google earth hakkında

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

google earth hakkında

İleti ali » 12 Şub 2008, 14:59

arkadaşlar şu googe earth kafama takılıyor. uydudan fotoğraflarımızı çekiyorlar. bu fotoğraflarda tüm askeri birlikler bile gözüküyor. daha net ve yakından bizleri izleyebilirler. fotoğraf değil video görüntüsü olarak da izleyebilirler. bizim gizli şeylerimiz olsun, devletin, ordunun sırları olsun izlerler. yakın takip yani. bir devletin başka bir devlet taradından izlenmesi hoş bir durum olmasa gerek. bu konuda fikirlerinizi bekliyorum. bir de mahremiyet konusu var tabii.
 
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti umt_d » 12 Şub 2008, 15:05

askeri bölgelerde zoom yapılamıyor diye biliyorum
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti ali » 12 Şub 2008, 15:11

ben askerlik yaptığım koğuşu bile buldum. bir de bunlar sadece bize bedavaya verilenler. amerikanın kendi zoom da yapar. inceler de... herşeyimizi kontrol ediyor adamlar.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti demir_01 » 12 Şub 2008, 15:33

bısı yapamaazlar bızde onlara zoom yaparık
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti BaTeRRiiSStt » 12 Şub 2008, 16:02

Bu google earth nasanın çok uzun yıllar önce kullandığı program.. Şu an kullandıkları sistem ile bir insanın kolundaki saati bile görebiliyorlar. Kuzey ırakda bu sistem ile teröristlerin yerini belirleme de Türkiye ye yardım edeceklerdi.
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti ali » 12 Şub 2008, 17:38

[quote="BaTeRRiiSStt"]Bu google earth nasanın çok uzun yıllar önce kullandığı program.. Şu an kullandıkları sistem ile bir insanın kolundaki saati bile görebiliyorlar. Kuzey ırakda bu sistem ile teröristlerin yerini belirleme de Türkiye ye yardım edeceklerdi. [/QUOTE]
 

o zaman dünyayı teslim almışlar desene.
ali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Haz 2007, 00:27

İleti serdar5306 » 12 Şub 2008, 17:55

adamlar her şeyi izliyorlar gizli saklı kalmadı çivisi çıktı dünyanın
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH
serdar5306
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 14 Ekm 2006, 11:41
Ad Soyad: SERDAR
Nereden: Ankara
Arabanız: FABİA COHİCE 2005

İleti OKTAVİACI » 12 Şub 2008, 19:01

yapabileceğimiz tek şey bilime önem verip teknolojimizi gelişmemiz bunu engelleme şansımız yok
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti OKTAVİACI » 12 Şub 2008, 19:02

dişe diş göze göz yani seni gözetliyorlarsa sende gönder uydunu onları gözetle
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

İleti 34SCU59 » 12 Şub 2008, 21:22

biz türkoğlu türküz
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti rather86 » 12 Şub 2008, 22:11

zaten adamların elindeyiz daha ne uğraşıyoruz ki adamlar bizi hem alttan hem üstten çok güzel yönetiyolar zaten bize silahları onlar veriyo parçaları onlar yolluyo bizim varsa bi askerimizin cesareti bide yüreği var oda hepsine bedel
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti serdar89 » 12 Şub 2008, 22:18

arkadaşlar o o kadar kolay değil yani saat görme bakımında saati görmekte casus ucaklar yani insansız ucaklar görüyor ayrıca uzaydan sadece yer belirleme amaçlı kullanılıyor yani dünya devamlı döndüğünü düşünürsek görüntünün cok net olmayacağı ortaya cıkar.
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti rather86 » 12 Şub 2008, 22:22

haklısın ama amerikadan bahsediyoruz herşekilde görürler ordan olmaz başka yerden olur yaniThumbs%20Down
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti fabiasm » 12 Şub 2008, 22:28

internet ve telefon görüşmelerinden kolumuzdaki saate kadar herşey izleniyordur, bundan hiç şüpheniz olmasın
interneti olmayan bir bilgisayara bile elektrik yoluyla ulaştıklarını duymuştum

ayrıca askeri yerleri görmelerinin bence bir sakıncası yok, zaten hepsi biliniyor ki bir sakıncası olsaydı bir şekilde engellenirdi bence

 
fabiasm
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Nis 2007, 02:08

İleti serdar89 » 12 Şub 2008, 23:32

yaa bırakın arkadaşlar ameriKARI yıı bu kadar büyütmeyin
artık bitiyor bitsin ip... Çin geliyor cok tehlikeli bir şekilde   istediği kadar izlesin ne yapıcak ? yukardan tek hareket işi bitiri bir 2 parmak arası cek adam 3gün kendine gelemez birde şunu düşünün canakkale yi onlar silah biz türkler ise keser balta ile düşünün... ama şuan ii ler onu kabul ediyorum ama ilerde türkiye coookk büycek onu görüyorum ama tek olarak tayyoo düşmesi lazım bütün ırak vs gibi devlettler petrol yiyor ama türkiyede onların 2 mislisi var cıkmıyor bu amerika bir gitisn görün!!

 
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti ilk aşk » 12 Şub 2008, 23:36

bizi izlemeleri önemli değil zaten bizi yönetiyorlar
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti serdar89 » 12 Şub 2008, 23:37

pkk nedir ? amerika uşaa o.ç grubu neden? o taraf sırf petrol türkiye biliyorlar onlar gibi yani ırak hatta irandan daha güçlü olur bunu biliyorlar ve oraları bize bırakmak isteimiyorlar billdiğiniz gibi saddam da amerika ajanı idi yakınlarda ölen butto oda ingiliz uşaa ama fazla konuşmasam ii olucak gelir beni bulurlar birde:)) sonra gevur tokatla işin yoksa :))
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti serdar89 » 12 Şub 2008, 23:41

tabii yaa rahmetle andığım bület ecevit gibi olmadı ayşe kızım dedi iş bitti söz ağızdan bir kere cıkar askere ırak hakkında yetki verene kadar :(( verdi
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir