Merhaba

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Merhaba

İleti ibrahim.exe » 08 Nis 2012, 00:23

Arkadaşlar bende Konya'dan katıldım aranıza.4 aydır internette gözlerim bozuldu araba aramaktan en sonunda 4 gün önce97 model felicia aldım 1,6 GLXİ.Skoda ustasından aldım.içi dışı şaseleri motoru kaportası çok temiz hoşuma gitti.polo motoru dediler.tüpte ne yakar bilmiyorum.iyimi yaptım kötümü yaptım onuda bilmiyorum.Ama içime sindi sevdim yani.araç hakkında ufak yada geniş çaplı bilgi verirseniz memnun olurum.Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
ibrahim.exe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 08 Nis 2012, 00:02
Ad Soyad: ibrahim B.
Nereden: Konya
Arabanız: Felicia 1.6 GLXİ

İleti serhat_a89 » 08 Nis 2012, 01:04

Öncelikle hoşgeldiniz forumumuza Felicia almakla çok iyi bir seçim yapmışsınız zaten 4 ay araştırmışsınız bu uzun süre kullanacağınız anlamına gelir bence. İnsanlar genelde domates alır gibi araba alır (hiç donanım, motor, kaporta, lastik bakmadan) sonra hiç bakım yapmadan 5-6 ay eşek gibi binerler sonrada zararına satarlar en azından merakımı aldım gibi saçma laf ederler.Mesela bir arkadaşım geçen yıl Tipo almıştı arabayı ilk gördüğümde dış görünüşü hoşuma gitti sonra bi baktım ki araba pert alırken km.sine bile bakmamış. Bindim arabaya bi baktım araba 241.000.de. Arkadaşa sordum bu araba kaç binde??? adam bilmiyo ki bakmamış alırken 241.000.de bu araba dedim şaşırdı alalı 2 hafta olmuş haberi yok ve kazalıymış araba. Otomobiller çabuk yıpranan ve çok bileşenli aletler olduğu için çok iyi analiz etmek gerekir. Bende Felicia mı almadan önce 2 ay boyunca hergün araştırmıştım ve sonra bende Konyadan aldım arabamı Konya maşşallah skoda deposu gibi :D
Kullanıcı avatarı
serhat_a89
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 642
Kayıt: 05 Mar 2011, 17:17
Ad Soyad: Serhat
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: Felicia Safeline(satıldı)

İleti ibrahim.exe » 08 Nis 2012, 01:25

teşekkürler 8-) benim arabam 184.000 de çok titiz bir insan olduğum için iyice kurcaladım her yerini.zaten aldığımız ustada tanıdıktı o güven verdi biraz.Konya skoda,91-92 nissan sunny ve 91-92 corolla deposudur.dediğiniz doğru.netten araştırın TR de satılık ilanlı 10 tane sunny varsa 8 tanesi Konya dadır.Ben tercihimi skoda dan yana yaptım.
ibrahim.exe
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 08 Nis 2012, 00:02
Ad Soyad: ibrahim B.
Nereden: Konya
Arabanız: Felicia 1.6 GLXİ

İleti skodahastası » 08 Nis 2012, 07:35

hoş geldiniz
FABİA RS SEVGİSİ-SKODA HASTASI-ELEGANCE HAYRANI

2012 SKODA YETİ 1.2 TSI DSG KONFOR PAKET+SİWİNG+YOL BİLGİSAYARI+ SİYAH TAVAN+GÜMÜŞ TAVAN ÇITASI+YOL BİLGİSAYARI
2004 SKODA OCTAVİA 1.6 AMİBANTE PLUS(ESP FALAN HERŞEY VAR):(satıldı)
Kullanıcı avatarı
skodahastası
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1199
Kayıt: 11 Haz 2011, 18:29
Ad Soyad: KERİM
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2012 Skoda Yeti Konfor paket +siwing+siyah tavan


Üyelerimiz



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir