hepsini değiştirdi 80 lira civarı masraf yaptık sonuç yine hüsrandı değişen hiçbir şey yok yine hararet sorunu her yolda yine hararet yapıyor sanayide zar zor bir tane Skodacı bulduk adam 3 saniyede anladı arabanın derdini.Sorun şuymuş;Motor suyunu koyduğumuz yerle termostat arasındaki boru tıkanmış sonuçta su devir daim yapmayınca geri veriyor bu da suyu dışarı atıyor bizim araba su kaynatıyor dediğimiz meğer arabanın suyu devir daim yaptıramaması sonucunda suyu dışarı vermesiymiş 2 dk temizledi usta 20 liraya halletti,başınıza buna benzer bir durum gelirse aklınızda olsun diye yazdım işin ehlini bulmak önemli conta dan korktuk allahtan değilmiş unutmadan araba o haldeyken bozdağın yokuşunuda çıkardık kırmızı sınırda bu da favoritin farkı herhalde

Geçmiş olsun. En büyüğü bu olsun.
Favorit' in motorunun çalışma sıcaklığı kataloğunda 80° ilâ 115° olarak belirtiliyor. ;)
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir