Prag ve Skoda Müzesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Prag ve Skoda Müzesi

İleti sainz » 20 Ekm 2007, 17:39

[quote="SKODA ATEŞİ"]...skoda forman ın 1600cc de varmış neden türkiyede yoksa...[/QUOTE]
 

Seri üretime alınmadı hiç. O nedenle yok.Wink
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti aytekin041 » 20 Ekm 2007, 18:43

hocam eline sağlık
aytekin041
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Tem 2007, 07:59

İleti fabialife » 20 Ekm 2007, 21:39

irfan hoca eline sağlık, çok güzel görüntüler,kalitenin tesadüf olmadığının bir ispatı
arkadaşlar yeri gelmişken belirteyim skoda sadece otomotiv konusunda üretim yapan bir marka değil, ayrıca skoda imalatı olupta 1950-60 lı yıllarda imal edildiğini düşündüğüm ve hala çalışan çok büyük dizel jenaratörler ile yine aynı yıllarda imal edilmiş ve elektrik trafo merkezlerinde kullanılan ve kesici tabir edilen o günün şartlarında teknoloji ve bilgi birikimi gerektiren gerektiren cihazlarıda üretmişler.
inanıyorumki eski adıyla yugoslavya totaliter rejim yerine demokrasi ile yönetilmiş olsaydı. bugün diğer avrupa ülkeleri gibi teknoloji, ticaret ve siyasette söz sahibi olurlardı.
her şeye rağmen bugüne kadar ürettikleri şeyler sağlamlığıyla bilinir.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti roomsterim » 20 Ekm 2007, 22:00

mükemmeldi resimler ellerine saglık çok harika
roomsterim
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 20 Ekm 2007, 14:42

İleti ali » 20 Ekm 2007, 22:07

[quote="serdar89"]

arkadaş yeteryaa :D bu ne bicim şehir arkan skoda önün skoda:D farkı olması lazımm yaa:D en octavia soluyorsun seni gene octavia soluoo bu ne bicim işş yaa:P

[/QUOTE]
evet. ben de aynılarını düşünüyorum. farkı olacak arabanın değil mi? her taraf skoda olunca olmuyor işte.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti trifaze » 20 Ekm 2007, 23:41

ayrica rus isgalinde cesitli savas araclarida uretilmistir
trifaze
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 15:29

İleti PİCK-UP » 21 Ekm 2007, 04:18

süperr yha bn skoda hastası biri olarak bayldım pickup yhog mu oralarda !! LOL
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti irfant » 21 Ekm 2007, 12:36

Eskiden savaş zamanında top tüfek ve askeri araçlar da üretmiş fabrika. Mlada Boleslav'da Octavia üretim bantını da görmüş oldum, harika idi ama foto çekmek yasakmış.
 

Çek Cum.'de 1.0 motor Fabia'lar var, resmi araç olarak en sık onlar var, klimasız, en ucuz araç o şu an. Ama yollarda çok sayıda Favo ve 120 L görmek mümkün, kendi ülkelerinin üretimi olduğu için parça sıkıntısı yok, o nedenle halla yollardalar.

 

Euro para birimine geçmedikleri için ulaşım, konaklama, yemek fiyatları Türkiye'den ucuz.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti skodacı » 21 Ekm 2007, 19:12

irfan hoca,mesala eski kasa fabia 1.2 nin oradaki fiyatı ile ülkemizdeki fiyatı arasındaki fark(tl bazında)ne kadar?
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti guvenxoca » 21 Ekm 2007, 20:29

hocam paylaşım için teşekkürler...
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti umutkubat » 21 Ekm 2007, 21:50

hocam kliplerde ayrı bir güzel teşekkürler paylaşım için.
umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti irfant » 21 Ekm 2007, 23:29

[quote="skodacı"]irfan hoca,mesala eski kasa fabia 1.2 nin oradaki fiyatı ile ülkemizdeki fiyatı arasındaki fark(tl bazında)ne kadar?[/QUOTE]
 

Aslında fiyat olarak üst modellerde çok da fark yok ama 1.0 klimasız Fabia 15.000 YTL civarında...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti skodacı » 22 Ekm 2007, 21:53

Pek fark yokmuş...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti BaTeRRiiSStt » 22 Ekm 2007, 22:32

bu resımlerı ıncelerken yanıma bızım şef geldi. ne bunlar dıye sordu bende izah ettım. sitenın ıcerııgını fılan , çek arabalarına bu kadar onem hassasiyet ilgi gösterecegınıuze yerlı mallarına bu ılgıyı gosterınde müşterı beklentılerı hakkında bilgileri olsun kalıteyı arttırsınlar Türk malları deger kazansın dedi.Gevurunki tatlı gelıyo diye kızdı fırca yedik..
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti fabialife » 24 Ekm 2007, 13:52

[quote="BaTeRRiiSStt"]bu resımlerı ıncelerken yanıma bızım şef geldi. ne bunlar dıye sordu bende izah ettım. sitenın ıcerııgını fılan , çek arabalarına bu kadar onem hassasiyet ilgi gösterecegınıuze yerlı mallarına bu ılgıyı gosterınde müşterı beklentılerı hakkında bilgileri olsun kalıteyı arttırsınlar Türk malları deger kazansın dedi.Gevurunki tatlı gelıyo diye kızdı fırca yedik.. [/QUOTE]
 

aslında çokta haksız değil, türk üreticilerinide kalite ve tüketici beklentileri konusunda sürekli dürtüklemek lazım.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti vozel » 24 Ekm 2007, 20:33

eline ve makinana saglik cok tesekkurler
güzel bir calisma
vozel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Kas 2006, 16:46

İleti efboacestc » 15 Nis 2008, 21:27

hepsi çok güzeller yeni görüyorum teşekkürler paylaşımın için :)
efboacestc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 12 Kas 2007, 12:24
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Golf GTİ (limited edition)

İleti demir_01 » 15 Nis 2008, 23:56

irfan abi ben yenı gordum cok guzel olmus eline koluna saglık bu arada normal bı vatandas oraya 3 gunlugune gıtse kaca patlar acaba
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir