ilk sürüşte kaza

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ilk sürüşte kaza

İleti hakanerdogan » 16 Oca 2008, 23:10

böle araçlara Allahaşkına para mı verilir... Alınır mı şimdi bunlar yapmayın kazalı, orijinalliği gitmiş arabaya milyarlar sayacan, üstüne yaptıracan bi ton iş, sonra bin bakalım...

uzun-kısa vadede sorun çıkartır.

amcamın audisini sol yandan tır kazıdı. airbagler patladı, sol iki kapıda yok oldu, bagaj kısmı içeri göçtü, ama kabinde ezilme yoktu.

vel hasıl kelam araba 2 ay sonra geldi, Almanyadan parçalar geldi, motor kısmı sağlam olduğu için perte çıkmadı, (2006 Audi A6)

araba geldiğinde sol arka kapı alttan tam oturmuyor gibiydi. biraz açıklık kalmıştı. amcam bunu satacam falan diyor...

kazalı araç alınmaazz...
 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti ahmetva » 16 Oca 2008, 23:23

[quote="umt_d"]Çok iyi bir fırsat aslında bu arabayı almaları lazım 0 alacaklarına bunu alsınlar yaptırsınlar 10.000 YTL kâr demektir bu[/QUOTE]
 

bedavaya mı yaptıracaksın... LOL
ahmetva
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 21 May 2007, 23:57

İleti ilk aşk » 16 Oca 2008, 23:48

yazık olmuş

ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti slamy » 17 Oca 2008, 00:00

ya arkadaş hiç oynanmamış skoda da bi ton elektrik arızası çıkıyo bunun sonu ne olur allah bilir. birde test arabası yani hiç bi yerinde kaza bela olmasa anca o fiyat eder bence...

slamy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 13 Eyl 2007, 10:47

İleti umt_d » 17 Oca 2008, 00:12

[quote="ahmetva"][quote="umt_d"]Çok iyi bir fırsat aslında bu arabayı almaları lazım 0 alacaklarına bunu alsınlar yaptırsınlar 10.000 YTL kâr demektir bu[/QUOTE]
 

bedavaya mı yaptıracaksın... LOL
[/QUOTE]
 

bunun hasarı en fazla 5000 YTL gerisi de size kâr kalıyor.
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti by wodoo » 17 Oca 2008, 00:14

hocam ne yaptın be sırf airbag lar 4 milyar tutar diyorlar.

 

 
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti slamy » 17 Oca 2008, 00:16

[quote="umt_d"][quote="ahmetva"][quote="umt_d"]Çok iyi bir fırsat aslında bu arabayı almaları lazım 0 alacaklarına bunu alsınlar yaptırsınlar 10.000 YTL kâr demektir bu[/QUOTE]
 

bedavaya mı yaptıracaksın... LOL
[/QUOTE]
 

bunun hasarı en fazla 5000 YTL gerisi de size kâr kalıyor.
[/QUOTE]
 

nerde yaptırıyon 5000 ytl ye bizde oraya gidelim hep LOL 
slamy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 13 Eyl 2007, 10:47

İleti yonetici » 17 Oca 2008, 00:17

Arkadaşlar sulandırmayın her şeyin sonunada bir gülücük koymayın ciddiyetsiz tutumunuz bazı üyelerimizi kırabiliyor.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti slamy » 17 Oca 2008, 00:18

o zaman bazı üyelerimizde her konuda sırf yorum olsun diye yazmasın yada sinirlenmesin...
slamy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 13 Eyl 2007, 10:47

İleti by wodoo » 17 Oca 2008, 00:21

[quote="slamy"]o zaman bazı üyelerimizde her konuda sırf yorum olsun diye yazmasın yada sinirlenmesin... [/QUOTE]

Clap ayrıca yazdığımız yorumlarında bi kötü yanı yok! özellikle benim yaptığım yorumların birisi değiştirildi biriside silindi Angry neden acaba ?
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti yonetici » 17 Oca 2008, 00:24

[quote="by wodoo"] benim yaptığım yorumların birisi değiştirildi biriside silindi Angry neden acaba ?
[/QUOTE]
 

Ortalığı kasıp kavurmayasınız diye.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti by wodoo » 17 Oca 2008, 00:24

[quote="?"][quote="by wodoo"] benim yaptığım yorumların birisi değiştirildi biriside silindi Angry neden acaba ?
[/QUOTE]
 

Ortalığı kasıp kavurmayasınız diye.
[/QUOTE]

kesinlikle ortalığı kasıp kavuracak yorumlar değildi Angry
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti ali » 17 Oca 2008, 00:25

hasarlı araç alınır, niye alınır? 20.000 ytl lik aracı alırsın 12-13 ytl ye. yapılmış haliyle ama.  sonra atarsın havanı.  kim ne bilecek kazalı olduğunu. satarken de gene düşük fiyata satarsın.   hava atma ihtiyacı duyan bazı gençlerin bu yöntemi kullandığını biliyorum.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti derude » 17 Oca 2008, 01:33

Aradaki o fotonun yanlışlık eseri konulduğunu kabul ediyoruz diyelim. Neden iki aırbag farklı renklerde, biri açık mavi biri beyaz. ikincisi açık mavi airbagin patlama yeri biraz bana tuhaf geldi. Bu airbag nerdeyse ön camın tam dibinden cama hava üfüren deliğin içinden patlamış gibi duruyo, acaba o yastık orda hiç yoktuda oraya sıkıştırlarak bu arabaya ait süsü mü verilmeye çalışıldı. Ya da ben çok kötüyüm Wink

derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

İleti derude » 17 Oca 2008, 01:40

bu arada sölemeyi unuttum; ön camın sol alt tarafında -yazının altı- kırmızılık var sanki kan lekeleri-sıçraması gibi, acaba kazada ağır yaralanma falan oldu da aracın içi kanlı olduğu için başka foto karışmış olabilir mi, sanki...
derude
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 28
Kayıt: 05 May 2007, 18:33

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir