ARTAN SİGORTA FİYALARINA YORUMUNUZ NEDİR?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ARTAN SİGORTA FİYALARINA YORUMUNUZ NEDİR?

İleti SKDFORMAN » 29 Arl 2015, 16:22

Arkadaşlar yüzde 300 e varan zorunlu sigortaya zamdan bahsediliyor. daha önce 300 tl ye yaptırılan bi sigorta şimdi 1000 tl kadar cıkabiliyormuş. Benimde sigorta yaklaştı kara kara düşünüyorum.

2. ellere bakarken görüyoruz cogu araçta abartılmış hasar kayıtları var. Adamlar hasar kaydını şişirip sigorta şirketlerinden menfaat sağlayıp araçlarını mı yeniliyorlar ne oluyor bilemiyorum. Bazı ilanlarda adap resmen yazmış paraya ihtiyacım vardı o yüzden hasarı şişirdik o yüzden araçta yüksek hasar kaydı var diye. Yani araçta pek fazla bi hasar yok, 3 kaat var diyo benim anladığım. Yada benmi yanlış anlıyorum bu işleri çözemedim.

Yani biz iyi niyetli insanlar bu 3 kaatçı insanların sigorta şirketlerine uğratmış oldukları zararlarımı karşılıyacağız şimdi.

Eğer böyleyse ben bu Sigorta fiyatlarını protesto ediyorum burdan...
 
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti lestat » 29 Arl 2015, 17:00

Valla ben de çok sinirleniyorum bu duruma ama ne yaparsın. Adı üzerinde "Zorunlu"
2014te 300tlye yaptırdığım sigortatyı. Geçen ay Güç bela 740 TLye yaptırdım-ki bu en uygunu idi. Kalkıp 1400 tl İsteyen var.
Kullanıcı avatarı
lestat
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 380
Kayıt: 28 May 2012, 15:00
Ad Soyad: Hakan ÖZLER
Nereden: İzmir
Arabanız: Fabia Elegance

İleti turgayusta » 29 Arl 2015, 17:21

RESMEN SİGORTA ŞİRKETLERİ SOYGUN YAPIYOR
turgayusta
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 23 Ekm 2015, 15:37
Ad Soyad: turgay kul
Nereden: Mersin
Arabanız: skoda roomster

İleti sainz » 29 Arl 2015, 19:49

Geçen sene ZTS 391 lira idi bu sene 740 lira; kasko 1000 lira idi bu sene 1160 lira.
Sehtekârlara bir şey yapmıyorlar nasılsa zorunlu diye biz saftiriklerden tahsil etme yoluna gidiyorlar.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti teksamet » 29 Arl 2015, 20:54

aynen katılıyorum,

iyi niyetli ve dürüst sürücüye itibar yok, iyi niyet göstergesi yok maalesef ülkemizde,

bende protesto ediyorum bu yüksek sigorta maaliyetlerini, nereye ve kime sesimizi duyurmak gerekiyor,

toplu imza kampanyası yapalım, bişeyler yapalım.
teksamet
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 430
Kayıt: 23 Nis 2015, 00:00
Ad Soyad: ünal tek
Nereden: Ankara
Arabanız: roomster

İleti furunotr » 29 Arl 2015, 22:09

İmza kampanyalarından ne çıkar veya kampanya yapılabilir mi; bilemeyeceğim ancak tek bir yere bağlı kalmayıp birkaç şirketten; mümkünse hepsinden fiyat almakta yarar var...

Henüz otomobilim için daha zaman var; ancak geçen ay scooter (125 cc.) 'ım için sürekli çalıştığım acenta muhtelif yerlerden fiyat aldı; ayrıca eşim çalıştığı şirketin yan kuruluşundan indirimli fiyat aldı; hatırladığım kadarıyla fiyatla 600 küsür lira ile 220 lira arasında değişiyordu; elbet ben 220 olanı seçtim; bunu Ergo sigorta şirketi vermişti; sigorta yaptırmadan evvel araştırma yapmak en iyisi sanırım...

Tabii zorunlu sigorta işinde adaletsizlik te mevcut; daha önce kullandığım scooter 10 (Balıkesir-Edremit) plakası taşıyordu; onun için en yüksek ödediğim bedel 50 veya 55 lira iken akabinde bu aracı sıfırladığımda Istanbul plaka için bedel hemen 250 liraya yükseldi... İller; hatta ilçeler arasında bu fiyat farklılıkları bence çok saçma; Istanbul'u bu şekilde ben doldurmadım ve riski ben yükseltmiyorum; yıllardır otomobil olsun; motorsiklet olsun gerek kasko; gerek sigorta öderim; ancak şimdiye kadar bir kazam; dolayısıyla herhangibir talep ve tahsilatım da olmadı sigorta şirketlerinden; tabii kazadan kaçınmak mümkün değil; olacağı varsa olur; ancak kurallara uyulur ve dikkat edilirse bu oranın oldukça aşağılara düşeceği aşikar; abuk-subuk araç kullanan; bakımsız ve uygunsuz araçlarla trafiğe çıkıp kuralları ihlal eden birtakım insanlar ile niye aynı risk oranını yükleneyim bilemiyorum...
furunotr
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 198
Kayıt: 02 Eyl 2010, 17:05
Ad Soyad: Haluk Pirinç
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Felicia Combi GLXİ

İleti aslan_1960 » 29 Arl 2015, 22:46

Devletin vatandaşa zorunlu kazığıdır bu .
aslan_1960
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 184
Kayıt: 15 Haz 2012, 20:50
Ad Soyad: Sarper Yalçınkaya
Nereden: Aydın
Arabanız: Skoda forman glx

İleti sainz » 30 Arl 2015, 11:22

teksamet yazdı:aynen katılıyorum,

iyi niyetli ve dürüst sürücüye itibar yok, iyi niyet göstergesi yok maalesef ülkemizde ...

Yanılıyorsunuz. Memlekette iyi niyet göstergesi var, olmaz mı? İyi niyetli, kurallara uyan vs. iseniz hep sizi ...meye çalışırlar ve ...erler de zaten.
Noktalı yerleri siz doldurun artık.
furunotr yazdı:... daha önce kullandığım scooter 10 (Balıkesir-Edremit) plakası taşıyordu; onun için en yüksek ödediğim bedel 50 veya 55 lira iken akabinde bu aracı sıfırladığımda Istanbul plaka için bedel hemen 250 liraya yükseldi... İller; hatta ilçeler arasında bu fiyat farklılıkları bence çok saçma; Istanbul'u bu şekilde ben doldurmadım ve riski ben yükseltmiyorum ...

Dün akşam TRT Haber izliyorum. Haber aynen şöyle idi.

1 Ocak 2016 itibariyle ehliyet sistemi değişiyor.
(Arada bir sürü laf kalabalığı)
Artık zeka geriliği olanlara ehliyet verilmeyecek.

Buyur sana risk. Demek ki bu zamana kadar vermişler gerizekalılara ehliyet.
Zaten mavcut ehliyet sahibi herkes tam tamına bir sınava girse, %3' ü belki ehliyete hak kazanır. Zira gerisi silme gerizekalı.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti SKDFORMAN » 30 Arl 2015, 19:56

sainz yazdı:Buyur sana risk. Demek ki bu zamana kadar vermişler gerizekalılara ehliyet.
Zaten mavcut ehliyet sahibi herkes tam tamına bir sınava girse, %3' ü belki ehliyete hak kazanır. Zira gerisi silme gerizekalı.


Abi keşke bizde gerizekalı olsaymışız, bizi kaz gibi soyuyo sistem.
Anlamadığım bişey sigorta fiyatı bu kadar artıyo ama kimsede tık yok. Herkes hayatından memnun. Peki ne zamana kadar böyle devam eder. Yüzde 1000 zam yapılınca mı.

Bide sadece sigortada değilki bu başımıza gelenler. Daha iki hafta önce en basit örneğiyle aldığım bi musluk %30 zamlanmış. (yerli ürün) Daha zaten yeni zamlanmıştı, zamlı almıştık 2 hafta önce. Hadi biz bunu görmeyelim-görmezden gelelim. Ama biz gerizekalı değilizki. Biz, örnek verdiğim ürünü bi müşteriye satıyor olsak nasıl anlatacağız. Bize gelen müşterilerde gerizekalı olacak o halde.
Artık bu şekilde bazı şeylere alışmamız gerek o halde.
Keşke az bişey gerizekalı olabilseymiş, senin %97nin içinde olabilseymişim. O zaman hiçbişeyi umursamazdık
Ama: "Haksızlığın önünde eğilip susarsanız hakkınızla birlikte şerefinizide kaybedersiniz." Demekki az da olsa Şeref kavramı ağır basıyo belkide bizde.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sainz » 30 Arl 2015, 20:00

SKDFORMAN yazdı:... ne zamana kadar böyle devam eder. Yüzde 1000 zam yapılınca mı ...

%10.000 olsa sallamaz bizim millet.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti cetins » 30 Arl 2015, 23:26

Oto kiralama işi ile uğraştığımız için bir sirkülasyon var .
Haziran 2015 de adığım 93 favorite 719 TL aracı sattım ( 200 TL iade aldım ) ANADOLU SİGORTA

25,08,2015 de aldığım 2012 dize symbole 1065 TL. ( 35 ayrı şirketten teklif aldım ) DOĞA SİGORTA

Asıl bomba şu . 19,11,2015 de aldığım 2013 fluence için sigorta 965 KASKO 786 TL DOĞA SİGORTA

Zorunlu trafik sigortasının kaskodan fazla olduğu başka bir yer var mıdır :)
Neyse sinirliyim zaten sigortayada sigortalıcılarada .

Amaç Reklam değil ancak bildiğim bir bilgiyi de paylaşmak isterim , Doğa Sigortaya 1 araç sigorta yaptırınca Kaskoyu indirimli veriyor. eğer ikinci aracınız varsa sigorta ve kaskoda da güzel indirim yapıyor.
cetins
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 60
Kayıt: 21 Nis 2015, 15:15
Ad Soyad: Çetin SARITAŞ
Nereden: İzmir
Arabanız: Skoda Favorit

İleti BaTeRRiiSStt » 31 Arl 2015, 08:33

sigorta kişi bazında yapılmalı . kasko gibi kişinin kazası vs cok ıse sıgorta yukseltılmelı hıc kaza yapmamış bırının bu iş de sucu nedır ? gecen yıl 220 tl vermıstım trafık sigortasına yanı sımdı 3 katı verceksem yuhh dıyorum artık
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti simurg66 » 31 Arl 2015, 10:04

Ben de geçen yıl 280 küsüre yaptırdığım sigortamı 2 hafta önce 1000 tl ye yaptırdım. Gerçi bi kamyonete arkadan çarpmam sonucu kamyonetin arkasındaki demirde 3-5 cm lik, tamiri en fazla 20 TL tutacak göçük oluşmuştu. O zaman cahillik işte adama al şu parayı git desem bana 50-100 tl ye mal olacaktı. Sigortacının dediğine göre bu kazada dosya açılmasa 700 küsür tl ye yaptırabilecekmişim sigortayı. Abiler, kardeşler siz siz olun Allah göstermesin bi kaza yaparsanız ve kusur sizdeyse ve karşı tarafın masrafı küçükse verin adama 50-100 neyse bu tarz sigorta kazıkları yemeyin.
Bu kadar zam vs. milletin sesinin çıkmaması ise gerçekten manidar :roll: Bir şeylerde gariplik var ama hala anlayabilmiş değilim.
simurg66
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 07 Oca 2014, 11:58
Ad Soyad: bozoklu
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 Choice

İleti SKDFORMAN » 31 Arl 2015, 15:03

simurg66 yazdı:Bu kadar zam vs. milletin sesinin çıkmaması ise gerçekten manidar :roll: Bir şeylerde gariplik var ama hala anlayabilmiş değilim.


Ankarada kişi başına düşen ortalama gelir 25bin TL civarına yükselmiş. Siz en az bukadar kazanmalısınız, yoksa kazanmıyormusunuz Gelir dağılımındaki çıta o kadar açıldıki. Bizim memlekette tok açın halinden anlar densede hiçte anlamaz.
Gençler çocuklar iyi yetişmiyo bu yeni sistemde ben ona üzülüyorum. Toplumsal patlama yaşanacak diye korkuyorum sonunda.

Tekrar hatırlatayım Ankarada kişi başına düşen gelir 25bin tl civarı. Belkide anlayamadığımız o garipliğin nedeni bu gelir dağılımındaki çıtanın çok çok artması ve artmaya hızla devam etmesi belkide...

Baterist arkadaşın yorumuna bi ek, evet sigorta kişiye göre yapılmalı, kişinin kazasından önce gelirine göre yapılmalı o halde. Yoksa adaletsizlik bitmeden devam eder
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti eskişehirskodaustası » 02 Oca 2016, 22:49

bu işin böyle olacağı belliydi.ülkemizin insanı daha kendi kendine rapor tutmaya hazır değildi.eskiden kaza yapınca çağırıyoprdunuz polisi ve raporu polis tutuyordu....malesef üzülerek söyluyorum ki:türk milletinin aklı hep üçkağıda çalısır....kendi arasında rapor tutan istediği gibi yazıyor çiziyor..mesleğim gereği hemen hemen hergün böyle üçkağıtçılarla karşılaşıyorum...adamın altında 2015 audi var ve gece alkollüyken kaldırıma çıkıp direğe vurmuş..sonuçta kaskolu ama alkollü olduğu için polis çağırmıyor ve ertesi gün eski bir arabası olan arkadaşını buluyor ve o arabayada azıcık hasar veriyor.ve araçları kavşağa çekerek yeni kaza olmuş gibi kendi aralarında raporlar fotoğraflar vs.vs...sonrasında sigorta şirketine 25-30 bin tlye arabasını yaptırıyor serviste...tabiiiki bu paralar kimden çıkacak..masum vatandaştan çıkacak.
eskişehirskodaustası
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 24 Eyl 2014, 23:09
Nereden: Eskişehir

İleti fabiamanya » 02 Oca 2016, 23:22

Vallahi yorumum ne olsun. Allah belasını versin diyorum.
Kullanıcı avatarı
fabiamanya
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 78
Kayıt: 26 Nis 2015, 23:32
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.2 combi classic

İleti SKDFORMAN » 19 Oca 2016, 18:28

Evet arkadaşlar en sonunda bugün bende öpüldüm. Neyseki 529 tl cik öpüldüm. (%20 hasarsızlığım vardı)
İlk aldığım fiyat 800 küsürdü
İkinci aldığım 660 civarıydı
en sonunda bi şirket 529 tl fiyat verdi. Bunada istemeye istemeye şükür ettik.

Sizlerede tavsiyem en az 2-3 şirketten (bi çok acenteliği olan) teklif almanız.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti fthpl » 19 Oca 2016, 19:26

SKDFORMAN yazdı:Evet arkadaşlar en sonunda bugün bende öpüldüm. Neyseki 529 tl cik öpüldüm. (%20 hasarsızlığım vardı)
İlk aldığım fiyat 800 küsürdü
İkinci aldığım 660 civarıydı
en sonunda bi şirket 529 tl fiyat verdi. Bunada istemeye istemeye şükür ettik.

Sizlerede tavsiyem en az 2-3 şirketten (bi çok acenteliği olan) teklif almanız.


810 ile başladım, 1400 civarı çıkaran oldu en son doğa sigorta 510 verdi ama yaptırmadım. Tanımıyorum firmayı. Yarın tokatlayıp kaçacak firmalar türüyecek büyük ihtimalle.. Ayın başına kadarda yaptıramacağım .. Kimse demez paran var mı , nasıl geçiniyon . Ucuz yollu bir arabaya biniyoduk ,ayağımızı yerden kessin şükür diye onada sulandı,çöktü adiler.

Ay başında fiyat alırım 500 civarı bulursam yaptırrım yoksa tittin sene düşene kadar yaptırmam . Binmem de. Kapıda çürüsün. Yatsın . Boğazıma yemiyom onlara mı yedireceğim rıskımı , geleceğimi.
Kullanıcı avatarı
fthpl
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 179
Kayıt: 26 Oca 2015, 12:06
Ad Soyad: Fatih PALA
Nereden: İzmir
Arabanız: 93 Favorit 135l

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir