K U R T U L D U M!...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

K U R T U L D U M!...

İleti BlueVRS » 20 May 2008, 11:34

Tofaş marka araçların yerli üretim orjinal parçası skoda nın orjinal parçasının 1/3 fiyatı civarında olduğundan tofaş araçlara çok ucuza orjinal yedek parçaları alınır takılır,bu nedenle ateşleme,yakıt ve diğer aksamlarındaki ahenk bozulmadığından favorit vs emsal araçlara nazaran çok daha iyi durumda olabilirler.Şahin de çıtır çıtır kırılan tampon yan sanayi tampondur orjinali kırılmaz.
 
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti felicia042 » 20 May 2008, 14:33

[quote="bgarabacı"]sevgili arkadaşlar 93  favoritimi   92  model  şahinle  takas yaptım.(iki hafta oluyo) favo aldığıma çok pişman oldum.Favo  devamlı dırdır eden,evde şu yok bu yok diyip eksiği hiç bitmeyen bir deri bir kemik, hiç görmek istemediğim çirkin bir kadın gibiydi.(mutlu bir evliliğim var)  favo  100 'ü  geçmiyordu,şahin  3.viteste 120 yapıyo,hararetle baş edemedim,kapı kilidini bile bulamadım,favoyu ilk aldığımda amcamı gezdireyim dedim,adam ne dese iyi ^^ küçükken telden araba yapardık buda ona benziyo dedi  çünki her tarafından ses geliyodu.gerçi benim favo biraz döküktü ,aslında bunları size söyleyip moralinizi bozmak istemiyordum sevincimi paylaşmak istedim.favodan ayrıldım ama sizlerden ayrılamıyorum ,pek konulara girmem ama hergün formu okurum,sıkkullanılanlarımda her zaman skoda olacak,en çokta sanayiye gidemiyorum artık ama param cebimde kalıyo,ALLAH (cc)   kötü favosu olan herkesi bir şekilde kurtarsın,alanada sabır,metanet,bol bol para ,sanayide arkadaş   versin.Hepinizi selamlıyorum,zaten sainz arkadaşda sat kurtul demişti,bu arada üste  500 ytl  verdim.foruma girmeye devam edeceğim.şahinede fazla atmayın,bende beğenmiyodum ama  kafam rahat.arabada rahat . [/QUOTE]
 

GELEN GİDENİ ARATIRMIŞ Big%20smile   HAYIRLI OLSUN
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti demir_01 » 20 May 2008, 14:34

iyi etmişşsin kardes bırak sorunlu arabayı her ne kadar ıı olsada sorunlu aha benım arabada sorunlu dıs gorunus cıncık gıbı ama ben basedemıyom satacam bı dahada almayacam zaten dogru durust bındıgım yok benzınlı olunca bınemıyonda en ıyısı satmak
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti sainz » 20 May 2008, 16:50

[quote="by wodoo"]...gitmesi kadar durmasıda önemli kardeş unutma[/QUOTE]

 

Arkadaşlar Favorit güzel araba hoş araba ama o kadar da abartmayın. Fanatiklik seviyesine getirmeyin işi. Hakan' ın dediği gibi uzay mekiği değil neticede. Auto Show (ya da Oto Haber tam hatırlamıyorum) testinde Favorit 1.3 GLX' in 100-0 km/s fren mesafesi 55 metre çıkmıştı.

 

Favorit dediğiniz 1.289 cc., 58,5 HP (136L olsa 63HP), Şahin dediğiniz 1.580 cc., 70 HP. Rahatlık olarak büyük ve geniş koltukları nedeniyle tabii ki Şahin rahat ettirir. Şahin' in Türkiye yollarına uyumlu olması için altı anormal yüksektir. Yol tutuşunun bu derece kötü olmasının en büyük nedenidir. FIAT motorları diğer motorlara nazaran daha hararetli çalışacak şekilde tasarlanmışlardır. Bu da hararetin kritik seviyelerde gezinmesine neden oluyor. En ufak bir fan veya termostat arızasında da su koyveriyor.

 

bgarabacı arkadaşımız bana özel mesaj atarak sıkıntıları anlatmıştı. Aslında Favorit' in çok hoşuna gittiğini de belirtmişti. Gerçekten bir Favorit parası daha harcasaydı rahat binebilecekti aracına. Bence onun için bu en iyisi olmuş. Hayırlısı olsun. Allah kaza bela vermesin İnşaallah .
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti hakanerdogan » 20 May 2008, 16:53

ne güzel yazmışınız
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti mxengine » 20 May 2008, 19:50

[quote="sainz"][quote="by wodoo"]...gitmesi kadar durmasıda önemli kardeş unutma[/QUOTE]

 

Arkadaşlar Favorit güzel araba hoş araba ama o kadar da abartmayın. Fanatiklik seviyesine getirmeyin işi. Hakan' ın dediği gibi uzay mekiği değil neticede. Auto Show (ya da Oto Haber tam hatırlamıyorum) testinde Favorit 1.3 GLX' in 100-0 km/s fren mesafesi 55 metre çıkmıştı.

 

Favorit dediğiniz 1.289 cc., 58,5 HP (136L olsa 63HP), Şahin dediğiniz 1.580 cc., 70 HP. Rahatlık olarak büyük ve geniş koltukları nedeniyle tabii ki Şahin rahat ettirir. Şahin' in Türkiye yollarına uyumlu olması için altı anormal yüksektir. Yol tutuşunun bu derece kötü olmasının en büyük nedenidir. FIAT motorları diğer motorlara nazaran daha hararetli çalışacak şekilde tasarlanmışlardır. Bu da hararetin kritik seviyelerde gezinmesine neden oluyor. En ufak bir fan veya termostat arızasında da su koyveriyor.

 

bgarabacı arkadaşımız bana özel mesaj atarak sıkıntıları anlatmıştı. Aslında Favorit' in çok hoşuna gittiğini de belirtmişti. Gerçekten bir Favorit parası daha harcasaydı rahat binebilecekti aracına. Bence onun için bu en iyisi olmuş. Hayırlısı olsun. Allah kaza belaz vermesin İnşaallah .
[/QUOTE]
 

ClapClapClapClap
mxengine
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Şub 2008, 21:20

İleti by wodoo » 20 May 2008, 20:00

[quote="sainz"][quote="by wodoo"]...gitmesi kadar durmasıda önemli kardeş unutma[/QUOTE]

 

Arkadaşlar Favorit güzel araba hoş araba ama o kadar da abartmayın. Fanatiklik seviyesine getirmeyin işi. Hakan' ın dediği gibi uzay mekiği değil neticede. Auto Show (ya da Oto Haber tam hatırlamıyorum) testinde Favorit 1.3 GLX' in 100-0 km/s fren mesafesi 55 metre çıkmıştı.

 

Favorit dediğiniz 1.289 cc., 58,5 HP (136L olsa 63HP), Şahin dediğiniz 1.580 cc., 70 HP. Rahatlık olarak büyük ve geniş koltukları nedeniyle tabii ki Şahin rahat ettirir. Şahin' in Türkiye yollarına uyumlu olması için altı anormal yüksektir. Yol tutuşunun bu derece kötü olmasının en büyük nedenidir. FIAT motorları diğer motorlara nazaran daha hararetli çalışacak şekilde tasarlanmışlardır. Bu da hararetin kritik seviyelerde gezinmesine neden oluyor. En ufak bir fan veya termostat arızasında da su koyveriyor...

 [/QUOTE]

abicim bunun fanatiklikle bi alakası yok favoritten öncede 3 tane tofaşımız oldu bana göre favoritin fren mesafesi tofaşdan daha az, tofaşların freni bana favorit kadar güven vermedi açıkçası
ha arabadanmı olur fren mesafesinin uzaması şofördenmi bilemem ama favorit bana tofaştan daha güvenli geliyo
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sainz » 20 May 2008, 20:06

[quote="by wodoo"]...abicim bunun fanatiklikle bi alakası yok favoritten öncede 3 tane tofaşımız oldu bana göre favoritin fren mesafesi tofaşdan daha az, tofaşların freni bana favorit kadar güven vermedi açıkçası
ha arabadanmı olur fren mesafesinin uzaması şofördenmi bilemem ama favorit bana tofaştan daha güvenli geliyo
[/QUOTE]

 

Favorit' in freninin dozunu ayarlayabilmek çok daha rahat Şahin' e göre burada haklısın. Şahin' in frenleri hemen kilitlenme eğilimi gösterir ama Favorit' in frenleri de muntazam değildir. 140-150 km/s ile giderken frene dokunduğunda cevabî bir tepki vermiyor maalesef.

Tarayıcım olsa, o derginin o bölümünü foruma koyacağım ama yok işte. Hatta Samara ile karşılaştırmalı bir testti. Senin dediğin fren meselesi için Samara daha kısa mesafede duruyordu ama testi yapanlar "frenlerin hava yapmış hissi vermesi bizi korkuttu" gibi bir ifadesi vardı.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti by wodoo » 20 May 2008, 20:16

favoritin frenleri havalı olduğu için çok yüksek hızda giderken & boşta giderken şişmiş hissi veriyor evet ama ani frenlerde modeline göre çok iyi örneğin 70-80 le giderken duruş mesafesi şahine göre bayağı iyi 
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sainz » 20 May 2008, 20:21

[quote="by wodoo"]favoritin frenleri havalı olduğu için çok yüksek hızda giderken & boşta giderken şişmiş hissi veriyor evet ama ani frenlerde modeline göre çok iyi örneğin 70-80 le giderken duruş mesafesi şahine göre bayağı iyi  [/QUOTE]

 

Yüksek hızda giderken şişmiş hissi verse gene iyi. Basıyorsun ama araçta yavaşlama eğilimi olmuyor. Neticede Şahin' in frenlerinden daha rahat olduğu kesin.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ifoba » 21 May 2008, 15:02

skodam.com da kuş serisinin övülmesi bana biraz saçma geliyor, benim 98 sahin im vardı 3-4 hafta önce sattım(kurtuldumLOL) ve 94 favorit glx aldım, konfor olarak biraz fark var şahinin, güvenlik dersen favorit daha üstün en önemliside yakıt, şahin km ye lpg ile şehiriçi 250-300 bin tl arası yakıyordu ve benimki orjinal ve bakımlı bir şahindi şimdi favo ile son iki ölçümümde şehir içi 170-175 çıktı. Şimdi bunu aya vurursan; ben günlük ortalama 30 km biniyorum enaz, buda ayda 90 ytl gibi bir fark ortaya çıkıyor. Sizce 90 ytl fazla verip şahine binmek mi yoksa favo mu? Saygılar iyi forumlar...
ifoba
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 May 2008, 13:59

İleti sainz » 21 May 2008, 16:03

[quote="ifoba"]skodam.com da kuş serisinin övülmesi bana biraz saçma geliyor, benim 98 sahin im vardı 3-4 hafta önce sattım(kurtuldumLOL) ve 94 favorit glx aldım, konfor olarak biraz fark var şahinin, güvenlik dersen favorit daha üstün en önemliside yakıt, şahin km ye lpg ile şehiriçi 250-300 bin tl arası yakıyordu ve benimki orjinal ve bakımlı bir şahindi şimdi favo ile son iki ölçümümde şehir içi 170-175 çıktı. Şimdi bunu aya vurursan; ben günlük ortalama 30 km biniyorum enaz, buda ayda 90 ytl gibi bir fark ortaya çıkıyor. Sizce 90 ytl fazla verip şahine binmek mi yoksa favo mu? Saygılar iyi forumlar... [/QUOTE]


 

İşte mesele kimin hangi araçla rahat edeceği. Bak arkadaş da Şahin' i sattım kurtuldum diyor. bgarabacı ncikli arkadaşın Favorit' i gerçekten kötü durumdaydı. Kendisi de pek fazla anlamıyordu. Arıza çıktıkça anlayan birisi 3' e yaptıracaksa, kendisi 5' e yaptırıyordu. Üstelik anlayan ustayı da bulamamıştı. Şu konumda onun için en iyisi Şahin olacaktı.Wink
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

Önceki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir

cron