cümleten s.a

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

cümleten s.a

İleti 06 LFN 85 » 27 Nis 2013, 01:24

öncelikle herkese merhaba böle bi site olduğunu google dan rastgelene kadar bilmiyodum ismim eren yaşım 24 ankara'da ikamet etmekteyim skoda macerası 94 yılında favorit glx le başladı 2000-2010 arası feliciayla devam etti şuanki aracım kendime ait olan 93 favorit 135 ls resimlerini en kısa zamanda ilgili başlık altında ekliycem herkese iyi forumlar...
 
06 LFN 85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 27 Nis 2013, 01:17
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 LS

İleti forman37 » 27 Nis 2013, 02:29

hoşgeldın kardesım foruma . burda zamanın guzel gecıcek emın ol bıldıklerını paylasırsın bılmedıklerını bız soylerız zaten ;) :) bende 12 yıldır opelcıyım yetkılı servıste calıstım ama arac olarak favorıt - forman'dan başkasına bınmem ılk aracım 93 formandı 2 yıl kullanıp sattım sonra 94 GLX kırmızı favorıt aldım 80,000 de orjınal boyasız oda satıldı suan yıne 94 sılver lıne favorıtım var . anlıyacagın hastasıyız :) :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti umutgiray » 27 Nis 2013, 08:36

aleyküm selam hoş geldiniz. 12 mayısta yapılacak olan Ankara buluşmasına da katılırsanız d aha yakından tanışmış oluruz.
link aşağıda

http://www.skodam.com/bulusma-organizasyon/12-05-2013-ankara-bulusmasi-t31287.html
Kullanıcı avatarı
umutgiray
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 740
Kayıt: 06 Nis 2010, 16:57
Ad Soyad: SALİH TEMİZ
Nereden: Ankara
Arabanız: WW Jetta Comfortline 2011 1.6 TDI Ot.

İleti kispest » 27 Nis 2013, 12:06

Aleyküm selam, hoşgeldin Eren. :)
Kullanıcı avatarı
kispest
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 849
Kayıt: 20 Mar 2012, 15:42
Ad Soyad: Enes
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Fabia (2005) 1.4 Special 101 HP

İleti 06 LFN 85 » 27 Nis 2013, 22:08

forman37:maşallah aracın çok güzel hocam jant lastiğide iyi uydurmuşsun 10 üstünden 10 :) nakit bazında sıkışıktım şahin doğan almaktansa bildiğim arabayı tercih ettim valla hiçte pişman değilim zaten çocukluğum içinde geçti Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin cümlemize...

umutgiray:hocam hoşbulduk..ama buluşma yeri bana biraz ters kalıyo çankaya panora demişsiniz benim haddime değilde daha önce bi sitede admin lik yapıyordum yine araç üzerineydi ve buluşmaları herkesin gelebileceği bir ortak noktada yapıyorduk öle bi yer bulabilirseniz tek benim için değil gelmeyi düşünen herkes için uygun olacağını düşünüyorum saygılar...

kispest:saolasın hocam saygılar...
06 LFN 85
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 27 Nis 2013, 01:17
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit 135 LS

İleti 34SCU59 » 29 Nis 2013, 19:08

hoş geldiniz iyi forumlar
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti isnilgiz » 29 Nis 2013, 22:52

Kardeş hoşgeldin. Paramin olmadigi zaman resimdeki gibi favorit hep almak istemsimdir. Nasip olmadi bir turlu. Allah sahibine bagislasin.
isnilgiz
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 83
Kayıt: 30 Ekm 2006, 02:10

İleti tarık » 30 Nis 2013, 06:24

AleykümSelam hoş geldin
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx


Üyelerimiz



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir