ANKARA- 2 Ekim Buluşma Organizasyonu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ANKARA- 2 Ekim Buluşma Organizasyonu

İleti skodaizm » 03 Ekm 2011, 19:54

Gayet güzel bir buluşma olmuş. Katılım da fena değil. Bekocan ın sihirli elleriyle yiyecekler de muhteşem olmuştur. Yanınızda olmak varmış :(

Darısı haftaya başımıza inşallah.
 

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti fırtına06 » 03 Ekm 2011, 19:55

valla bende ilk defa katıldım buluşmaya çok güzel vakit geçirdik. bir daha ki buluşmayı iple çekiyorum.arkadaşlar ismim bu arada osman 42 plakalı octavıa collectıon plus.resimler süper çıkmış bende atacaktım ama bulamadım sayfada nasıl atıyoruz resimleri sayfaya
fırtına06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 29 Arl 2010, 22:18
Nereden: Ankara
Arabanız: octavıa collectıon plus

İleti T.T. » 03 Ekm 2011, 20:16

Skodaizm hakan abi sende gelsen daha iyi olurdu ama neyse... :)
Kullanıcı avatarı
T.T.
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 424
Kayıt: 03 Şub 2010, 14:15
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia 2004 1.2 47 Kw Kit : Lovato EasyFast

İleti syossett » 03 Ekm 2011, 22:14

arkadaşlar guzel gectıgı aşıkar :) panoraya kac oto/ kişi geldı, beynama kac kısı gıttınız bıraz ayrıntı yazın yaa 8-)
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti Henien » 04 Ekm 2011, 08:33

syossett yazdı:arkadaşlar guzel gectıgı aşıkar :) panoraya kac oto/ kişi geldı, beynama kac kısı gıttınız bıraz ayrıntı yazın yaa 8-)



Mühim olan keyfiyet Asım Abi kemmiyet değil :) Sayımız benim işbu konu altında daha önce belirttiğim üzere tam ideal sayıydı. Engin ve Gökhan da panarodan sonra yanımızda olsaydı daha güzel olacaktı ama artık bahara yapacağımız buluşmaya gelmeleri şart oldu. Tabi senin de.
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti umutgiray » 04 Ekm 2011, 09:21

her şey iyi güzel olmuş ta resimler nerde.:x
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti Bluedays » 04 Ekm 2011, 12:21

Bir tek benim fotolar yüklenmiş. Diğer arkadaşlar bir kaç aya yüklerler heralde :D
Allah'tan benimkileri koymuşuz, millete yalancı çıkacaktık :lol:
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti Henien » 04 Ekm 2011, 12:57

Bluedays yazdı:Bir tek benim fotolar yüklenmiş. Diğer arkadaşlar bir kaç aya yüklerler heralde :D
Allah'tan benimkileri koymuşuz, millete yalancı çıkacaktık :lol:




+1
KANITIN YOKLUĞU, YOKLUĞUN KANITI OLAMAZ
Kullanıcı avatarı
Henien
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1032
Kayıt: 20 Şub 2010, 14:40
Ad Soyad: Hakan
Nereden: Ankara
Arabanız: Mitsubishi ASX

İleti hakanerdogan » 04 Ekm 2011, 15:20

Katılan herkese teşekkürler, muhabbet çok güzeldi, ek olarak Bektaş abiye tekrardan teşekkürlerimizi iletiyoruz :)
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti bekocan » 04 Ekm 2011, 20:28

hakanerdogan yazdı:Katılan herkese teşekkürler, muhabbet çok güzeldi, ek olarak Bektaş abiye tekrardan teşekkürlerimizi iletiyoruz :)

ben teşekkür ederim
gecen sefer söz verdigim gibi çiğ köftemizide yapmış olduk herkesin kesesine bereket umarım herkes beğenmiştir.benden yana helal olsun.
bu buluşmamızda gayet güzel ve seviyeli oldu çok değerli zamanlarını ayırıpta bu organizasyona gelen arkadaşlarımıza teşekkür ederim. böyle organizasyonlara kimse katılmak zorunlu değildir lakin böyle bir ortamda istesenizde bulamassınız bu yüzden hernekadarda önemli işlerim olsa bu buluşmalara katılarak değerli insanlarla tanışmak benim için daha önemli . buraya katılmasaydım herzamanki gibi rutin işlerimizden biriyle uğraşacaktım , bence böyle farklı buluşmalara diğer arkadaşlarımızda o çok değerli zamanlarını ayırırlarsa ömrümüzde güzel bir anı olarak kalır diye düşünüyorum . tekrar gelemeyenlerde de teşekkür ediyorum ama gelenlere 2 kere teşekkür ediyorum emeği geçenlere Saygılarımla.
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti oeb » 04 Ekm 2011, 21:20

bluedays ben foto yukleyemıyorum yardım edermısın
oeb
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 167
Kayıt: 14 Şub 2011, 10:33
Ad Soyad: OMER.
Nereden: Ankara
Arabanız: FAVORİT LX-octavia 1.4 tsi dsg

İleti Bluedays » 04 Ekm 2011, 22:40

Dostum, maalesef fotoğrafları bende yükleyemedim. Engin abiye yolladım sağolsun o foruma koydu.
Birisi şu foto işini etraflıca anlatırsa hallederiz diye düşünüyorum. İmageshackten ben ayarlayıp, buraya koyuyordum ama imageshacktan de yapamadım. Son çare engin abi halletti ama nasıl yaptı bilmiyorum.

Bilen dostlardan yardım talep ediyoruz.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

İleti hetepe » 05 Ekm 2011, 08:54

Öncelikle elinizdeki fotonun en fazla 1024*768 boyutunda olması gerekir, daha büyüğünü site kabul etmiyor, sonrasında cevapla seçeneğinden itibaren ''eklenti yüklemesi'' butonunu tıklıyorsunuz, ''gözat'' ile fotoğraf konumunu bulup ilgili fotoğrafa ''ekle'' tıklıyorsunuz, foto sayısına göre bu işlemi tekrar ediyorsunuz. eklediğiniz fotoyu/ları mesaj penceresinin altında etiket olarak görüyorsunuz.sonrasında ''dosya ekle'' yi tıklayıp ''gönder'' i tıkladığınızda mesajınız fotolarla beraber foruma eklenmiş oluyor. Zamanım olursa size fotoğraflarla da izah ederim.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti bekocan » 16 Ekm 2011, 21:39

ustalar nerde fotolar yokmu başka ben çekmedim siz yüklersiniz diye
selcuk fotoları sayfanın enalttında solda ki büyük yazı ile CEVAPLA yeri var oradan yükleyebilirisn eğerki boyutlar büyük derse bu adresten küçült sonra yükle http://www.photosize.com/
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti Bluedays » 17 Ekm 2011, 10:15

bekocan yazdı:ustalar nerde fotolar yokmu başka ben çekmedim siz yüklersiniz diye
selcuk fotoları sayfanın enalttında solda ki büyük yazı ile CEVAPLA yeri var oradan yükleyebilirisn eğerki boyutlar büyük derse bu adresten küçült sonra yükle http://www.photosize.com/

Bektaş ağabey bendeki fotoları yükledik zaten. Birkaç tane daha kaldı ama onlar da dağ taş ağabey :)
Diğer arkadaşlar da bayağı çektiler ama kimse yüklemedi maalesef :(
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz, Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir. M.Kemal ATATÜRK
Kullanıcı avatarı
Bluedays
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1256
Kayıt: 21 Kas 2008, 14:06
Ad Soyad: Alem Adam
Nereden: Ankara
Arabanız: 2005 Fabia 1.4 Special HB 101 Hp

Önceki

Buluşma & Organizasyon



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir