Herkese Selamlar

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Herkese Selamlar

İleti BHP » 05 Arl 2010, 20:34

Herkese selamlar ismim bahadır parlak ankara ve adanada yaşıyorum tuning sektöründeyim araç işletim sistemleri,ecu remaping,eprom,custom map, turbo teknik ve motor teknik üzerine bir alman firmasının türkiye distribitörüyüm.. baba mesleğim petrol akaryakıt biz de abi kardeş iki işi birden allah güç verdikçe yapmaya çalısıyoruz :) bir hafta evvel skoda superbII marka araç aldım ve çok memnun kaldım :) forumlarda sıksık gezinirim skoda alana kadar bilmiyodum bu forumu görünce hemen üye olmak istedim forum dahil herkese elimden geldiğince faydalı olmak isterim.. Saygılar,Sevgiler..
 
V-max powered. www.vmax.de
BHP
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 05 Arl 2010, 20:22
Ad Soyad: Bahadır-Hakan Parlak
Nereden: Adana
Arabanız: VW TIGUAN TSI- SKODA SUPERB TSI-Hundai Getz

İleti ünsal » 05 Arl 2010, 20:37

aramıza hoşgeldiniz 8-)
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti C@GL@R » 05 Arl 2010, 20:39

superb buralarda pek göremiyoruz iyi oldu paylaşımlarınızı bekliyoruz. hoşgeldin.
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti Safariali » 05 Arl 2010, 20:41

felicia 1.6 tuning için neler yapabiliriz saygılar

ayriyeten hoş geldin sefa geldin.
Eklentiler
skoda_felicia_x_01_b (1).jpg
skoda_felicia_x_01_b (1).jpg (34.37 KiB) 1874 defa görüntülendi
Safariali
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 261
Kayıt: 21 Arl 2009, 19:57
Ad Soyad: Ali desidero
Nereden: Aydın
Arabanız: Seat cordoba vario

İleti BHP » 05 Arl 2010, 20:43

teşekkür ederim hoşbulduk arkadaşlar elimden geldiğince paylaşımlarımız olacak
V-max powered. www.vmax.de
BHP
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 05 Arl 2010, 20:22
Ad Soyad: Bahadır-Hakan Parlak
Nereden: Adana
Arabanız: VW TIGUAN TSI- SKODA SUPERB TSI-Hundai Getz

İleti BHP » 05 Arl 2010, 20:47

kizilcalihoca yazdı:felicia 1.6 tuning için neler yapabiliriz saygılar

ayriyeten hoş geldin sefa geldin.

hoşbulduk teşkürler iyi dileklerin için araç benzinli versiyon ise remaple (yazılımla) fazla güç söz konusu değil görsel olarak bişeyler yapabilirsiniz veya eksoz filtre vs vs gbi ufak tefek şeylerle çekişini az da olsa yükseltebilirsiniz yeni nesil 1.6tdi 105hp versiyonlar için yazılım daha yeni motor oldugundan dolayı cracklenmedi cracklenince 30-40 hp arası güç sadece yazılımla mümkün

edit:felicia vs araclara yabancı oldugumdan dolayı motor vs hakkında fazla bilgim yok affola
V-max powered. www.vmax.de
BHP
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 05 Arl 2010, 20:22
Ad Soyad: Bahadır-Hakan Parlak
Nereden: Adana
Arabanız: VW TIGUAN TSI- SKODA SUPERB TSI-Hundai Getz

İleti C@GL@R » 05 Arl 2010, 21:14

BHP yazdı:
kizilcalihoca yazdı:felicia 1.6 tuning için neler yapabiliriz saygılar

ayriyeten hoş geldin sefa geldin.

hoşbulduk teşkürler iyi dileklerin için araç benzinli versiyon ise remaple (yazılımla) fazla güç söz konusu değil görsel olarak bişeyler yapabilirsiniz veya eksoz filtre vs vs gbi ufak tefek şeylerle çekişini az da olsa yükseltebilirsiniz yeni nesil 1.6tdi 105hp versiyonlar için yazılım daha yeni motor oldugundan dolayı cracklenmedi cracklenince 30-40 hp arası güç sadece yazılımla mümkün

edit:felicia vs araclara yabancı oldugumdan dolayı motor vs hakkında fazla bilgim yok affola



hep merak ederim hazır bulmuşken size sorayım cvp verirseniz sevinirim bu araçlara nasıl yazılımla hp yükseltiliyor bunu fabrika neden yapmıyor bu yazılımla hp yükselmenin araca ne gibi zararları var veya yokmu?
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti psco » 05 Arl 2010, 21:24

aramıza hoş geldin aracın resmlerinide bekleriz
Kullanıcı avatarı
psco
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 313
Kayıt: 23 Ekm 2008, 01:20
Ad Soyad: Erkan Ciğerlioğlu
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia combi ambiante

İleti alper33 » 05 Arl 2010, 22:24

Foruma hoş geldiniz.
Kullanıcı avatarı
alper33
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 02 Arl 2010, 01:14
Ad Soyad: erkan gül
Nereden: Kırklareli
Arabanız: Honda civic 2005

İleti alper33 » 05 Arl 2010, 22:24

Foruma hoş geldiniz.
Kullanıcı avatarı
alper33
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 02 Arl 2010, 01:14
Ad Soyad: erkan gül
Nereden: Kırklareli
Arabanız: Honda civic 2005

İleti BHP » 05 Arl 2010, 22:25

her araç fabrikadan cıkmadan önce ayarları motorun hacmine ve turbosuna iç motor parçalarının dayanıklılığına göre ayar verilir bu ayarlar sabittir aracı zorlamicak şekilde yapılır. bizim yaptığımız ise aracın beyninden çıkan dosyayı açıp benzin değerlerinden tutun avans basınc voltaj vs vs lerini tamamen değiştirmek ve yükseltmektir bunu yaparken dikkat edilmesi gereken şey aracın motorunun dayanıklılığı pistonlar kollar krank vs bu parçalar bazı firmalarda forged (çelik) oluyor ki bu çok dayanıklı demek bazılarında ise piston güçlü kol güçsüz kol güçlü piston güçsüz yine iç parçalar güçlü ama kapak güçsüz gbi şeyler de var :) doğal olarak bilinçli ellerde ayarı ona göre vermek zorundasın fabrikadan çıkan her arac zaten kısık çıkıyor örnek gösterim vag grubu araçlarda(vw,audi,seat,skoda) bende tiguan 4motion var tsi 150hp aynı motor golfte 160hp bunlar alttan supercharge lı üstte turbo açıyor.. audi de 1.4tsi motor sdc turbolu 125hp iken diğer versiyonlarında 140hp seatta 1.4tsi 122hp çünkü seatta intercooler yok watercooler diye bi sistem var yani anlatmak istediğim araçtan araca değişiyor yazılımlar parçalar bizim sınıfımız alman araçları bunların dışında hiçbir arabaya el atmıyoruz dist. olduğumuz firma almanyanın en önde gelen firmalarından birisi(isim vermek istemiyorum reklam açısından) firmanın patronu almanyada opelin fabrikasında araçların yazılımlarını düzenliyor ör:insignia opc 2.8 bu araç piyasaya çıkmadan önce bizim patron markus tarafından düzenlendi.. bilinçsiz bir şekilde yazılımla oynanırsa bu çok kötü sonuçlar çıkarır yani eskiyi arattırır ama profesyonel ellerde yapılmış aracın motorunu işletim sistemini iyi bilen kişilerin yazılımıyla araçlar sıkıntısız bir şekilde çook uzun km ler yapar bizde yapılan iş aracın kendi dosyasıyla oynamak yani custom.. bazıları kopya dosya kullanıyor atıyorum 2.0tdi audinin yazılımını bir baska 2.0tdi audi ye copy paste yöntemiyle yapiyor :) buda yukarda anlattıgım gbi büyük sorunlar çıkarıyor remap çok dikkat edilmesi ve arastırılması gereken bir husus umarım yardımcı olmusumdur saygılar...
V-max powered. www.vmax.de
BHP
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 05 Arl 2010, 20:22
Ad Soyad: Bahadır-Hakan Parlak
Nereden: Adana
Arabanız: VW TIGUAN TSI- SKODA SUPERB TSI-Hundai Getz

İleti veteran » 06 Arl 2010, 00:54

evvela hoşgeldiniz...lisana hakim olmamakla birlikte kafamda da birşeyler canlandı ama ben direkt Türkçe sorayım...aracım 1.4 16v 101 bg fabia bu araç için en uygun arttırılabilinecek BG ve TORK değerleri nelerdir, yakıt tüketiminde nasıl bir değişim olur, maliyeti ne kadardır, işlem ne kadar zaman alır ve de bu işlem için bilgisayarı alıp siz aracın yanına mı geliyorsunuz yoksa biz aracı alıp sizin yanınıza mı...saygılar...
KAPILMA RÜZGARIMA, SENDE ALDANIRSIN...
Kullanıcı avatarı
veteran
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 174
Kayıt: 07 Oca 2008, 02:32
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FABIA 1.4 16V 101 BG.

İleti yabani » 06 Arl 2010, 02:09

Bende aynı aracın (1.4 16V 101bg fabia için) alt devirlerde güçlendirme yapılabilirmi, yani tork grafiği 3500-4500 aralığından alınıp, 1500/2000-3500 arası yapılabilir mi merak ediyorum. ve böyle bir uygulamanın maliyeti nedir?
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti uzeyirkaratas » 06 Arl 2010, 16:04

Aramıza hoşgeldiniz...
uzeyirkaratas
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 223
Kayıt: 30 Tem 2010, 13:57
Ad Soyad: ÜZEYİR KARATAŞ
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SKODA OCTAVİA 1.6 TDI AMBİANTE

İleti dominik » 06 Arl 2010, 18:58

well come..
alamandan saşma,japonu aşma.türk atasözü araç için (bana göre biçok dalı da kapsar)
dominik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 327
Kayıt: 24 Kas 2010, 21:21
Ad Soyad: halil demir
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: fabia 2001 101bg 16v

İleti BHP » 07 Arl 2010, 14:23

Benzinli atmosferik araçlarda, küçük hacimli olunca güç ve tork artışı sağlamak çok zor. 1.4 benzinli atmo için 5-6hp artış 7-8nm de tork artışı ancak mümkündür. Ancak benzinli turbo ve dizel turbo araçlarda hacimine ve üzerindeki turboya göre 20 ile 50hp arası güç artırımı sadece yazılımla mümkün. Tekrardan hoşbulduk.
V-max powered. www.vmax.de
BHP
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 05 Arl 2010, 20:22
Ad Soyad: Bahadır-Hakan Parlak
Nereden: Adana
Arabanız: VW TIGUAN TSI- SKODA SUPERB TSI-Hundai Getz

İleti veteran » 07 Arl 2010, 15:04

diyorsun ki çokta gerek yok...saygılar...
KAPILMA RÜZGARIMA, SENDE ALDANIRSIN...
Kullanıcı avatarı
veteran
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 174
Kayıt: 07 Oca 2008, 02:32
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FABIA 1.4 16V 101 BG.

İleti diseqc » 07 Arl 2010, 15:46

hoş geldin.... eğlenceli bir meslek olsa gerek bende bilgisayar programcısıyım ama bizim işin eğlencesi yok yaptığın yazılımla makinaları idare etmek daha bir eğlenceli geliyor kulağa ...
Kullanıcı avatarı
diseqc
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1118
Kayıt: 29 Mar 2010, 14:53
Ad Soyad: murat
Nereden: Rize
Arabanız: Peugeot 1.4 HDI Bipper

Sonraki

Üyelerimiz



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir