Ayvalık Gezisi + Resimler

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ayvalık Gezisi + Resimler

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:07

Güzel bir tatil oldu biraz sıkıntılı ve iyi geçti octi çok sıkıntı yaptı bu tatilde yakıt olarak giderken 100-120 arası hız yaptım 3000-4000 arası devidi 4. viteste ortalama yakıt 9.2 lt çıkardı 530 km de klima açık ara sıra 100 ytl gaz aldım.Gelirken ise 410 km geldim arabalıya bindim 120-180 arası 4000-6500 devirlerde kullandım özel bi durum vardı hızlı gelmek zorunda kaldım.210 ykr yaktım gelirkende klima hep açık
 

Giderken burdan Bursa ovaakçaya 2 saat 20 dk da vardım arabalıya binmeden oradan opetten gaz aldım. 

 

Bu arada bagaj cama kadar silme dolu malu çoluk çocuk var arka tenteyi kaldırdım bagajdakini tam bir rezillikti üzerine örtü örtüm :)

 

Sonra yolda octi daha 1 hafta olmayan bilyalardan tekrar ses yapmaya başladı sinir oldum bu soruna

 

Tam Burhaniyeye geldim dinlenmek için kenara çektim sonra gidicez camlarıda açmıştım bizim ufaklık kafasını sokmuş camdan bende fark etmedin az kaldı sıkışıyodu hanım cama asıldı cam düştü haydi onun peşine koşturdum.

 

Burhaniye sanayide sağolsun bi elektrikçi buldum polo classic in parçasını taktı teli tutan plastik kırılmış ben asansör kırıldı zannettim 2-3 gün sonra gelir dedi istanbulda gelirmiş allahtan öyle çıkmadı 20 YTL ye hallettim o işide

 

Tatil macera gibiydi 5 gün geçti octi sabah marş bastığımda çalışmadı hayret ettim mecbur vurdurmak zorunda kaldım 2. günde aynısını yaptı arabanın kapıları zor açılıyordu bagaj klidi açılmadı bile vurdurduk ama nafile

 


 

Yaklaşık 100 metre ittirdik sonra elektrikçi buldum arabanın akü bitmiş daha 1 senelikti akü MUTlu taktırdım sulu aküydü 130 da ona bayıldık

 


 

Maceraydı tam olarak tatil bundan sonrası tanıtım turizim amaçlı :)

 



 



 



 

Burası Burhaniye ören plajı

 

Diğer resimleri akşama kliyeceğim telefonumda resimler çünkü
 
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti hakanerdogan » 17 Tem 2008, 17:13

ne çok sorun çıkarmış abi araba ya... okurken ben sinir oldum şahsen. ama camlarda otomatik bi şeye denk gelince iniyor denedim elimi sıkıştırdım geri indi kendisi. geçmiş olsun... 

valla böle sorun yapacaksa ne bileyim yani, çalışmamak, bilya sesi... çok sinir bozucu.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti alwaysloser » 17 Tem 2008, 17:14

geçmiş olsun hocam seninki tatilden çok sinir krizi ile geçmiş walla olmadık şeyler seni bulmuş aklıma takılan akünün zayıflığını tatile çıkmadan önce hiç hissetmedinizmi ve sürekli hareket eden bi araçta akü neden biterki şarj dinamosu sorunlu olmasın sonra yenisinide yersiniz neyse
yinede biraz kendinize gelmiş olmalısınız
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:15

[quote="hakanerdogan"]ne çok sorun çıkarmış abi araba ya... okurken ben sinir oldum şahsen. ama camlarda otomatik bi şeye denk gelince iniyor denedim elimi sıkıştırdım geri indi kendisi. geçmiş olsun... 

valla böle sorun yapacaksa ne bileyim yani, çalışmamak, bilya sesi... çok sinir bozucu.
[/QUOTE]
 

Arka camlarda yokmuş bu olay bende sonradan çözdüm ayriyetten gelip 100 ytl bilya + işçilik parası verdim hıyarlar önceden yan sanayi takmışlar dümdüzmüş orjinali kare gibi yan sanayi yuvarklar orjinali daf markaydı sanırsam yada DF olabilir
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti gurdal07 » 17 Tem 2008, 17:15

çok yaktırmışsın galiba anladığım kadarıyla
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti hakanerdogan » 17 Tem 2008, 17:17

asıl arka camda olması gerekir, saçma, önde oturan koca adam kafasını sıkıştıracak değil ya, arkadaki çocuk kurcalar elbet...

çok büyük tezatlık... çocuk kilidini arkaya koyan adam onu düşünmemiş.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti 9336 » 17 Tem 2008, 17:18

Hoş geldiniz. Harbiden Skodanız 1 senelik arıza kontenjanını tatilinizde kullanmış. Geçmiş olsun. Eh bundan sonra arıza yapmaz artık.
Wink

Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:19

[quote="alwaysloser"]geçmiş olsun hocam seninki tatilden çok sinir krizi ile geçmiş walla olmadık şeyler seni bulmuş aklıma takılan akünün zayıflığını tatile çıkmadan önce hiç hissetmedinizmi ve sürekli hareket eden bi araçta akü neden biterki şarj dinamosu sorunlu olmasın sonra yenisinide yersiniz neyse
yinede biraz kendinize gelmiş olmalısınız
[/QUOTE]
 

Burda ölçtüdüm gitmeden önce sağlamdı değiştirdiğim yerdeki ustada şöyle anlattı uzun olacak ama neyse

 

Dediki içinde metal plaka vvarmış kışın soğukta bu eğiliyormuş yazında döyle uzun yolda felan ısınınca sürekli kullanıyorsun arabayı  eski haline geliyormuş bu sıradada kırılma oluyormuş bu yüzden dedi ama ne kadar doğru bilemem onuda

 

 

Gelirken affetmedim octiyi abandım pedala 3. vitese 6500-6700 deviri gördü bi kamyon çıkıyo yola konvoy oluyo arkasında yolda tek şerit mecbur abanıyosun
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti r32 » 17 Tem 2008, 17:20

Çok sinir bozucu olaylar yaşamışsınız. Skodaya bak sen ne sorunluymuş yahu.

Bu arada o plaj gercekten çok güzel. Örenin suyu birazda soguk olur ama güzeldir.
r32
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Nis 2008, 22:33

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:20

[quote="gurdal07"]çok yaktırmışsın galiba anladığım kadarıyla[/QUOTE]
 

şöle iza edeyim ben şahsen 140 kg ramım benden başka arabada 3 yetişki 1 çocuk var onları toplasan 240-250 kg arka bagaj cama kadar dolu 300-350 kg da o artı birde 100-120 arası basıyosun normal şahsen
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti 9336 » 17 Tem 2008, 17:22

[quote="kadir_"]
 

Gelirken affetmedim octiyi abandım pedala 3. vitese 6500-6700 deviri gördü bi kamyon çıkıyo yola konvoy oluyo arkasında yolda tek şerit mecbur abanıyosun
[/QUOTE]
Acımasaydınız densizeAngry
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:22

[quote="espirtlotus"]Çok sinir bozucu olaylar yaşamışsınız. Skodaya bak sen ne sorunluymuş yahu.

Bu arada o plaj gercekten çok güzel. Örenin suyu birazda soguk olur ama güzeldir.
[/QUOTE]
 

Girmedim orda derin felan dediler çay içtim yemek yedim 3 saate yakın kaldım orda ama tıklım tıklım arabaya yer zor buldum sakin güzel bir yer ama denizi soğuk katılıyorum sizeSmile
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:24

[quote="9336"] [quote="kadir_"]
 

Gelirken affetmedim octiyi abandım pedala 3. vitese 6500-6700 deviri gördü bi kamyon çıkıyo yola konvoy oluyo arkasında yolda tek şerit mecbur abanıyosun
[/QUOTE]
Acımasaydınız densizeAngry
[/QUOTE]
 

Acımadım zaten LOL arkadan bi optum toureg-captiva-e200 sonra bi tanede fargo kamyon bi ara tehlikede kaldım tam cıktım sollıyıcam öndekide önüme atladı orda biraz korktum.

 

Ama octi uzun yolda zevk veriyorWink
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti 9336 » 17 Tem 2008, 17:28

Yakında ben de Ayvalığa gideceğim. Nasıl yolda radar durumu?
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:33

[quote="9336"]Yakında ben de Ayvalığa gideceğim. Nasıl yolda radar durumu? [/QUOTE]
 

Ben giderken ters şeriteydi denk gelmdei gelirkende öyle oldu ama adamlar yolun ortasına yatıyorlar iki yolun arası çakıl oraya arabayı çekiyor kapıyıda açmış artık aşmışlar işi susurlukta ulusoyun tesislerini geçtikten sonra var birde burhaniye girşi ve çıkışında var dikkatli ol yol çok bozuk zıplıyo sürekli araba küt küt amortisör takozlara vuruyor yavaş gitmen lazım birde asvalt eriyor fren yaptığında kızaklıyor ona dikkat etmen gerek
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti 9336 » 17 Tem 2008, 17:34

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
9336
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 29 May 2008, 12:25
Ad Soyad: Halil KANDEMİR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: OCTAVIA A4 (2005)

İleti kadir_ » 17 Tem 2008, 17:35

Bu arada kaldığım evin orda bir tana passat variant vardı hasta oldum 2.0 TDI DSG şanzıman modifiyeli siyah jant vs bir ürü şey vardı hasta oldum arabaya siyahdı araçta kolay kola plaka ezberleyemem ezberledim plakasını bile
 

           HER-FB-101  plakasıydıLOL
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti atikker10 » 17 Tem 2008, 17:46

valla bu kadar cok sorun yaratsa ben fıtık olurdum gerçi benim pelde kısın kontakta problem yapmıştı.
atikker10
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Arl 2007, 17:51

Sonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir