ÖTV VE VERGİLER HAKKINDA

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ÖTV VE VERGİLER HAKKINDA

İleti SKDFORMAN » 28 Ekm 2014, 00:11

Herşeyi çok çabuk unutuyoruz, unutturuluyoruz diye düşünüyorum.
Şimdi bahse konu olan ÖTV ne zaman ve nasıl cıktı bi hatırlayın. Geçici olarak cıktığınıda hatırlayın ve ne için cıkmıştı.
Mesela paradan altı sıfır atılmadan önceki en yüksek banknot kaç tl idi bi hatırlayın. 6 sıfır atıldığında kaç tl olmuştu.
Unutarak yaşıyoruz. Unutursak bazı şeylere anlam vermek güçleşir. Aklın yolu birdir, yeterki kullanalım.
Ne güzelde söylemiş düşünür: Akılsızca bir şeyi milyonlarca kişi söylese de o şey yine akılsızcadır
 
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti İstop » 28 Ekm 2014, 05:53

Abilerım ben konunun uzadıgını dusunuyorum ve musadenızle kapatıyım. hepınıze tektek tesekkur ederım ve engın ve mustafa abı sıze katıldıgımıda belırtıyım. ben sadece bu ötv den yola cıkarak bu faız denen ılletın ne kadar sacma ne kadar b.ktan ve ne kadar bıze zarar verdıgını anlatmak ıstemıstım kendı capımda. Maksadım asla tartısma acıp bırbırımıze duselım degıldı asla bı kusur ettıysek affola. malesef bende bu duzenı ve sıstemı sevmıyorum hatta nefret edıyorum suc sayılabılır ama napıyım zorlamı sevecem :) 30 bınlık arabaya 35 bın vergı vermenın adı faızdır. ve malesef artık markete bıle faızle gırer faızle cıkar olduk. ısın aslı bısey gırıyoda onun adı para degıl ıste ben kendımde bunu farkettım en azından. Hepımız sıkayetcıyız hepımız sıkısıgız hepımızın duzenı kactı vesaıre su veya buna kızmak neyı degıstırıyo bız kendımıze dur demeden sadece nacızane bundan bahsetmek ıstemıstım. ha sanane nerden cıktı işin mi yok dıye bı soru gelırse aklınıza ki buyuk ıhtımal gelır, abılerım hakkınızı helal edın dıyorum sadece dıkkatımı ceken ve benı uzen bı konuda sızınle bıseyler paylasmaktı nıyetım.
saygılarımla..
İstop
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 461
Kayıt: 10 Oca 2014, 02:06
Nereden: Amasya
Arabanız: Forman 135lx

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir