WR2 Oyun!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

WR2 Oyun!

İleti ilk aşk » 23 Tem 2008, 02:08

BEN İNDİRİYORUM
 
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti gurdal07 » 23 Tem 2008, 02:08

64 mb nvidia ge force 2 mx 400Dead
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti loveskoda » 23 Tem 2008, 02:08

Benimki bu:
Mobile Intel(R) 945GM-GU Express Chipset Family Driver (128mb)
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti hakanerdogan » 23 Tem 2008, 02:13

GeForce Go 6200 256 mb, havam olsun, bu benim laptopum, demin balkonda call of duty oynuyodum.

Tongue
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti by wodoo » 23 Tem 2008, 02:14

[quote="gurdal07"]64 mb nvidia ge force 2 mx 400Dead[/QUOTE]

benimkinin aynısı, ama verilen oyun sanırım demo, neden açmadı ki.. Confused
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti gurdal07 » 23 Tem 2008, 02:15

garibanlığın gözü kör olsun adam gibi ekran kartımız bile yokCry
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti loveskoda » 23 Tem 2008, 02:15

OYUN WİSTA DA AÇILMIYOOOORCry

Başka hiç bi sebep göremiyorum...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti gurdal07 » 23 Tem 2008, 02:17

[quote="by wodoo"] [quote="gurdal07"]64 mb nvidia ge force 2 mx 400Dead[/QUOTE]

benimkinin aynısı, ama verilen oyun sanırım demo, neden açmadı ki.. Confused
[/QUOTE] valla ilk defa benim ekran kartından biriyle denkgeldim  çok sevindim Big%20smile
ya usta bilmiyom bide sen indirirverde bi bak çalıştırıyomu çlştrmyomu zaten 80 mb bişey ya fazla değil
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti hakanerdogan » 23 Tem 2008, 02:17

oyun oynicaksanız vistaya bulaşmayın derler...
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti loveskoda » 23 Tem 2008, 02:18

Aldığımda Wista ydı ben napayıııımCryühüüüüüüüüüüüüüüüüü

loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti by wodoo » 23 Tem 2008, 02:24

[quote="gurdal07"][quote="by wodoo"] [quote="gurdal07"]64 mb nvidia ge force 2 mx 400Dead[/QUOTE]

benimkinin aynısı, ama verilen oyun sanırım demo, neden açmadı ki.. Confused
[/QUOTE] valla ilk defa benim ekran kartından biriyle denkgeldim  çok sevindim Big%20smile
ya usta bilmiyom bide sen indirirverde bi bak çalıştırıyomu çlştrmyomu zaten 80 mb bişey ya fazla değil
[/QUOTE]

indirebilsem inan indirirdimde kota 5 gb ı bile geçti LOL kuzu kuzu faturayı bekliyoruz ne yapalım Big%20smile
bi sıfırlansın, sırf senin için indirip deneyecem ok Big%20smile
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti gurdal07 » 23 Tem 2008, 02:26

tamamdır eyvallah
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti alwaysloser » 23 Tem 2008, 02:27

[quote="gurdal07"]garibanlığın gözü kör olsun adam gibi ekran kartımız bile yokCry[/QUOTE]
 

bende hi ekran kartı yok ya ben ne yapimLOLLOL
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti by wodoo » 23 Tem 2008, 02:30

hiç bişey yapma abi üstelik benim pc de yarım fanla çalışıyo ben ne yapayım LOL
(dikkat ettimde sitenin yarısı pc durumundan fakir öylemi LOL)
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti fmaka » 23 Tem 2008, 02:31

[quote="hakanerdogan"]GeForce Go 6200 256 mb, havam olsun, bu benim laptopum, demin balkonda call of duty oynuyodum.

Tongue
[/QUOTE]
 

nvıdıa6200 512 mb. hava atmak istemem.

cod un hangısını oynuyrsn?

bn cod 4 ü bitrdşm tekrar tekrar oynuyurm
fmaka
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 246
Kayıt: 14 Şub 2008, 00:19
Nereden: Konya
Arabanız: a5 octavia elegance mpı/lpg

İleti alwaysloser » 23 Tem 2008, 02:32

[quote="by wodoo"]hiç bişey yapma abi üstelik benim pc de yarım fanla çalışıyo ben ne yapayım LOL
(dikkat ettimde sitenin yarısı pc durumundan fakir öylemi LOL)[/QUOTE]
 

walla o kadar fakir ki benim pc 1,8 çift çekirdek işlemcim var pc manyağı arkadaş geldi sadece poweri güçlendirip o 1,8 i 2,48 e yükselltti bi ekran kartı yok onun dışında makine manyak çalışıo ha monitörü 2. el 30 liraya almıştım aldığımdan   beri bulanık gözlerim pörtlicek yakındaLOL
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti hakanerdogan » 23 Tem 2008, 02:37

[quote="fmaka"][quote="hakanerdogan"]GeForce Go 6200 256 mb, havam olsun, bu benim laptopum, demin balkonda call of duty oynuyodum.

Tongue
[/QUOTE]
 

nvıdıa6200 512 mb. hava atmak istemem.

cod un hangısını oynuyrsn?

bn cod 4 ü bitrdşm tekrar tekrar oynuyurm
[/QUOTE]


ama incecik bir laptop yani, bence çok başarılı, 3 sene önce almıştım.

call of duty 4 aldığım gün bitti, çok kısa olmuş oyun. içinden görev seçip veteran oynamaya çalışıyorum. Smile
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti kadir_ » 23 Tem 2008, 02:43

ben iki bilgisayardada denedim sorun yok oyunda octi biraz virajda çok kayıyor hemen esp ışığı yanıyor :)
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

ÖncekiSonraki

Genel Sohbet ve Paylaşım



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir