bugünde arabama çarptılar...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

bugünde arabama çarptılar...

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 22:54

bu 3 oldu... arabamın arka bölgesinden park halindeyken 3 kere vurdular...
 

ne sac kaldı, ne tampon kaldı. park sensörlerinden biri de galiba çalışmıyor.

 

üstelik iki ayrı yerden vurmuş. Gimsanın kapalı otoparkında. kesin geri vitese takıp dönmeyi akıl edemeyen kadının biriydi.

 

arabam mıcıra girdi, kaput, tavan, yan kapılar da bissürü delik var. zaten defalarca çizdiler. kocaman yazı var arabanın kapısında altı çizili yazılmış.

 

tampon da yok yok... sac bölgelerdede küçük çaplı 4 göçük var.

 

ve arabam daha 1,5 yaşında...

 

nerden baksanız yeni bir arka tampon, ve komple boyaya ihtiyacı var. ayrıca küçük çaplı 3-4 göçüğün onarılması lazım.

 

szice kaç paralık hasarla geziyorum??...
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti aytekin041 » 28 Ekm 2007, 22:58

 hasardan anlamamda elimden geçmiş olsun allah bi daha  göstermesin demek  gelir..
saygılar
aytekin041
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 20
Kayıt: 28 Tem 2007, 07:59

İleti ünsal » 28 Ekm 2007, 23:01

geçmiş olsun ....!
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:05

saolun teşekkür ederim. kaç paralık hasarla geziyorum diye zaten öylesine yazdımdı, bilenler bişi söler belki diye.
 

ama artık sinir bozucu bi hal aldı. hep çarpıyorlar yetti yav.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti ali » 28 Ekm 2007, 23:07

saydığın tüm hasarları tamir ettirdikten sonra çıkan masrafın 2, 3 katı kadar da arabanın değeri düşüyor. arabaya hasarlı gözüyle bakıyorlar. asıl zarar bu bence. bu arada araban fabia mıydı?

ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti loveskoda » 28 Ekm 2007, 23:14

geçmiş olsun...  Benimkine vursalar, akşam kapalı garajda yatar yine onu bulurum...Angry Bi kere oldu, küçük bi çizik iin akşam apartmanın garajında giren herkese sordum... Şahit oldunuz mu? vurdunuz mu diye...

 

Hasarınız yaklaşık 2000-3000YTL. civarında tahminen...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:14

imzamda yazar aslında tam uzantısı, yazdığım mesajın altında. Smile
 

2006 Fabia 1.4 TDI PD 80 hp Sedan Ambiante

 

bende hep bunu düşünerek götürmedim arabayı yaptırmaya.

satacağımdan falan değilde işte bi kere el değdimi orijinalliği gidiyor.

 

bi süre daha böyle binecez gibi.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 28 Ekm 2007, 23:15

kaskonun mini hasar klozlarını kullanırsın kafay yakma. benimkinin sol marşbiyelde de deli taşınım izleri var. yakında kaskodan ücretsiz yaptıracağım.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:17

[quote="skoda-auto"]geçmiş olsun...  Benimkine vursalar, akşam kapalı garajda yatar yine onu bulurum...Angry Bi kere oldu, küçük bi çizik iin akşam apartmanın garajında giren herkese sordum... Şahit oldunuz mu? vurdunuz mu diye...

 

Hasarınız yaklaşık 2000-3000YTL. civarında tahminen...
[/QUOTE]
 

ya şimdi bulsam bununla kaybedeceğin zamana, harcayacağın efora, uğraşıp duracağına mı yanarsın, elin adamıyla papaz olduğuna mı yanarsın... ilk başta senin gibi düşündüm çok tepem attı arayım bulayım dedim de sonra dedim amaan salla...

 

hem vurdu gitti... kim bilir nerde neci, nereden bulacan. olan arabaya oldu...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti ali » 28 Ekm 2007, 23:18

benim arabaya da bir defa çarptılar. adam yaptırdı yaptırmasına ama araba bir kere hasarlı damgasını yedi. yaptırmakla iş bitmiyor.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:20

[quote="lazianke"]kaskonun mini hasar klozlarını kullanırsın kafay yakma. benimkinin sol marşbiyelde de deli taşınım izleri var. yakında kaskodan ücretsiz yaptıracağım. [/QUOTE]
 

küçük hasar diye kabul ederler mi şüpheliyim. saydım 8 taş deliği, 1 tampon,1 park sensörü sensörü, 4 göçük, bunlara ilaveten her iki stopun dibinde sac bölümde 1 er karışlık boya kalkığı...

 

bunları toplayınca küçüklükten çıkıyor. bide hocam lastik basınçlarına bakacaktım, sinirim bozuldu unuttum.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti lazianke » 28 Ekm 2007, 23:21

mini hasar kapsamındakilerden 10 tamir oluyor diye biliyorum.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:26

biz bi seferde kullanacaz heralde bütün hakkımızı. Big%20smile
 

bakalım, asıl sahip peder. kasko onun, araba onun, herşey onda. telefon hattım bile onun üstüne, üstüme hiç bişey yapmadı şimdiye kadar. LOL

 

söledim böle böle hasarlar var diye, araba gidiyosa sorun yok bin işte uğraştırma dedi. tabi sonradan yumuşadı iyi bi ara gidelim hallederiz dedi.

 

bakalım nolacak...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti loveskoda » 28 Ekm 2007, 23:29

Bence kesinlikle açık yaraları yaptırın.. Eğer fazla beklerse yağmurda falan, pas yapabilir...
Pas yaparsa parçayı değiştirmek zorunda kalırsınız...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 28 Ekm 2007, 23:29

hah bide o var. yara daha da büyüyebilir. önümüz kış.  buna bi çare bulunmalı.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti guvenxoca » 29 Ekm 2007, 00:23

hakan kardeş geçmiş olsun arabayı dağıtmışsın resmen....
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti serdar89 » 29 Ekm 2007, 00:34

benim eskii octavia apartamdaki adam carptıı sonra sabahha karşı kapı caldı komşu dedi :D arabanıza carptım dedim allah giti araba:D meger catlak var mış bn anladım kücük garajta nasıl bu kdar hasar oldu adamda alfa ro.. var dı onun ön tampon 1000 ytl degişt ufak cizik vardı ama bn titisizim biraz adam degiştiridi vaa:d
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti hakanerdogan » 29 Ekm 2007, 00:36

[quote="guvenxoca"]hakan kardeş geçmiş olsun arabayı dağıtmışsın resmen....[/QUOTE]
 

dağıldı vallahi. sizin arabanın içini hatırlıyorum da ne temiz arabalar var diyorum. bizimkinin torpidosuna çekirdek düşse fizilzlenir, yere su dökülse paçanız çamur olur.

 

koltuğa oturup camı açıyorum oturmanın etkisiyle kalkan toz çıksın diye...

 

(bu arabayı satıyom desem kimse almayacak Big%20smile)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir