Ferdinand Piech: Ortak parça kullanım sistemi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ferdinand Piech: Ortak parça kullanım sistemi

İleti skodacı » 09 Ekm 2007, 22:41

kalitesinin yükselmesinde vw nin payını inkar edemeyiz lakin satışların düşmesindede en büyük faktör...
 
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti ali » 09 Ekm 2007, 23:44

sonuçta paralar aynı şirkete gidiyor. bunlar daha çok satış yapma isteğinden kaynaklanan satış stratejileri. birine vw diyor satıyor, öbürüne skoda diyor satıyor, bi başkasına audi diyor satıyor. aynı şirket para kazanıyor. aynı şeyi değişik isimlerle satmak... ticaret kafası...
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti mygokhan » 09 Ekm 2007, 23:51

[quote="octa"]sonuçta paralar aynı şirkete gidiyor. bunlar daha çok satış yapma isteğinden kaynaklanan satış stratejileri. birine vw diyor satıyor, öbürüne skoda diyor satıyor, bi başkasına audi diyor satıyor. aynı şirket para kazanıyor. aynı şeyi değişik isimlerle satmak... ticaret kafası...[/QUOTE]

çok akıllıca bir taktik..

gerçi geçende alman malı vaillant kombi ile onun yanında vaillant grup tarafından ucuz olarak getirilen çekostovak malı ama yinede taş gibi bir kombi olan proterm kombiyi  pazarlıyorum şirkette.adama dedim "bak abi bu vaillant bu vw gruptaki audi diyebiliriz..bu da proterm , bu da vw gruptaki gibi skoda " dedim LOL adam hoop dedi ama benim arabamda skoda Big%20smile olmaz öyle deyip kızdı Confused

adamı çıkışta yakaladım abi dedim bende de skoda var,kötü değil yani falan filan ,adam tabi kızmadı ama hoşuna gitmedi sanırım.abi sende ne var dedim.fabia var dedi..kapıdan çıkan adamın peşinden çıktım .bi baktım felicia ya biniyordu LOL
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti skodacı » 09 Ekm 2007, 23:56

felicia ha...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti lazianke » 10 Ekm 2007, 00:05

[quote="skodacı"]kalitesinin yükselmesinde vw nin payını inkar edemeyiz lakin satışların düşmesindede en büyük faktör...[/QUOTE]
bence farklı ülkelerde farklı pazarkama atratejileri izliyorlar. skodayı farklı vw yi farklı ekonomik özellikteki ülkelere satıyorlar gibi.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti akinsapmaz » 10 Ekm 2007, 14:19

Skoda; vw ye geçmeden öncede iyi araçlar üretiyodu.Örnek olarak eski favorit,forman vs. gösterebiliriz.Am vw ile birleştikten sonra skoda nın tipide çok değişti.Bilmiyorum şahsen benim çok hoşuma gidiyor skodalar.Görüntü olarak çoğu markadan daha güzel bence.Sağlamlığını zaten karşılaştırmıyorum.
akinsapmaz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Arl 2006, 14:19

İleti Medcezir » 20 Mar 2008, 15:30

[quote="lord"]devamlı bozulan parçaları sebebiyle yedek parçada rekor satış yapıp rekor kar yapmak amacıyla olabilirmi[/QUOTE]
 

ehiiiiiiiiiLOLLOLLOL bak bu akla ve mantıga cok yatkın...
Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

İleti loveskoda » 20 Mar 2008, 15:36

[quote="Medcezir"][quote="lord"]devamlı bozulan parçaları sebebiyle yedek parçada rekor satış yapıp rekor kar yapmak amacıyla olabilirmi[/QUOTE]
 

ehiiiiiiiiiLOLLOLLOL bak bu akla ve mantıga cok yatkın...
[/QUOTE]
 

LOLLOLLOLHiçbir marka prestijini bu gibi yöntemlerle düşürmez. Özellikle de VW Grubu...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir