Lastik Patladı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Lastik Patladı

İleti murat06 » 07 May 2008, 01:57

  Arkadaşlar bugün arabaya binerken bizim octinin sol ön lastik inmiş bir baktım tepesinde vida saplanmış kalmış orda.Lastiğin havası tam inik değildi.
  Acil işim vardı lastikçiye gittim patlak lastiği 5 dk da tamir ettirdim.Hemen geri lastiği taktı yola devam ettim işim olduğu için.
  Aklıma takılan size danışacağım ön lastik patladığı için arkalarla çapraz şeklde birbirleriyle değistirsem mi?Yani amacım tamir olan lastiği arkaya almak.TAmir olan lastiğe güvenim olmadığı için en azından onu arkaya atmak yön veren ön lastikler sağlam olsun.Yoksa aynı kalsın mı?

 

Ne dersiniz?
 
murat06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2007, 20:16

İleti umt_d » 07 May 2008, 04:24

aynı kalsın tamir olduysa diğerlerinden farkı kalmamıştır zaten
umt_d
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Oca 2008, 20:32

İleti drift3r » 07 May 2008, 05:05

bencede degistirme..hatta eger yama yapıldıysa çok saglıklı olmuştur zaten bi sorun olmaz..eger fitil çekildiyse yama kadar saglıklı olmasada yamaya yakın bir kullanılabilirlik kazandırdığından dolayı değiştirmeyi gerektirmez Wink

drift3r
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 May 2008, 02:51

İleti murat06 » 07 May 2008, 06:23

Vallla içine yapışkan bir şey sürdü sonra yama yapıştırdı.Fitil dedğiniz nasıl bir işlem oluyo?
murat06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Şub 2007, 20:16

İleti BlueVRS » 07 May 2008, 15:26

Fitil yapılırken lastik janttan ayrılmıyor zaten üzerinde yapılıyor,yama yapıldı ve balansta sorun yoksa illa ön-arka değişim faydalı olur denemez.
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti formenci » 07 May 2008, 16:39

Evet dursun hiç bir şey farketmiyo çektiğin eziyete değmez

formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti fmaka » 07 May 2008, 20:29

yanaklarda sorun olmadıgı surece sorun yaşamazsın.
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti lazianke » 07 May 2008, 20:34

ben lastikleri yeni aldığımda sol ön lastik yanaktan ince bir şekilde kesilmişti.lastik kaplamacıda yama yaptırdım, adam 15 ytl aldı ama garantilidr dedi. gerçekten de yılı aşkındır kullandım en ufak bir sorun olmadı, üzerinde 1000 km gidiş gelişli uzun yol da yaptım.
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti PİCK-UP » 07 May 2008, 21:13

kalsın sorun olmaz..
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti elegance » 07 May 2008, 21:18

ya abi kendine işmi arıyon git arabayı yıka ugrasma lastikle falan sapsaglam olmustur o
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti fabialife » 07 May 2008, 23:21

sağlam yapıldıysa güvenlik yönünden bir sakıncası olmaz ancak yama yanağa yakın yere yapıldı ise belki lastiğin balansı bozulmuş olabilir. yüksek hızlarda direksiyonda bir titreme falan hissedersin sadece balans yaptırırsın.
fabialife
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 11
Kayıt: 29 Ağu 2007, 13:26

İleti lazianke » 08 May 2008, 04:27

[quote="fabialife"]sağlam yapıldıysa güvenlik yönünden bir sakıncası olmaz ancak yama yanağa yakın yere yapıldı ise belki lastiğin balansı bozulmuş olabilir. yüksek hızlarda direksiyonda bir titreme falan hissedersin sadece balans yaptırırsın.[/QUOTE]
sadece lastiği arkaya aldım, ondan sonra da rot balans yaptırmştım, hiç bir sorun yaşamadım. şimdi yaz için tekrar rot-balansa girme vakti  geldi. 6 ayda bir girmek en iyisi...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir