yüce otonun bir gerzekliği daha

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

yüce otonun bir gerzekliği daha

İleti fabialife » 30 Kas 2007, 18:49

bundan bir ay kadar önce volvo almak üzere olan bir arkadaşıma 2.0 tdi 140 hp tripronic dgs şanzuman oktavia elegance almak üzere bağlantı yapıp kaporayı ödedik demiştim. biz araba beklerken araba gemiden çıkmadı diye aracın teslim tarihi 2 kez ertelendikten sonra şimdi de bayram sonuna kaldı.


yüce otonun ciddiyetsizliği yüzünden antalya bayisi çağ otomotiv yalancı çıkınca ortalık karıştı, bizim arkadaş hem antalya hem istanbul yüceye ne varsa saydı, antalya çağ la yüce birbirine girdi. bütün türkiyedeki bayiler tarandı araba yok. arkadaş arabayı teslim alacam diye döviz bozdurup 2-3 milyar zara ettiğinemi yansın, bayramda küçük çocuklarıyla beraber yeni arabayla tatil proğramı yapmıştı hevesleri kursaklarında kaldı onamı yansın.

bu marka adam gibi bir ithalatçının elinde olsa marka değeri 10'a katlardı ama ne yazıkki yüce de
 
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti weyis » 30 Kas 2007, 18:53

 yazık yaa inan bana çok haklısın boktan arabaların bile servis ağı çok yaygın skoda kendini hala geliştiremiyo bu noktada.iyi araba yapmak yetmiyo iyi servis
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti loveskoda » 30 Kas 2007, 18:54

Yüce oto terbiyesizlik yapmışCensored... Skoda çek cumhuriyetine ve Doğuş otomotive bildirmek lazım. Zarar ne ise ödesin şerrefsizler....Angry
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti by wodoo » 30 Kas 2007, 18:55

bu kadar ciddiyetsizlik ve ilgisizlik olur...Angry bunların yüzünden skodanın adı kötüye çıkıyo
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti weyis » 30 Kas 2007, 18:55

valla doğru senin hatan değilki
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti elekci » 30 Kas 2007, 20:47

bu arabalara bu dagıtımcı yakışmıyor. cok kıytırık kalıyor. yokki şöle doğuş otomotiv gibi  bir dagıtımcımız. genelinde servis ağı iyi değil bu skodanın. umarım en kısa zmnda skoda farkeder bunu.
elekci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Tem 2007, 11:45

İleti umutkubat » 30 Kas 2007, 22:50

geçmiş olsun,daha ciddi bir kurumun Skoda Türkiye'yi yönetmesi gerekiyor.

umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti slamy » 30 Kas 2007, 23:20

Cidden rezillik ya! Allah sabır versin umarım zararınızı karşılarsınız... Ben Türkiye de en erken şunu öğrendim; Esnafdan bişey almadan 5 kuruş vermeyeceksin... Olmuyomu kalsın kardeşim... Aynısını ATA yapacaktı bana Plakayı Cuma alamadık Pazartesiye kalır dedi bende o zaman tamamen kalsım dedim Cumartesi günü plaka arabama takılmış beni bekliyordu...
slamy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 13 Eyl 2007, 10:47

İleti lazianke » 30 Kas 2007, 23:47

[quote="umutkubat"]

geçmiş olsun,daha ciddi bir kurumun Skoda Türkiye'yi yönetmesi gerekiyor.

[/QUOTE]
acaba bizler bu konuda neler yapabiliriz? ancak konuştuğumuzla kalıyor.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti ali » 01 Arl 2007, 00:12

octaviadaki tip hiç bir arabada yok. kalite dersen kalite, tip dersen tip. ama türkiye de az. eee  işte sebebi.

ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti fabialife » 01 Arl 2007, 00:51

arkadaşlar, ortalık öyle bir karıştıki sesi nerdeyse pragdan duyuldu. yüce otonun ne satış müdürü kaldı nasibini almayan ne genel müdürü. genel müdür telefona çıkamadı. öyle bir meşhur olmuşuzki yüce otoda bizi tanımayan kalmamış. antalya dersen zaten 2 gündür korkudan arayamamış arabanız gecikecek diye. biz gecikmeyi bu gün direk istanbulu arayarak öğrenmiştik. antalya çağ otomativ de hata kendinden kaynaklı olmasa da arada kalıp mahçup oldu; gelin size süperb verelim dediler.
bu akşam arabayı alacak arkadaşla beraberdik, oturup yeniden araştırdı. her ne kadar çok kızsa da bu paraya binilecek en iyi arabanın yine oktavia olduğuna karar verdi. nasip olursa yarın sabah antalyaya gidiyoruz ya aynı arabanın düz vitesini yada süperb alıp döneriz diye düşündük. arkadaşı en başında birazda ben teşvik etmiştim oktavia alalım diye inşaallah bir aksilik daha çıkmaz yoksa bu sefer herhalde gazetelere çıkarız.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti ali » 01 Arl 2007, 01:03

hocam çok iyi yapmışsınız. herkes suçunu bilsin. hatta pragda da ortalık karışmalıydı.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti umutkubat » 01 Arl 2007, 01:20

[quote="lazianke"][quote="umutkubat"]

geçmiş olsun,daha ciddi bir kurumun Skoda Türkiye'yi yönetmesi gerekiyor.

[/QUOTE]
acaba bizler bu konuda neler yapabiliriz? ancak konuştuğumuzla kalıyor.
[/QUOTE]
 evet hocam haklısın,forum olarak bir baskı uygulasak,ortak bir metin belirleyim bu metni 1000 kişi yüce otoya yollasa bir faydası olmaz mı?ne bileyim ya da doğuş"a,ya da yabancı dili olan arkadaşların yardımı ile çek cumhuriyetine bile yollanabilir.forumda ki üye sayısı küçümsecek kadar fazla bence.
umutkubat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 26 Kas 2005, 20:09
Nereden: Ankara
Arabanız: 2014 Octavia Elegance 1.6 TDI DSG

İleti fabialife » 01 Arl 2007, 01:34

[quote="umutkubat"] [quote="lazianke"][quote="umutkubat"]

geçmiş olsun,daha ciddi bir kurumun Skoda Türkiye'yi yönetmesi gerekiyor.

[/QUOTE]
acaba bizler bu konuda neler yapabiliriz? ancak konuştuğumuzla kalıyor.
[/QUOTE]
 evet hocam haklısın,forum olarak bir baskı uygulasak,ortak bir metin belirleyim bu metni 1000 kişi yüce otoya yollasa bir faydası olmaz mı?ne bileyim ya da doğuş"a,ya da yabancı dili olan arkadaşların yardımı ile çek cumhuriyetine bile yollanabilir.forumda ki üye sayısı küçümsecek kadar fazla bence.
[/QUOTE]

arkadaşlar bu forumda birkaç defa yazdım ama ilgi olmayınca harekete geçemedik. bu toplumun başına ne geldiyse hep tepkisiz toplum olmaktan geldi. biz birlik olalım ve aksaklıklara yerinde va zamanında tepkimizi koyalım inanın ses ve sonuç gelecektir. karşı taraf ne kadar vurdumduymaz olursa olsun zor oyunu bozar derler biz zorlayalım.
özellikle yabancı dili olan arkadaşlar öncü olursa şikayet ve taleplerimizi aynı anda yüce, doğuş ve çek cumhuriyetine iletelim
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti mygokhan » 01 Arl 2007, 02:11

ortak metin oluşsun hemen göndermeye hazırım..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti loveskoda » 01 Arl 2007, 02:17

SuperB alırsınız inşallah...   Çok sinir oldum ciddiyetsiz heriflere...Angry
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti mustafa » 01 Arl 2007, 10:53

arkadaşım tüm bayilere baktınızmı


ve ne renk isteniyor


 

mustafa
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Haz 2007, 12:05

İleti irfant » 01 Arl 2007, 12:43

Yazık yahu!  Dead
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir