Ankara Buluşması

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ankara Buluşması

İleti delidolu » 29 Mar 2011, 22:08

ilgili yerin google haritası + daha önceki buluşmamızdan görüntüler için...
skodashack/mikro-bulusma-ver-2-0-karting-t22490.html?hilit=karting
tıklayınız
 
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti Henien » 30 Mar 2011, 12:52

hakanerdogan yazdı:Abi yok alkol malkol yapma etme :D bi şişe şeytan sidiği için seni mi kıralım. doğrusun muhakkak hoş olmazda bi birayı alkolden bile saymadımdı şahsen. kastım oturup içmekten benim, elbet saçmalıkda, bi masum bira idi :)



Eyvallah kardeşim.
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti syossett » 30 Mar 2011, 13:07

Abiler pazar gunune 3 gun kaldı hala somut bişey yok :?
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti umutgiray » 30 Mar 2011, 13:18

syossett yazdı:Abiler pazar gunune 3 gun kaldı hala somut bişey yok :?






pazar günü saat 12.00 da mühye köyünde. buluşma yeri yukarıdan gelicekler için panora, aşağıdan (mamak yönü) gelenler için mühye köyü yolu girişi. somut şekli bu.
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti syossett » 30 Mar 2011, 13:27

OK umut bey, teşekkürler :)
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti colourone » 30 Mar 2011, 14:05

arkadaşlar merhaba, ben de aracıma bu hafta lpg taktıracağım, çakışma olmazsa ve başka bir mani yoksa ben de katılmak isterim. saygılar
colourone
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 125
Kayıt: 07 Mar 2010, 18:04
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 68bg

İleti Henien » 30 Mar 2011, 14:25

Pişmiş aşa su katmak istemem ama meteorolojiye göre pazar Ankara sağnak yağışlı;

http://www.dmi.gov.tr/tahmin/turkiye.aspx?g=4

Bir hafta ertelesek mi?
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti hakanerdogan » 30 Mar 2011, 17:05

valla hafifde demiyo, bildiğin sağanak diyor. yerler çamurkende harbi gereksiz olur.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti onurson » 30 Mar 2011, 17:22

ertelemek mantıklıca..
Kullanıcı avatarı
onurson
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1067
Kayıt: 23 Haz 2010, 07:59
Ad Soyad: onur sonmez
Nereden: Ankara
Arabanız: YENİ KİA RİO SEDAN

İleti canfezzz » 30 Mar 2011, 18:41

Daha bugün ordaydım Yani mühyede nerde nasıl buluşulucak bende bilgi istiyorum ... :D :D :D
---BaŞKeNTLi---
Kullanıcı avatarı
canfezzz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 253
Kayıt: 26 Tem 2010, 11:46
Ad Soyad: Muhammed yılmaz
Nereden: Ankara
Arabanız: 94 Favorit lx

İleti syossett » 30 Mar 2011, 20:26

Evet yağmurlu Ankara ..ertelenmeli.. :cry:
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti montoyajp » 30 Mar 2011, 21:57

EEE SONUC NE SIMDI ERTELENDI MI??
montoyajp
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 74
Kayıt: 11 Ağu 2010, 00:40
Ad Soyad: Uğur YAĞLI
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1.4 Choice

İleti Henien » 31 Mar 2011, 07:40

Aksi görüş bildiren olmadığına göre 3 Nisan'da yapılacak olan buluşma hava muhalefeti nedeniyle 10 Nisan Pazar gününe ertelenmiştir.
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti canfezzz » 31 Mar 2011, 10:06

10 Nisan pazar günü görüşmek dileğiyle diyelim...Tabi bizim hafta sonu izinleri kalktı ama yapıcaz bişeyler... 8-)
---BaŞKeNTLi---
Kullanıcı avatarı
canfezzz
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 253
Kayıt: 26 Tem 2010, 11:46
Ad Soyad: Muhammed yılmaz
Nereden: Ankara
Arabanız: 94 Favorit lx

İleti TOMCAT » 31 Mar 2011, 23:27

SELAM.ANKARADA EN UYGUN YERLERDEN BİRİ BENCE ERYAMANDAKİ GÖKSU PARKI.EN DOĞAL ORTAM HEM PARK SORRUNU YOK HEMDE PİKNİK ALANI VAR.GÖLET MANZARASIDA CABASI....OLURSA BENDE KATILIRIM.
TOMCAT
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 31 Mar 2011, 23:12
Ad Soyad: Murat
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia Combi

İleti umutgiray » 01 Nis 2011, 08:47

TOMCAT yazdı:SELAM.ANKARADA EN UYGUN YERLERDEN BİRİ BENCE ERYAMANDAKİ GÖKSU PARKI.EN DOĞAL ORTAM HEM PARK SORRUNU YOK HEMDE PİKNİK ALANI VAR.GÖLET MANZARASIDA CABASI....OLURSA BENDE KATILIRIM.

.






başka yerde bir buluşma olursa katılmayacakmısınız?
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti hakar » 01 Nis 2011, 11:03

Arkadaşlar şu tarihi yazın yapsak. Ya da siz toplanın ben yazın ankaraya gelince yazın bidaha toplansak Abanta mangala gideriz. Görevimden dolayı Ankara dışındayım 15 hazirandan sonra Ankaradayım.
Kullanıcı avatarı
hakar
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 21 Mar 2011, 22:14
Ad Soyad: Hakan MUTLU
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia II

İleti hetepe » 01 Nis 2011, 11:32

Bu buluşmalar ilk ve sonbaharlarda yapılmaya çalışılarak gelenekselleşti artık.
Böylesi zamnalarda buluşmaya katılamayan, yazın hiç katılamaz; kimi köyüne, kimi de tatile gider...
Yazın bu foruma bile girenlerin sayısı bir elin parmaklarını anca geçiyor zaten...
şu an için 10 nisan diyelim, yağışlı olursa yine erteleriz taaki yağmursuz bir pazara denk gelene dek...
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4254
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

ÖncekiSonraki

Buluşma & Organizasyon



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir