VRS?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

VRS?

İleti kadir_ » 18 Nis 2008, 00:31

Dostlar VRS kelimesinin açılımı nedir birde motor ve lastik farkından başka ne gibi fark vardı eleganceden açılımı nedir birde merak ediyorum aldırtcaklar en sonunda beyaz bi tane :)
 

Bilgilendirirseniz sevinirim
 
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti kadir_ » 18 Nis 2008, 00:55

yok mu bilgisi olan hiç koca forumda ilgili olan çok?
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti serdar89 » 18 Nis 2008, 00:57

VRS dedikleri sanırsam Yüksek Hız Düşük yakıt bir yerde WRC rallide kullanıyor..
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti kadir_ » 18 Nis 2008, 01:00

ustalar çok met ediyolar acın motorunu kendini araştırıyorum bu arala merak ediyorum ne gibi farklar var diye
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti serdar89 » 18 Nis 2008, 01:02

 

Skoda’nın ralliseverlerin gönlünde her zaman ayrı bir yeri olmuştur. Çünkü Çek üretici, 1970’li yıllardan bu yana mütevazi de olsa her zaman rallilerde yer almıştır. Özellikle 1990’lı yıllarda sonra ise daha ciddi bütçeler ve otomobillerle mücadele eden Skoda Octavia modeliyle, WRC sınıfında mücadele etmeye başlamıştı. Uzun zaman Octavia WRC modeliyle mücadele eden Skoda, daha sonra Fabia modeline dönmüştü. Octavia’nın güncel modeli 2004 yılında satılmaya başlandı. Skoda’nın ralli tecrübeleri doğrultusunda hazırladığı RS ise 2005 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı. Hatchback ve Combi kasa seçeneklerine sahip olan Octavia RS, ülkemizde şimşek mavisi, elmas gümüşü, büyülü siyah, Flamenko kırmızısı ve göktaşı sarısı olmak beş farklı renkle satılıyor. Bizim test ettiğimiz hatchbak Skoda Octavia RS, ülkemizde 56 bin YTL’lık fiyatla satılıyor.


 


Skoda Octavi RS’e ilk baktığınızda otomobilde bir farklılık olduğunu hissediyorsunuz. Diğer spor otomobillere nazaran daha az dikkat çekmesine rağmen bilinçli gözler Octavia RS’in performanslı bir otomobil olduğunu fark ediyorlar. RS logoları, standart modelden farklı olan ön tampon, krom kaplı çift egsoz çıkışı, 18 inç’lik jantlar ve bagaj üstü spoiler otomobilin tasarımındaki sportif ayrıntılar olarak öne çıkıyor.


 


Otomobilin iç mekanına geçtiğiniz zaman da sportif bir görüntü ile karşılaşıyorsunuz. İç mekandaki standart modelden farklı sportif ayrıntıları ise, RS amblemi işlenmiş nubuk, deri ve file tipi kumaşla kaplı koltuklar, üç kollu direksiyon simidi, alüminyum çerçeveli göstergeler, pedal takımı gibi öğeler oluşturuyor. VW Golf platformunda üretilen Octavia’nın iç mekanı oldukça geniş. Önde ve arkada diz ve baş mesafesi problemi yaşanmıyor. Direksiyon simidinin yüksekliği ve derinliği ayarlanıbiliyor. Direksiyonu en yakın pozisyona getirdiğinizde vücudunuzu saran koltukların da yardımıyla kendinizi ralli otomobili kullanıyormuş gibi hissediyorsunuz. Octavia'nın iç mekanından kullanılan parçaların neredeyse tamamı VW modellerinden alınmış. Bunun sonucu olarak işçilik ve malzeme kalitesi oldukça başarılı. Son nesil Golf'ten tanıdığımız müzik sistemi ve klima kumandalarıysa işlevsel kullanım sağlıyorlar. Dijital göstergeli otomatik klima standart donanımda yer alıyor. Sürüş sırasında iç mekana kulağa hoş gelen dolu dolu bir ses geliyor. Ayrıca dikkatli kullanıcılar turbo ıslığını da fark edebilirler. Skoda Octavia’nın 560 litrelik bagaj hacmi sınıf standartlarının hatta daha üstte yer alan sınıflardaki standartların üstünde bir yükleme alanı sağlıyor. Arka koltuklar yatırıldığı zaman bu hacim 1350 litreye ulaşıyor.


 


Skoda Octavia RS’in 1984 cc, sıralı 4 silindirli, 16V, turbo, FSI motoru 5100 d/d’de 200 HP güç ve 1800-5000 d/d’de 280 Nm tork üretiyor. Golf GTI’dan da tanıdığımız bu motor, dünyanın ilk direkt enjeksiyonlu benzinli turbo motoru ünvanına sahip.

serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti kadir_ » 18 Nis 2008, 01:07

sağol dostum 1400 kg bayağı ağarmış araç yakıtı ne kadar merak ettim şu rs kullanıcılarına sormak lazım hayırlıısı diyelim
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti AhmetH » 18 Nis 2008, 02:49

yok yok  motorlar  komple  VW  grubundan  hiçbir  farkı  yok
 

PD 131  hp  fabia vrs

 

kolayca modifiye  ediyorlar  bu  dizeli..   200hp  civarı  gezenler var.

 

 

diğer  motorlar  ise  vw  den  biliniyor..

 

 

yürüyen  aksam   ve  şasi   ise  farklı..  onun  detaynı  bilmiyorum.

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti kadir_ » 19 Nis 2008, 21:14

Peki şu 2.0 TDI 170 hp olanlara ne dersiniz söylediklerine göre 100 km de 5.7 lt yakıyormuş birde dsg şanzıman seçeneği varmı TR de ?
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti AhmetH » 20 Nis 2008, 01:50

Var  evet
 

DSG  şanzıman  geliyor türkiyeye..

 

VW  pompa meme  teknolojisinde  neden  inat  ediyor  bilinmez..

 

ama  aldığım duyumlara göre   bu  teknolojiden  vazgeçecek..

 

 

zira  bariz  gürültülü  çalışıyor..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti mygokhan » 20 Nis 2008, 01:53

[quote="AhmetH"]Var  evet
 

DSG  şanzıman  geliyor türkiyeye..

 

VW  pompa meme  teknolojisinde  neden  inat  ediyor  bilinmez..

 

ama  aldığım duyumlara göre   bu  teknolojiden  vazgeçecek..

 

 

zira  bariz  gürültülü  çalışıyor..
[/QUOTE]

Artık common  rail e dönecekler..BOSCH bu konuda çalışma yapıyormuş.Yakın bir zamanda göreceğiz..
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti kadir_ » 20 Nis 2008, 23:07

Öneriyormusunuz peki şu 2.0 TDI 170 hp yi almayı düşünüyorumda DSG ne zaman gelir ne olur açarsanız biraz konuyu
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir