EKO66

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

EKO66

İleti mehmetunal48 » 01 Haz 2008, 00:47

Arkadaşlar belki duymıyanlarınız olabilir diye yazıyorum.Dün akşam stv de eko66 yı icad eden şahısla röportaj vardı,sadece konusu söylendi,pazartesi akşam 23.20 de geniş bir şekilde tanıtımı yapılacakmış.Sunucu aracına taktırmış hem performans hemde %15 ile 35 arası tasarruf sağlıyor dedi.Yani şimdiye kadar bilinenlerden çok farklı oldğunu söylüyor.Ben bu benzin zamlarından sonra bunu takip etmeyi düşünüyorum,sizin fikirleriniz nedir merak ediyorum.
 
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti fmaka » 01 Haz 2008, 01:24

sağlam bir tavsiye gelse taktırırdım ancak çevremde kullanan yok ve görmeden inanmam...
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti ilk aşk » 01 Haz 2008, 10:33

pazartesi seyredelim bakalım nasıl bi şey
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti lazianke » 01 Haz 2008, 11:20

para çevrimi içim düşünülmüş bir icat olduğu söyleniyor...
lazianke
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 288
Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Rize

İleti SKODA ATEŞİ » 01 Haz 2008, 14:23

bizim komşu mercedese 280 S  LPG li  taktırdı çok büyük bir fark oluyomuş  hem güç hemde yakıtta 300 bin yakan araba 230 binlere kadar inmiş yakıtı  + olarakta performans 10 bg artırıyomuş takılan yerede de deneyini yapıyolarmış görsel olarak kesinlikle tavsiye ediyo  ANKARA
SKODA ATEŞİ
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Eyl 2007, 15:09

İleti mygokhan » 01 Haz 2008, 14:40

Madem bu kadar basit bir şey hemen takılıyor..-ki sanıyorum çokta teknolojik birşey değil..Eee o zaman niye fabrika mühendisleri bunu akıl edemiyor..??
Skoda Fabia 2011 1.2 70 HP
mygokhan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:05
Konum: bursa
Ad Soyad: Gökhan
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia II FL 1.2

İleti tayel » 01 Haz 2008, 15:23

[quote="mygokhan"]Madem bu kadar basit bir şey hemen takılıyor..-ki sanıyorum çokta teknolojik birşey değil..Eee o zaman niye fabrika mühendisleri bunu akıl edemiyor..?? [/QUOTE]
değil mi yani. bide çağımız ekonomi çağı olmasına rağmen.
tayel
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 14 Şub 2007, 18:30


Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir