23 Mayıs 2010 Pazar - İSTANBUL PİKNİĞİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

23 Mayıs 2010 Pazar - İSTANBUL PİKNİĞİ

İleti BURAK MYSTERİO » 17 May 2010, 20:02

inşallah abim ben çözdüm bu yol işini ama iş kartal köprüsünün orda karıştırmamakta ilk sapağa bi girersek dolaşır dururuz 2. sapaktan köprüye çıkıp dümdüz devam edecez 1. yol ayrımından değil 2. yol ayrımından sağa girecez oralarda biyerde zaten çözdüm ben çözdüm :D
 

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti BURAK MYSTERİO » 18 May 2010, 15:30

YAV ACABA GELİRKEN KENE İLACI FALAN GETİRELİMMİ KENE FALAN VARMI ACABA ORALARDA ALLAH KORUSUN YAV

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti HTP » 18 May 2010, 16:27

Bende gelirim inşallah.
HTP
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 208
Kayıt: 24 Nis 2008, 14:00
Ad Soyad: ibrahim çakır
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Fabia 1.2 HTP

İleti yonetici » 18 May 2010, 20:34

BURAK MYSTERİO yazdı:YAV ACABA GELİRKEN KENE İLACI FALAN GETİRELİMMİ KENE FALAN VARMI ACABA ORALARDA ALLAH KORUSUN YAV

Kene varmı yokmu bilmiyorum olsada benim için anlam ifade etmiyor.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti BURAK MYSTERİO » 18 May 2010, 20:38

neden anlam ifade etmiyor sayın abim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti harbi » 18 May 2010, 22:39

400 kişi bakmış bukadarmı arkadaşlar
harbi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 03 Arl 2007, 16:51

İleti skodaizm » 19 May 2010, 00:09

Bu ana kadar konuya 41 cevap ve 400 ü geçkin okuma olduğunu görünce bu sefer katılım müthiş olur diye düşündüm. Ama gördüm ki; 41 mesaja karşılık sadece 10- 12 kişi yazı yazmış. Bana garip geldi doğrusu.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti yonetici » 19 May 2010, 00:40

Bana hiç garip gelmiyor tecrübelerim bunun böyle olacağını söylüyordu zaten. "Buluşma neden yapılmıyor, yapılamıyor?" diyemesin kimse diye bir nevi mecburiyetten ötürü bu organizasyon yapılıyor. Bundan sonra en azından "buluşmaya neden az katılım oluyor?" şeklinde daha yapıcı şeyler konuşulur. Farklı illerde yada İstanbul'daki farklı organizasyonlar içinde en azından bir önayak olur belki bu haftasonu yapılacak aktivite.
Kullanıcı avatarı
yonetici
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
İleti: 525
Kayıt: 01 Ekm 2003, 21:55
Ad Soyad: Skodam Yöneticisi
Nereden: İstanbul (And.)

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 07:17

aslında çoğu kişi gelebilir ama kimse doğru düzgün umursamıyor o yüzdende katılım az oluyor

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti xMEGANx » 19 May 2010, 09:28

skodaizm yazdı:Bu ana kadar konuya 41 cevap ve 400 ü geçkin okuma olduğunu görünce bu sefer katılım müthiş olur diye düşündüm. Ama gördüm ki; 41 mesaja karşılık sadece 10- 12 kişi yazı yazmış. Bana garip geldi doğrusu.

__Hakan Ün__
hakan abi gidiyormusunuz siz ?
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

İleti ahmet_hardy » 19 May 2010, 09:30

hadi be abilerim be gelin yaw nolcakki sanki sizde hem piiknik yapmış olcaz hemde araba ile konuşmuş olcaz


not:BENİM DOĞUM GÜNÜMÜDE KUTLARIZ UMARIM CVP YAZIN BAKALIM GÖNÜLLÜ KAÇ KİŞİ İNŞ. FAZLA ÇIKAR :? :? :?
ahmet_hardy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 21
Kayıt: 15 May 2010, 21:18
Ad Soyad: ahmetyaman
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: skoda favorit

İleti PsyMayk » 19 May 2010, 10:53

Bir aksilik çıkmazsa bende gelirim arkadaşlar.
1993 Favorit 135L "ÜNYE'Lİ"
Kullanıcı avatarı
PsyMayk
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 136
Kayıt: 13 May 2010, 09:39
Ad Soyad: Sinan Kuyumcu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Favorit

İleti harbi » 19 May 2010, 11:04

buluşmadan sonraki fotolara bakarken pişman olmamak icin hadi arkadaş mangal başına :D
harbi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 03 Arl 2007, 16:51

İleti harbi » 19 May 2010, 11:08

ahmet_hardy yazdı:hadi be abilerim be gelin yaw nolcakki sanki sizde hem piiknik yapmış olcaz hemde araba ile konuşmuş olcaz


not:BENİM DOĞUM GÜNÜMÜDE KUTLARIZ UMARIM CVP YAZIN BAKALIM GÖNÜLLÜ KAÇ KİŞİ İNŞ. FAZLA ÇIKAR :? :? :?




tamam sana doğumgünü hediyen olarak süperB sitede okadar üye var herkez 1000 tl verse tamamdır:D :D :D :D
harbi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 03 Arl 2007, 16:51

İleti BURAK MYSTERİO » 19 May 2010, 11:11

harbi yazdı:
ahmet_hardy yazdı:hadi be abilerim be gelin yaw nolcakki sanki sizde hem piiknik yapmış olcaz hemde araba ile konuşmuş olcaz


not:BENİM DOĞUM GÜNÜMÜDE KUTLARIZ UMARIM CVP YAZIN BAKALIM GÖNÜLLÜ KAÇ KİŞİ İNŞ. FAZLA ÇIKAR :? :? :?




tamam sana doğumgünü hediyen olarak süperB sitede okadar üye var herkez 1000 tl verse tamamdır:D :D :D :D

ben onun abisi olarak o hediyeyi ben alabilirim hiç sakıncası yok :D

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti akan-kan » 19 May 2010, 22:07

farklı illerde buluşma yapmayı düşünen arkadaşlar varmı acaba? :roll:
İskeletler Diyarında Bir Et Parçası
Kullanıcı avatarı
akan-kan
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 205
Kayıt: 22 Eyl 2009, 15:10
Ad Soyad: Hakan TOPALOĞLU
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Tipo Sx 1997

İleti y.emre » 19 May 2010, 22:34

akan-kan yazdı:farklı illerde buluşma yapmayı düşünen arkadaşlar varmı acaba? :roll:
ist.da katılım bu kadar az ise başka illeri düşünemiyorm
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti quickcan » 20 May 2010, 01:40

akan-kan yazdı:farklı illerde buluşma yapmayı düşünen arkadaşlar varmı acaba? :roll:


ben ankara'dayım az kişiyiz ama zaten katılamam.. skodam pikniği yoksa bende dersaneninkine giderim.. :D 23ünde boludayım piknik vaar.. :D


OCTAVIA
V
ıRS
Kullanıcı avatarı
quickcan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1259
Kayıt: 04 Kas 2009, 01:06
Ad Soyad: Can ÇAKMAK
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Octavia A4 Ambiente Plus

ÖncekiSonraki

Buluşma & Organizasyon



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir