serdar reis

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

serdar reis

İleti ilk aşk » 10 May 2008, 22:15

kardeşim rs olmandan dolayı tebrik eder gözlerinden öperim
 
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti favo29 » 10 May 2008, 22:17

[quote="serdar89"]weyis kardeşim Maç başlamadan teprik ederim hakkınızla en azından Ezeli rakipiniz olan Fenerbahceyi yendiniz. Sizi Tebrik ederiz İnş Avrupada Türkiyenin 2 büyük takımı olan Fenerbahce ve Galatasaray Ülkemizi en iyi şekilde temsil ederler. ve ediceklerdirde bundan bir kaygım yok Sizi tebrik ederim.. Sevinmeniz en güzel hakkınız. eğer yozgatta araban ile turara cıkarsan benim içimde Kornaya bas İnan fenerbahce şampiyon olmuş kadar sevinirim..Fazla aşırı kaçma özellikle Bostancı - kadıköy de tur yapıcak arkadaşlar dikkatli olsun güzelim Skodalarına Bira şişesi gelirse yazık olur :))
 

2007-2008 Turkcell Süper ligi Hiç Bitmesin.. Ezeli rakipim ve Edebi Dostum Galatasaray lıları Bir daha tebrik ederim.. Başarıların devamını dilerim.. Çünkü onlarsız fenerbahcenin bir tadı kalmaz.. Bunu gördük Beşiktaş şampiyon olduğunda tatsız bir ligti..

 

 

Tebrikler... Eğer Galatasaraylı arkadaşlar tura cıkarsa Skoda aracları ile Benim İçin Kornaya bassın....Hug
[/QUOTE]
 


Bu yazı forumda süregelen tatlı rekabetin kapağı olurClap

Tebriklerinizi de kabul ediyorum kendi adımaCool
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti serdar89 » 14 May 2008, 16:02

Bu Cimbomlunun Alayı yalancı yaa bana da RS demiş Yalancı dışarı
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti weyis » 14 May 2008, 16:06

[quote="serdar89"]Bu Cimbomlunun Alayı yalancı yaa bana da RS demiş Yalancı dışarı [/QUOTE] sen rütbeni söktürdüysen ben napayımBig%20smile
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti serdar89 » 14 May 2008, 16:06

[quote="weyis"][quote="serdar89"]Bu Cimbomlunun Alayı yalancı yaa bana da RS demiş Yalancı dışarı [/QUOTE] sen rütbeni söktürdüysen ben napayımBig%20smile[/QUOTE]
 

 

LOLLOLLOLLoveskoda Rs mi?
serdar89
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 12:55

İleti silverlinemania » 14 May 2008, 16:06

serdar reis ne iş gitti reislik oldu mu gene elegance huhahahahahahah zuhahahahahha aleme madara oldun bee puhahahahha LOLLOLLOL
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti weyis » 14 May 2008, 16:09

abi engine niye bişey olmadı
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti silverlinemania » 14 May 2008, 16:11

o ayrıcalıklı artı onun başka konularda da mesajları vardı araba alcaktı ya bir sürü konu açtı o yüzden duruyo mesajları biz laylaylom ama oda değilde serdar abi madara oldu puhahahahaa LOL
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti weyis » 14 May 2008, 16:14

[quote="silverlinemania"]o ayrıcalıklı artı onun başka konularda da mesajları vardı araba alcaktı ya bir sürü konu açtı o yüzden duruyo mesajları biz laylaylom ama oda değilde serdar abi madara oldu puhahahahaa LOL[/QUOTE] LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir